夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 700


1#
發表於 19-6-29 13:41 |只看該作者
同C6拍拖連結婚十幾年 小朋友2歲 以前C6事業麻麻 現在事業有點起色 不過就超級忙 回家多數食飯 訓覺 好攰 我知道係辛苦 一定無外遇叫雞 我就ftm大半年度 而家真係少左拍拖 佢係好愛我 係我對佢好似淡左 我無外遇 只係覺得無以前咁鐘意佢 我係米好多餘 得閒得濟!


伯爵府

積分: 17246

馬年勳章


2#
發表於 19-6-29 14:02 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 19-6-29 14:03 編輯
Juicybabe 發表於 19-6-29 13:41
同C6拍拖連結婚十幾年 小朋友2歲 以前C6事業麻麻 現在事業有點起色 不過就超級忙 回家多數食飯 訓覺 好攰 ...

你等適當時候,提示一下老公,我太太都會咁。
你要珍惜他,他重回market會好搶手的,你到時後悔太遲,傷了太多人。

花巧情趣男易找,肯承諾,付出,埋单,一直坚持的不易遇到。

你要想想,幸福自己掌握著,怎會又親手放開?


男爵府

積分: 8170


3#
發表於 19-6-29 15:09 |只看該作者
有時我C6都會咁,我會體諒明白,會自動幫佢按摩下,錫下佢,總之要有身體接觸,呢樣好緊要因為男人就係咁被動,如果我冇咁主動,我相信我C6會睬我都傻。希望幫到你啦


琥珀宮

積分: 152982


4#
發表於 19-6-29 19:18 |只看該作者

回覆樓主:




別墅

積分: 501


5#
發表於 19-7-2 01:45 |只看該作者
Juicybabe 發表於 19-6-29 13:41
同C6拍拖連結婚十幾年 小朋友2歲 以前C6事業麻麻 現在事業有點起色 不過就超級忙 回家多數食飯 訓覺 好攰 ...

你ftm 湊小朋友都攰。有時都會想有人錫下攬下。好正常不過。 你甘既情況唔改變下,偷跳機會會增加


男爵府

積分: 5596


6#
發表於 19-7-2 03:34 |只看該作者
回覆 Juicybabe 的帖子

無錯 得閒得滯 可以睇下點樣幫輕個老公。


珍珠宮

積分: 38354


7#
發表於 19-7-2 06:34 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-2 06:56 編輯
Juicybabe 發表於 19-6-29 13:41
同C6拍拖連結婚十幾年 小朋友2歲 以前C6事業麻麻 現在事業有點起色 不過就超級忙 回家多數食飯 訓覺 好攰 ...

我和前夫既角色係與你同你老公既角色掉轉。
有錢就冇時間,有時間就冇錢。錢係改善生活素質既一個肯定成功途徑,而且增加生活保障。搵錢機會來去不由我地掌握,只有來時把握好,走時莫強求。搵錢機會不在時就是花錢的時候,你們大把機會相聚,互相守望。到時妳唔好 好似我前夫咁,需要使我D谷種 之餘,仲話唔鍾意我,有住我隔離屋既條件又唔爭取守住,帶埋子女 搬到老遠生活指數低既地區住 來省錢,而家,佢地在遠方,病左,冇我照顧,搵邊個會照顧佢地呢,「簡單」人攬住自己老公/老婆要 100% 愛自己,肥水不留別人田,各家自掃門前雪,莫問他人瓦上霜 的思維。 我前夫上網服務搞唔掂,用曬我地D data,又要搵著我先生來幫佢搞掂。我失去搵錢機會同能力,我前夫有話自己搵唔到工。而家佢既兼職都係我幫佢搭路搵既。

每個人既能力,本事唔同,我現在既先生係有本事,辦事能力高既資質。佢搵錢機會多,佢既可以搵到夠用,陪到我之餘,又會覺得閒到悶,唔知點打發時間既。逢週末實有同我「身體親密地接觸」 連續幾個鐘以上。

我就冇我先生咁既資質對我前夫喇。我週期性每週工作90小時,人到癲,我完全冇曬「身體親密接觸」既需要,好有唔使為生計而勞苦既需求。問我前夫,我幾時退休到?佢話三年後啦,三年後,有話再三年,三年又三年,7個三年後,我都未退休到。如果唔係我身心疲憊,必須休養時,又有我現先生供養我同幫補我父母,我而家已經捱死左啦。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


大宅

積分: 1752


8#
發表於 19-7-2 11:09 |只看該作者
係米因為你太專注係小朋友身上, 而且生左之後又開始越來越睇老公唔順眼呢?


別墅

積分: 700


9#
發表於 19-7-2 15:14 |只看該作者
venf 發表於 19-7-2 11:09
係米因為你太專注係小朋友身上, 而且生左之後又開始越來越睇老公唔順眼呢? ...

其實我就係唔想太專注係個小朋友度 會令自己心煩 但係有時又控制唔到 想放鬆d


翡翠宮

積分: 75393


10#
發表於 19-7-2 17:39 |只看該作者
係!真係得閒得濟,因為冇番工,Focus 在老公和小朋友
應該將Focus分散,不要著重一兩個人
試吓,著重吓自己多D,如扮吓靚,肥就減肥等等,令自己多D自信


翡翠宮

積分: 75393


11#
發表於 19-7-2 17:42 |只看該作者
Juicybabe 發表於 19-7-2 15:14
其實我就係唔想太專注係個小朋友度 會令自己心煩 但係有時又控制唔到 想放鬆d
...

兩歲小朋友確實係要父母關注
你關注佢都好正常,但不要過份
盡量Free吓自己,Free 自己首要係小朋友作息一定要正常,多訓教,即係唔好話成日夜訓,又訓得差果隻,佢一訓你就最Free,就可以做自己野Relax 吓


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 19-7-3 12:12 |只看該作者
Juicybabe 發表於 19-6-29 13:41
同C6拍拖連結婚十幾年 小朋友2歲 以前C6事業麻麻 現在事業有點起色 不過就超級忙 回家多數食飯 訓覺 好攰 ...
得閒得濟.........都會


別墅

積分: 700


13#
發表於 19-7-3 17:07 |只看該作者
Smallraindrop 發表於 19-7-2 17:42
兩歲小朋友確實係要父母關注
你關注佢都好正常,但不要過份
盡量Free吓自己,Free 自己首要係小朋友作息一 ...

你好明白我 小朋友最大問題真係訓覺 好淺睡


翡翠宮

積分: 75393


14#
發表於 19-7-3 22:35 |只看該作者
Juicybabe 發表於 19-7-3 17:07
你好明白我 小朋友最大問題真係訓覺 好淺睡

咁我都經歷過小朋友咁細既時候

總之攪好佢既日常作息,食好三餐,唔好同床訓,最好自己一間房,所有Lee D 基本野係非常重要。 定立基礎!
以後小朋友大把野要處理,努力啦!


大宅

積分: 2010


15#
發表於 19-7-4 01:11 |只看該作者
回覆 Juicybabe 的帖子

聽過唔少都係小朋友2歲左右有呢個情況。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo