婦女醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1182


1#
發表於 05-5-18 23:34 |只看該作者

個女開始大喇!點好....?

我個女今年10歲,過年時第一次嚟M,嚟咗兩個月,4月開始到e家就冇嚟,我問過診所d姑娘,佢話冇問題,因為仲細,所以唔定.咁使唔使同個女睇醫生呀? 定係煲d涼d嘅野佢食谷吓佢?or同佢打通經針呢? 真係唔知應該點做好.有冇媽咪可以俾d意見我.....教吓我點做?
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2008-02-15/oscar_fung.html


複式洋房

積分: 234


2#
發表於 05-5-19 10:27 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

咁細個唔駛打通經針下話,我個女有同學黎左第一次,跟住隔半年先黎第二次喎,女仔初經係唔準架(醫生話架),如果你唔放心就帶佢去睇睇醫生囉,我個女啱啱黎左第一次,d量多到嚇死我,我帶佢睇醫生,個醫生都話咁樣係正常喎 ?-( ?-( ?-(


大宅

積分: 2383


3#
發表於 05-5-19 12:06 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

10歲就來經, 算早熟嗎 ? 而家 d 10歲女仲好 BB 喎, 到我個女來經時, 唔知點同佢講


大宅

積分: 4317

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


4#
發表於 05-5-19 14:03 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

我個女都在11歲零4個月來經,我覺得都好早,D量又係好多,可能佢仲細還未識處理,時時攪到成條內褲都係經血,都幾煩,你地D會唔會架

相處時需要包容    爭吵時需要溝通
孤獨時需要陪伴    難過時需要安慰
生氣時需要冷靜    快樂時需要分享


男爵府

積分: 6423


5#
發表於 05-5-19 14:24 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?


乜十歲黎經架la,
聽講, 黎經後, 小朋友的長高率會轉
慢喎


複式洋房

積分: 234


6#
發表於 05-5-19 14:54 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

我個女讀小學時,有位同學仔小四已經來經,唉~真係陰功呀,仲好細個丫ma = =!!!,我都聽講話來經後如果規律化左,係差唔多冇得高or高得好少,如果未規律化都仲可以高多dd喎,唔知係唔係真 ?-( 咩女仔唔係可以高到16歲???不過我見到呀女有位同學黎左m差唔多1年(呀女咩都同我講架^^)佢又真係好似冇乜點高到


大宅

積分: 2383


7#
發表於 05-5-19 15:14 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

諗返約中一, 二時, 我還未來經, 但已來經的同學大多數都係高大些, 但到畢業時, 我已高過晒佢地啦 - 唔通真係有關係 ??

may_chan_ 寫道:
我個女讀小學時,有位同學仔小四已經來經,唉~真係陰功呀,仲好細個丫ma = =!!!,我都聽講話來經後如果規律化左,係差唔多冇得高or高得好少,如果未規律化都仲可以高多dd喎,唔知係唔係真 ?-( 咩女仔唔係可以高到16歲???不過我見到呀女有位同學黎左m差唔多1年(呀女咩都同我講架^^)佢又真係好似冇乜點高到


別墅

積分: 916


8#
發表於 05-5-19 20:05 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

我覺得遲嚟會高D, 但早嚟個胸又大D!


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


9#
發表於 05-5-19 20:19 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

我記得六年級已經來經 , 個胸真係比D同學仔大D.
前面是絕路~希望在轉角


大宅

積分: 1182


10#
發表於 05-5-20 02:29 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

真係冇諗到個女咁早熟(生理), :lol: 點睇佢只不過係一個天真無邪嘅細路女. 咁又係喎,我個女上圍俾佢其他同學豐滿d喎....佢都不知幾唔 likey. :cry: :cry: :tongue:
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2008-02-15/oscar_fung.html


大宅

積分: 1182


11#
發表於 05-5-20 02:35 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

4年級就開始高得慢d?... :lol: 咁咪好慘~~ :-( :-( 唔會卦!!
有冇根據架
lam2hei 寫道:

乜十歲黎經架la,
聽講, 黎經後, 小朋友的長高率會轉
慢喎
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2008-02-15/oscar_fung.html
該用戶已被刪除

12#
發表於 05-5-20 12:00 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34788


13#
發表於 05-5-21 03:08 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

唉.....
我當年5年級就黎m喇.....
到6年班就冇高過......都係150........
>_< :-( :-( :-( :-(


大宅

積分: 2508


14#
發表於 05-5-21 14:17 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

哇~乜宜家d女仔咁早來經架


大宅

積分: 1463


15#
發表於 05-5-21 14:53 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

我當年係小四學期尾就黎m
中一至中二就高了1吋
跟住冇高過...到黎m後高得好慢....家陣165cm
但我小學都有160cm

但我係中四中五後個胸先發育,之前都係30a


別墅

積分: 916


16#
發表於 05-5-22 12:29 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

妳咁早嚟m都有165cm已經好好喇, 我識好多人早嚟嘅都係得5呎多DD咋! 係呼妳DAD MUM高呀?
小朋友咁早嚟M好慘呀, 乜都唔識, 咁快就要畀D咁麻煩嘅嘢跟住! 我小六先教呢D嘢(唔知而家會唔會早D), 小四嚟真係唔知點算!
該用戶已被刪除

17#
發表於 05-5-22 15:23 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2759


18#
發表於 05-5-23 13:53 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

COLDE 寫道:
小朋友咁早嚟M好慘呀, 乜都唔識, 咁快就要畀D咁麻煩嘅嘢跟住! 我小六先教呢D嘢(唔知而家會唔會早D), 小四嚟真係唔知點算!


agree!!

聽你地咁講,我依家已經開始擔心!!!
亞女就黎四年級,如果上上下堂黎咪出事,
真係好驚!!!!


珍珠宮

積分: 45768

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 05-5-23 15:02 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

我朋友個囡囡小學三年級上學期己有經期到, 攪到我朋友都幾狼狽. :cry:


已刪除用户

積分: 60176


20#
發表於 05-5-23 20:56 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo