Re: 產後患感冒又錯誤進補,身體問題多多,點算好?
咁你現在仲有無睇中醫呀?你話"睇過2個中醫話我有感冒又錯誤進補,但是都沒有好轉",你看了多久呀?
我覺得你都係睇番中醫喇!因為產後調理都係中醫好好多!
我都聽過感冒未清係唔可以食補藥0架!因咁樣係會困住d感冒在身體裡!仲好難清番出0黎0架!
如果你看了那兩位醫生都不好,咁你快d睇另外一些有口碑的中醫師喇!小心保重身體呀!如有需要我可pm我個醫師的資料給你!我覺得他都不錯!
°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴
☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°
Don't try so hard, the best things come when you least expect them to.
不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。