婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 246


1#
發表於 05-6-28 20:38 |只看該作者

有無媽咪試過帶子宮環都有咗? (急)

如題,因本人帶咗都有成年,一路都好準時,但今個月就遲咗成個星期,所以都好擔心,唔知有無人可解答呢?


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


2#
發表於 05-6-29 00:25 |只看該作者

Re: 有無媽咪試過帶子宮環都有

機會不大吧. 會否係你情緒有改變而影響到經期呀. 不過你如果過多幾日都未來就要去檢查架啦. 而家急都冇用.
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


大宅

積分: 1164


3#
發表於 05-6-29 01:04 |只看該作者

Re: 有無媽咪試過帶子宮環都有

早排見過網上有個 bk 媽咪話有


大宅

積分: 1164


4#
發表於 05-6-29 01:29 |只看該作者

Re: 有無媽咪試過帶子宮環都有

可看以下討論:

有冇人試過或聽過帶左子宮環都有bb?


大宅

積分: 2851


5#
發表於 05-6-29 13:27 |只看該作者

Re: 有無媽咪試過帶子宮環都有


咁你諗著點呀?
你個仔好似好細咋喎


禁止訪問

積分: 30347


6#
發表於 05-6-30 10:31 |只看該作者

Re: 有無媽咪試過帶子宮環都有咗? (急)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4883


7#
發表於 05-6-30 14:37 |只看該作者

Re: 有無媽咪試過帶子宮環都有

有, 我朋友就係咁中蕉, 所以我唔會用la個方法避孕


複式洋房

積分: 456


8#
發表於 05-7-2 02:06 |只看該作者

Re: 有無媽咪試過帶子宮環都有

我朋友帶左子宮環久唔久會流啡色野, 好鬼煩!!但係醫生check 話無事...
後來佢見我話去每年一度
Jody 媽


大宅

積分: 2375


9#
發表於 05-7-4 21:52 |只看該作者

Re: 有無媽咪試過帶子宮環都有

我帶完之後極唔準...有時14日就嚟...有時嚟足14日...有時又2個月都唔嚟...到買咗驗孕捧驗完無事,佢第二日又嚟番...可惡...仲比我老公笑我成3張嘢仲學D靚妹甘唔準...
www.bfmoms.com.hk
~哺乳衣、儲奶袋、Baby Sling 揹帶、Baby Pouch 育兒袋~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo