婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7527


1#
發表於 05-6-23 21:32 |只看該作者

腳根痛

我想問下大家行得多,而令到腳根痛,有咩辦法??? :-( :-(


子爵府

積分: 10867


2#
發表於 05-6-24 09:58 |只看該作者

Re: 腳根痛



你意思的腳根是那兒呢? 長期痛嗎? 小心是筋膜發炎! 我試過兩三次,多數是穿新鞋後發生的!
「多元社區,和諧並存;你我出手,聾健共融 」


男爵府

積分: 7527


3#
發表於 05-6-24 12:13 |只看該作者

Re: 腳根痛

其實係我老公,最近哩兩日開始!!咁係唔係要照先知筋膜發炎架??有咩方法可以根冶??


子爵府

積分: 10867


4#
發表於 05-6-24 13:17 |只看該作者

Re: 腳根痛

可以先睇普通科醫生,正常來說他們都有知識。一般吃消炎藥和擦消炎膏,有時可能會refer到物理治療。最根本的是要尋求引致的原因 - 例如,是否在穿了某對新鞋後才發生的..etc... .那,可能要放棄那對鞋了! :cry:

有時亦會是某一次在行走中扭了腳﹐但不覺得痛﹐可是內傷了都不知道 - 這樣﹐便是單一事件, 醫好便没事。

「多元社區,和諧並存;你我出手,聾健共融 」


男爵府

積分: 7527


5#
發表於 05-6-24 15:08 |只看該作者

Re: 腳根痛

明白啦!等我捉佢去睇醫生先!!唔該晒你!!


侯爵府

積分: 20953

牛年勳章 好媽媽勳章


6#
發表於 05-6-25 10:25 |只看該作者

Re: 腳根痛

通常訓醒起身一踩落地就痛到飛起,但行一排就沒事
坐得耐起身行又是痛到飛起
如果有此情況,多是筋膜炎
小女子給筋膜炎煩了有十年,常翻發
鞋確是一個大問題,所以有些鞋只穿了數次就掉,因為實在沒辦法,著到又發炎,你話要錢定要腳


複式洋房

積分: 433


7#
發表於 05-6-26 13:51 |只看該作者

Re: 腳根痛

肥嘟媽 寫道:
通常訓醒起身一踩落地就痛到飛起,但行一排就沒事
坐得耐起身行又是痛到飛起
如果有此情況,多是筋膜炎
小女子給筋膜炎煩了有十年,常翻發
鞋確是一個大問題,所以有些鞋只穿了數次就掉,因為實在沒辦法,著到又發炎,你話要錢定要腳


我媽媽都係咁!醫生話唔會完全康復晒喎! :-( :-(

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo