婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1433

好媽媽勳章


1#
發表於 05-5-25 12:29 |只看該作者

非月經的時候,有些紅褐色的分泌物,請問這是不是有陰道炎症呢 ﹖

如題,請問有冇人試個呀? 應否去睇醫生呢? ?-(
雖然我們不能左右天氣 , 但是可以改變自己的心情 !


大宅

積分: 1640


2#
發表於 05-5-25 15:35 |只看該作者

Re: 非月經的時候,有些紅褐色的分泌物,請問這是不是有陰道炎症呢 ﹖

tszkiuma 寫道:
如題,請問有冇人試個呀? 應否去睇醫生呢? ?-(


如果係流量多同埋持續3/4日的, 就去see doctor好喇.
你係月經完後幾多日有這情況呢 ?


大宅

積分: 1433

好媽媽勳章


3#
發表於 05-5-25 17:10 |只看該作者

Re: 非月經的時候,有些紅褐色的分泌物,請問這是不是有陰道炎症呢 ﹖

kitsum, 我係琴日開始的, 今日又係咁喎, 流量都唔係十分多,
我月經完左都有半個多月喇,你有冇試過同樣的case呀?
雖然我們不能左右天氣 , 但是可以改變自己的心情 !


大宅

積分: 1640


4#
發表於 05-5-26 13:48 |只看該作者

Re: 非月經的時候,有些紅褐色的分泌物,請問這是不是有陰道炎症呢 ﹖

tszkiuma
我之前試過大約係m完後10日左右有d啡啡紅紅的野流出. 維持左3日, 去睇e生, 原來係子宮頸生息肉, 切左後就無事了. 但e生話吾知個成因, 有好多人都會有. 而且會番發的. 其實仲有好多女人病會有咁ca情況, 如子宮千維留, 苛爾蒙分泌失調等等.
我建意如果你的情況維持了3/4日 or 流量多的. 都係睇e生check下好d.
陰道炎好似吾會有野流的.


大宅

積分: 1433

好媽媽勳章


5#
發表於 05-5-27 17:04 |只看該作者

Re: 非月經的時候,有些紅褐色的分泌物,請問這是不是有陰道炎症呢 ﹖

kitsum, 真係唔該晒你啊...我仲諗住冇咩唔舒服就唔使理添,依家知道你以前的情況後,明天我要即刻去睇醫生喇....真係唔該你喲...
雖然我們不能左右天氣 , 但是可以改變自己的心情 !


複式洋房

積分: 436


6#
發表於 05-5-27 22:23 |只看該作者

Re: 非月經的時候,有些紅褐色的分泌物,請問這是不是有陰道炎症呢 ﹖

KITSUM is correct. 可能係息肉,瘤或hormone不平衡. 如果是陰道炎都會有分泌物流出, 不過唔會是啡色 (啡色是因為有血才會咁色), 較常有的念珠菌發炎會有淡黃色好"結"的分泌物. 其他細菌類發炎,會是黃綠色有異味.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo