婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1027


1#
發表於 05-5-25 20:43 |只看該作者

請問有冇人睇過梁啟文醫生?

朋友想生bb, 佢個家庭醫生refer左佢去睇梁醫生, 因為佢身體有d貧血, 聽聞佢只做門診, 唔做接生, 各位媽咪對佢有乜評價呢?
:cheeze:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo