婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 4


1#
發表於 05-3-22 01:03 |只看該作者

白帶一問...

想請問..
我經期前後都有很多白帶..有時係奶白色..
有時係黃黃地色..唔癢但量很多..是否有問題呢??
睇過e生..佢話有小小念珠菌..但係正常不需用藥..
但量真的很多...有點擔心..
可否給我一點意見呢??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo