婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2222


1#
發表於 05-5-12 16:36 |只看該作者

生蛇

我家老爺生蛇, 有沒有好中醫或西醫介紹,唔該.


大宅

積分: 3690


2#
發表於 05-5-13 02:00 |只看該作者

Re: 生蛇

There have 特效藥 for 生蛇, but need doctor letter to buy and cost about $700 for one course. You can consult your family doctor and tell him to write a letter to buy it. Mainly you should increase your 抵抗力 the 特效藥 only be little help.


別墅

積分: 941


3#
發表於 05-5-14 12:26 |只看該作者

Re: 生蛇

我公公有祖傳醫蛇配方, 只需搽於患處. 佢有好多病人都睇好左. 我老爺之前生蛇, 搽左大約十日就好.

如要介紹, 請pm比我.


大宅

積分: 1893


4#
發表於 05-5-14 18:49 |只看該作者

Re: 生蛇

我個外甥都有生蛇, 佢e生話無得斷尾, 萬一抵抗力低, 就好易番發, 係唔係真架?


別墅

積分: 941


5#
發表於 05-5-14 22:27 |只看該作者

Re: 生蛇

照我所知係細個出水豆時d病毒清唔哂, 潛藏o係神經線度, 通常年紀大左就發出o黎. 所以生蛇好鬼痛架.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo