婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 6


1#
發表於 05-5-22 11:28 |只看該作者

產後患感冒又錯誤進補,身體問題多多,點算好?

我生完已經3個多月,不知可時野到感冒(因為沒有明顯的表面蹟像),身體十分不妥,條腰重重好似甩左咁,背脊感覺仲有一層野,有一日早上起來覺得無左半條氣咁,感覺成個人都好唔妥. 睇過2個中醫話我有感冒又錯誤進補,但是都沒有好轉, 現在真不知點算好? 有冇人可以幫吓我,分享吓經驗? 睇中e or 西e ? 中e有冇好介紹?


複式洋房

積分: 186


2#
發表於 05-5-22 12:47 |只看該作者

Re: 產後患感冒又錯誤進補,身體問題多多,點算好?

咁你現在仲有無睇中醫呀?你話"睇過2個中醫話我有感冒又錯誤進補,但是都沒有好轉",你看了多久呀?
我覺得你都係睇番中醫喇!因為產後調理都係中醫好好多!
我都聽過感冒未清係唔可以食補藥0架!因咁樣係會困住d感冒在身體裡!仲好難清番出0黎0架!
如果你看了那兩位醫生都不好,咁你快d睇另外一些有口碑的中醫師喇!小心保重身體呀!如有需要我可pm我個醫師的資料給你!我覺得他都不錯!
°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •° Don't try so hard, the best things come when you least expect them to. 不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


3#
發表於 05-5-22 14:13 |只看該作者

Re: 產後患感冒又錯誤進補,身體問題多多,點算好?

FLAM
請看pm.
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


大宅

積分: 1704


4#
發表於 05-5-23 17:12 |只看該作者

Re: 產後患感冒又錯誤進補,身體問題多多,點算好?


我生大女坐月個時有日無端端FEVER, 弟日無事。
之後到而家已經5年有多,但無端端睡到半夜就會發冷,你由體內凍

我有兩個女 大女Vanessa好生性 細女Venus好生肉


別墅

積分: 849


5#
發表於 05-5-25 00:21 |只看該作者

Re: 產後患感冒又錯誤進補,身體問題多多,點算好?

建議睇中醫,我睇開果個係羅輝


大宅

積分: 1069


6#
發表於 05-5-25 14:30 |只看該作者

Re: 產後患感冒又錯誤進補,身體問題多多,點算好?

我生完第一個坐月時,不慎感冒,即係月內風,搞到我差唔多整個月都病,不能進補,所以週身骨痛,尤其是腰痛,冇覺好


大宅

積分: 4508


7#
發表於 05-5-25 14:40 |只看該作者

Re: 產後患感冒又錯誤進補,身體問題多多,點算好?

我媽媽以前教我用白鴿屎抄荼來喝,好有效,
專醫產後風寒感冒婦女民間處方,我飲了一
星期,感冒就好番,你唔信,可以問吓葯材鋪
的人,他們都知道如何弄,你可向他們請教,
試一兩次便知功效神奇.


民房

積分: 22


8#
發表於 05-5-25 16:03 |只看該作者

Re: 產後患感冒又錯誤進補,身體問題多多,點算好?

我果陣都係, 臨生前就病, 生完成個月都唔好, 但又趕住進補, 卒之而家久唔久就成身痛!


子爵府

積分: 10718


9#
發表於 05-5-25 16:34 |只看該作者

Re: 產後患感冒又錯誤進補,身體問題多多,點算好?

FLAM:

我真的很同情你,因為我個時又係咁,
中醫說是”產後風”,是可大可少的.
你千祈唔好補住,因為不但唔吸收,
仲會變成”外感存裡”,手尾好長的.
我有一個相熟中醫,其實好多bk媽咪都識佢,
係上水的,不過要排好耐隊(但有位坐).
如有需要,可pm我.

LeBlue
:wink:


大宅

積分: 1704


10#
發表於 05-5-26 15:54 |只看該作者

Re: 產後患感冒又錯誤進補,身體問題多多,點算好?

prettymama,
你睇边個中醫?
我有兩個女 大女Vanessa好生性 細女Venus好生肉


男爵府

積分: 9741


11#
發表於 05-5-26 22:00 |只看該作者

Re: 產後患感冒又錯誤進補,身體問題多多,點算好?

我出院o個時冷親 ,, 之後坐月成個月都病左 ,, e+成日都覺得好唔夠氣力o禁 ...... 爭左度氣禁 !!


別墅

積分: 849


12#
發表於 05-5-26 23:53 |只看該作者

Re: 產後患感冒又錯誤進補,身體問題多多,點算好?

FLAM 寫道:
我生完已經3個多月,不知可時野到感冒(因為沒有明顯的表面蹟像),身體十分不妥,條腰重重好似甩左咁,背脊感覺仲有一層野,有一日早上起來覺得無左半條氣咁,感覺成個人都好唔妥. 睇過2個中醫話我有感冒又錯誤進補,但是都沒有好轉, 現在真不知點算好? 有冇人可以幫吓我,分享吓經驗? 睇中e or 西e ? 中e有冇好介紹?


我睇開 中醫師 羅輝,唔知點講,總之,佢好掂,我睇過好多中醫,個個都出名,只係得佢掂。


複式洋房

積分: 491


13#
發表於 05-5-27 12:46 |只看該作者

Re: 產後患感冒又錯誤進補,身體問題多多,點算好?

我無BB前系藥煲每日一定要喝中藥,睇左三年只系好些但身體好弱好多問題無藥唔得.個時我唔知點算,好怕,唔通下半世要每日背住藥煲就咁過?.....
我找左別的方法,而家好晒已無睇醫生二年了.座月個時無吃過補品,連感冒都無.
你條腰重重好似甩左咁,背脊感覺仲有一層野,早上起來覺得無左半條氣咁,感覺成個人都好唔妥.我以前經常都系咁,整日好累,無精神,瞓极都想瞓.


FLAM你病左咁BB有無人照顧?
:-( :-( :-(


複式洋房

積分: 491


14#
發表於 05-5-27 13:44 |只看該作者

Re: 產後患感冒又錯誤進補,身體問題多多,點算好?

RMVV8888
FEVER唔系無端端的,系身體差左,給由病毒所造成的感冒有機可乘.當你免疫系統抵抗病毒對人體造成的攻擊.還要去消除新陳化謝的廢物及免疫細胞與敵人打仗時遺留下來的病毒死傷屍體.和修補受損的器官,組織,使其恢復原來的功能.令身體回復健康.你半夜就會發冷,由體內凍

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo