婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 403


1#
發表於 05-5-8 01:06 |只看該作者

我媽長期口腔潰瘍(不停生痱之), 怎算?

佢係慣性, 不停生, 有時幾粒一齊, 痛到咩都食唔到, 試過睇醫生, 淨係識俾抗生素, 食完又生過, 試過一日幾次鹽水, 李斯德林漱口都冇用.

有冇人試過, 可以食咩?

唔該


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


2#
發表於 05-5-8 02:05 |只看該作者

Re: 我媽長期口腔潰瘍(不停生痱之), 怎算?

有可能同飲食習慣有關. 如吃過熱或強烈刺激的食物,暴飲暴食. 營養不良. 缺乏維他命等.也會和疾病有關.但大多數都是因為
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


3#
發表於 05-5-8 02:15 |只看該作者

Re: 我媽長期口腔潰瘍(不停生痱之), 怎算?

Sanho 寫道:
佢係慣性, 不停生, 有時幾粒一齊, 痛到咩都食唔到, 試過睇醫生, 淨係識俾抗生素, 食完又生過, 試過一日幾次鹽水, 李斯德林漱口都冇用.

有冇人試過, 可以食咩?

唔該

請看PM
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


別墅

積分: 899


4#
發表於 05-5-8 02:37 |只看該作者

Re: 我媽長期口腔潰瘍(不停生痱之), 怎算?

我朋友都係經常性生飛滋, 仲要係無一日唔生, 有時仲要幾粒變成一粒, 想起都鄧佢痛, 睇醫生話要佢食B雜補充。


複式洋房

積分: 188


5#
發表於 05-5-8 11:49 |只看該作者

Re: 我媽長期口腔潰瘍(不停生痱之), 怎算?

Harry媽

收到你pm啦唔該晒


洋房

積分: 403


6#
發表於 05-5-8 14:49 |只看該作者

Re: 我媽長期口腔潰瘍(不停生痱之), 怎算?

我都收了pm, 謝謝.


大宅

積分: 1174


7#
發表於 05-5-9 13:12 |只看該作者

Re: 我媽長期口腔潰瘍(不停生痱之), 怎算?

中 ~ 食"六味地黃丸"
西 ~ 食維他命B雜 (食得多抗生素唔好, 治標唔治本)


民房

積分: 29


8#
發表於 05-6-28 18:51 |只看該作者

Re: 我媽長期口腔潰瘍(不停生痱之), 怎算?

Sanho,

Be careful - my father had the same problem for 6 to 8 months and saw a lot of doctors who just gave him medicine. After a lot of tests (X ray, tissue test and .....), the doctor finally suspected that my father might have lung cancer. Therefore, in order to speed up the process, I brought my father to have a test in private hospital and it was confirmed as lung cancer stage IIIB. Does your mother loss a lot of weight? If yes, you have to be careful and ask the doctor about cancer.

Hope it is not the case.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo