婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5295


1#
發表於 05-7-5 12:07 |只看該作者

食避孕藥一問?

我想問食完一個月之後黎m之後7日食第1粒中間既時間又有愛愛過會唔會有bb??? 機會係唔係好大?
我食左第2個月既第1粒就愛愛過啦,其實係唔係都要等食夠7日先可以???

[size=medium]*Humphrey*[size=small]04年8月28日10:40am係浸會出世7磅3安士


子爵府

積分: 14607


2#
發表於 05-7-5 13:36 |只看該作者

Re: 食避孕藥一問?

咪落地

其實唔係好明白你個問題
我自己就食21粒裝既, 食完21粒咪停7日, 之後再開始食第2盒. 同黎m第幾日好似無乜啦更.
至於效力, 我自己就食左兩盒先放心唔做其他安全x施~係我自己小心唧.

mamee


男爵府

積分: 5295


3#
發表於 05-7-5 15:29 |只看該作者

Re: 食避孕藥一問?

mamee:

我係食左1盒O家啦停左7日第8日食就O岩O岩係第8日食完個日愛愛過囉!所以問怕唔怕有BB???

[size=medium]*Humphrey*[size=small]04年8月28日10:40am係浸會出世7磅3安士


男爵府

積分: 5295


4#
發表於 05-7-5 16:58 |只看該作者

Re: 食避孕藥一問?

UP


[size=medium]*Humphrey*[size=small]04年8月28日10:40am係浸會出世7磅3安士


別墅

積分: 622


5#
發表於 05-7-5 17:05 |只看該作者

Re: 食避孕藥一問?

我本身有食避孕藥,但停左一個月冇食,而家想食返.唔知點開始食,係唔係m第一日黎即食第一粒????


男爵府

積分: 5295


6#
發表於 05-7-6 13:24 |只看該作者

Re: 食避孕藥一問?

隻隻唔同~
我個隻就黎m第7日開始食!

[size=medium]*Humphrey*[size=small]04年8月28日10:40am係浸會出世7磅3安士

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo