婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 11


1#
發表於 05-6-27 22:28 |只看該作者

乳房有粒野

我近來發覺乳房有粒野...按下去有d硬硬地同埋會痛架...醫生話可能係纖維瘤...叫我去照下...我想問係纖維瘤的機會大唔大呢...定係有乳癌呢?...如果係纖維瘤要唔要割呢??我好驚呀...請大家比d意見...


大宅

積分: 1726


2#
發表於 05-6-28 18:44 |只看該作者

Re: 乳房有粒野

siulobo 寫道:
我近來發覺乳房有粒野...按下去有d硬硬地同埋會痛架...醫生話可能係纖維瘤...叫我去照下...我想問係纖維瘤的機會大唔大呢...定係有乳癌呢?...如果係纖維瘤要唔要割呢??我好驚呀...請大家比d意見...



照下咪知o羊問題囉,唔好自己嚇自己先啦。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo