夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1870


1#
發表於 19-7-11 08:23 |只看該作者
本帖最後由 杜小姐 於 20-1-24 12:06 編輯

deleted


大宅

積分: 4848


2#
發表於 19-7-11 09:18 |只看該作者
杜小姐 發表於 19-7-11 08:23
終於行到依一步。想請問有無律師可以介紹?雙方同意,小朋友會跟我。無財產分配問題。
...

我最簡單直接打開份東方14年前!因兩個仔已經成年又冇錢分?有就吾洗佼到層居屋樓都要賣啦?又吾值錢都要賣來還債務!我自己打電話問跟著搭巴士去佐敦上律師行幾仟元佼惦,一蚊善養費寫啫未拎過佢!現在回想真聰明果段的決定!


男爵府

積分: 5596


3#
發表於 19-7-11 11:13 |只看該作者
回覆 stella^^ 的帖子
本帖最後由 YeungngNganmld 於 19-7-12 18:19 編輯

搵律師搞,手續應該簡單。


男爵府

積分: 6135


4#
發表於 19-7-11 11:50 |只看該作者
回覆 杜小姐 的帖子

please check PM!thanks.


子爵府

積分: 11876


5#
發表於 19-7-11 11:54 |只看該作者
有無話邊區方便妳


伯爵府

積分: 16345


6#
發表於 19-7-11 12:08 |只看該作者
最省錢去,去灣仔家事法庭
過好,每一天!


侯爵府

積分: 22787

BK Milk勳章


7#
發表於 19-7-11 18:21 |只看該作者
唔想見到對方,搵律師攪;如果想最平,就上家事法庭攪。


珍珠宮

積分: 30606


8#
發表於 19-7-12 13:59 |只看該作者
杜小姐 發表於 19-7-11 08:23
終於行到依一步。想請問有無律師可以介紹?雙方同意,小朋友會跟我。無財產分配問題。
...
甘唔洗律師啦,去家事法庭,好平,仟多元搞掂...


珍珠宮

積分: 30606


9#
發表於 19-7-12 14:02 |只看該作者
就算幾平的律師都幾仟元,可能連FILL IN DOCUMENT又另收...無SO...你們己AGREED,去法庭搞啦...
係填DOCUMENT煩小小但有SAMPLE比你睇住填的...


大宅

積分: 1870


10#
發表於 19-7-12 16:19 |只看該作者
Thanks everyone!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo