婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3825


1#
發表於 05-5-22 09:12 |只看該作者

避孕藥

請問食避孕藥應該在M完後第幾日開始食呢?


別墅

積分: 823


2#
發表於 05-5-22 19:42 |只看該作者

Re: 避孕藥

如果係第一次食,,應該係有m的第一日開始食..
食開既,,應該食完第一盒(21粒)停7日(m會在7日內到),,再開始食第二盒..


禁止訪問

積分: 3556


3#
發表於 05-5-26 15:19 |只看該作者

Re: 避孕藥

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1660


4#
發表於 05-5-26 15:52 |只看該作者

Re: 避孕藥

最安全食完第二盒開始就唔須要哪!妳哋如果吃避孕藥最好去家計會買﹐一次最多買十盒(但要見姑娘)﹐因為佢個價錢一定係最平。
我食開輕樂偶﹐藥房要八十幾蚊一盒﹐萬寜最貴(好似要一百蚊)﹐但係家計會買四十蚊一盒﹐真係差好遠。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo