婦女醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 822


1#
發表於 05-5-19 17:06 |只看該作者

乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

去照到有乳房纖維瘤,有無醫生介紹??
沙田區/九龍區


大宅

積分: 3049


2#
發表於 05-5-19 18:08 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

鄺美玲 ,但好full 架 ! 
Msma


大宅

積分: 3713


3#
發表於 05-5-19 18:11 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

Name: Dr. Bonita Low Ka Bo
He is a very good & powerful doctor, specialist in surgery director, Breast Centre of Union Hospital

He stays at TST Kowloon every Monday, Wednesday & Friday (Tel: 2722 1712)
& stays at Union Breast Centre every Tuesday, Thursday & Saturday (Tel: 2608 3170)

I believe he is a real & good one for Breast, if you still have any concerns about yourself, try this one!
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D


複式洋房

積分: 186


4#
發表於 05-5-22 12:34 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

Dr. Bonita Low Ka Bo係男醫生定女醫生呀?
我覺得比男醫生睇個乳房纖維瘤會好尷尬呀!所以想找個好的女醫生睇番喇! :-P 無咁尷尬嘛!!

°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •° Don't try so hard, the best things come when you least expect them to. 不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。


大宅

積分: 2820


5#
發表於 05-5-28 19:49 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

Not sure in Kowloon side, but Dr Polly Cheung in Central is very popular. Also, Dr Wong Ting Ting in Causeway Bay is also very good. But, when you make an appointment, normally need to wait for a week.


複式洋房

積分: 341


6#
發表於 05-5-30 21:53 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

瑜瑜媽咪

請問乳房纖維瘤是否生在液下 :wink:


別墅

積分: 822


7#
發表於 05-5-31 15:57 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

JuneAo

不是呀


大宅

積分: 1079


8#
發表於 05-6-3 17:18 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

我之前照乳房造影話有一粒纖維瘤(3cm大),結果昨日到陳惠娟醫生處照ultra sound原來只是水"long",即日用針抽取,冇事囉. :-P


複式洋房

積分: 273


9#
發表於 05-6-4 01:38 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

Bonita Law Ka Bo is female doctor.


男爵府

積分: 5902


10#
發表於 05-6-8 22:08 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

sindysindy
我想知點樣用針抽取,係咪抽取了之後粒水"long"會無左,即係好番?痛唔痛?在診所抽定醫院抽?陳惠娟醫生地址在那裡?妳是否睇開佢?可否告知詳細資料?另收費多少?因我最近照ultra sound也發現有多粒水"long",正心煩唔知點算,所以問咁多嘢,希望妳唔好我嫌煩,謝謝!
:cry:
eva


大宅

積分: 1079


11#
發表於 05-6-9 10:33 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

evavong

係一路照住ultra sound照後插支針入去, 一路睇住一路抽, 醫生會將佢抽乾淨,(如果多的話可能要多一支針). 抽取了之後粒水"long"會無左,但醫生話有機會再生,叫我定期check 住,小小痛, 好似打針咁.在診所抽(一站式).陳惠娟醫生地址在旺角中心室2002 室,電話23929660. 大約要一星期前預約.係朋友介紹的.收費ultra sound $600, 每支針$300. 診療費$250. 醫生話水"long"係好小問題,如果不是很多或大粒可以抽可以不抽check 住就 ok, 放心啦, 祝你早日康復.


男爵府

積分: 5902


12#
發表於 05-6-9 22:02 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

sindysindy
唔該晒,原來可以用針抽,唔使開刀,我之前仲以為要開刀所以驚餐死,依家先無咁驚, :-P
eva


大宅

積分: 1079


13#
發表於 05-6-10 10:14 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

不用客氣, 我之前咪又好驚, 比個庸醫話係瘤,

唸住一定要開刀, 現在如釋重擔囉.

希望你都早日冇事啦.


男爵府

積分: 5902


14#
發表於 05-6-10 21:06 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

sindysindy
仲有嘢想問,陳慧娟醫生nice唔nice,睇症細唔細心,會唔會好快睇完一個症,問多幾句都唔想答你嫁.
eva


大宅

積分: 1249


15#
發表於 05-6-11 04:49 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

請問你怎樣發現有這個病?


男爵府

積分: 5902


16#
發表於 05-6-11 17:55 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??


我係沖涼時發覺,咪打比個經紀問,個經紀就介紹左醫生比我,點知係庸醫,未照就叫我開刀,我堅持照清楚先決定,最後知道係水long,佢都仲叫我開刀.
eva


男爵府

積分: 5902


17#
發表於 05-6-11 17:56 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??


我係沖涼時發覺,咪打比個經紀問,個經紀就介紹左醫生比我,點知係庸醫,未照就叫我開刀,我堅持照清楚先決定,最後知道係水long,佢都仲叫我開刀.
eva


大宅

積分: 1079


18#
發表於 05-6-13 09:41 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

evavong

我覺得陳慧娟醫生都算nice,睇症好細心,係你唔問佢都會不停咁解釋你知.不過我覺得佢講野快左小小.當日好似用左起碼大半個鐘來診証及抽針,唔係好記得喇.sorry.

btw, 因為就算抽針或開刀,水"long" 都會有復發既機會, 咁為什麼還要吃一刀呢? 千祈千祈千祈, 唔好開刀呀! 還有dr. chan 會用經驗來判斷抽取出來的液體有沒有問題, 如覺得正常, 她會建議你不用化驗, 慳番d money.


大宅

積分: 1079


19#
發表於 05-6-13 14:05 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

ivylee313,

我會覺得個breast冇情情有小小痛, 跟住用手按下便發現有一粒約1.5cm大的"物體" 咪去睇醫生, 跟住咪就係之前所寫囉.


複式洋房

積分: 189


20#
發表於 05-6-13 18:02 |只看該作者

Re: 乳房纖維瘤,有無醫生介紹??

sindysindy

有事想請教你, ultra sound 係唔係超聲波乳房, 因我之前check up 發現乳房有粒野, 個醫生建議我做超聲波, 照完後係水long ... 佢都叫我唔洗理住....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo