夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1726


1#
發表於 19-6-18 02:29 |只看該作者

訓左係張床2個幾鐘都訓唔著.....

我同老公拍拖差不多9年結婚,結左婚都5年了。大囡4歲幾,細囡8個月。



佢以前都無禁衰,D囡出世開始就覺得同佢好似愈黎愈遠,開始去到我忍唔到既地步。事緣佢不嬲都唔係好理2個囡,日日一返屋企就係打機,睇完電視打陣機就開始嘆酒煲劇,煲到1-2點就訓覺,基本上無親子時間,有都只係5-15分鐘。我返到去就未停過禁湊BB,同大囡傾下學校事講故事,陪訓,再湊BB換片飲奶。



我地同奶奶住,大囡唔鍾意奶奶,頭先因爲大囡對嬤嬤無禮貌,話唔鐘意嬤嬤。我老公就鬧個囡。又叫我地唔好理個囡又話要打佢。

其實唔只一次,我有了解過點解個囡唔鍾意佢。我覺得個囡係無禮貌但又無可厚非....我都叫左佢同老公道歉,但佢竟然話道歉無用唔原諒佢。跟住就鬧埋我話我寵佢,我同佢講點解成日都話打,點解唔同個囡傾下了解佢諗法再教導佢,打打打成日就係打。我叫佢要打個囡就打我先,佢真係起晒鋼過黎推我,好在我抱得實BB者。



個腦一直諗離婚訓唔著!


大宅

積分: 1726


2#
發表於 19-6-18 02:44 |只看該作者
我同佢係育兒方面好大落差,佢成日都話打。頭先我地鬧交時姐姐照顧住大囡先,佢推完我之後,我忍住道氣過去安慰個囡,個囡喊住禁話聽日同嬤嬤道歉。我好心痛,佢如果無做錯事都要道歉?!表達唔鍾意係咪都係錯?應該收埋係心入面?


大宅

積分: 1726


3#
發表於 19-6-18 02:53 |只看該作者
佢成日都打打罵罵,個囡都唔係好鍾意佢。我又要照顧BB,我唔明點解佢可以咩都唔幫手。星期日姐姐放假,出街唔出街佢都係訓到中午1-2點,如果出街我就要準備好晒所有野,出門口前10分鐘叫醒佢,佢換件衫就行。遲到的話仲要話返我無時間觀念。其實我一早7點幾已經餵奶換片洗奶樽,準備早餐俾大囡,準備粥仔俾細囡,跟住餵粥又準備午餐,係未停過。佢成日就話累同頭痛,你係禁飲酒到凌晨3-4點,頭痛都係自己拎黎。
我同單親都無咩分別,但離婚2個囡就真係會無左爸爸,我自己一個都養唔起2個。好煩惱...


珍珠宮

積分: 33225


4#
發表於 19-6-18 03:33 |只看該作者
佢有呀媽,有你,有工人姐姐,其實「懶」,有依賴心係必然,仲要附加埋臭脾4。既然你清楚而家目前環境,亦難以改變佢,咁唯一可以改變嘅只有你自己心態同做法。你知道佢只有打打打同鬧鬧鬧,明知係咁,唔需要同佢有共識要點做,因為永遠唔會取得共識。你對佢冇期望,自己自然唔會咁大失望。你諗兩個鐘離婚,其實都係冇真正解決個問題,只係再製造多另外一個問題,所以你先會咁遲疑,因為你內心知道呢個唔係好方法,但又氣難下。


大宅

積分: 1726


5#
發表於 19-6-18 03:50 |只看該作者
其實我唔介意自己,但係佢呢個育兒模式成日令個囡唔開心。難道我叫個囡唔好理個老豆....
我已經忍到覺得無左自己,我唔放心D囡唔可以走左去,所以一直都係忍!


大宅

積分: 2597


6#
發表於 19-6-18 06:36 |只看該作者
我呢幾日諗嘅嘢同你一樣,我兩個小朋友又係好細。唯一唔同係我老公冇打仔,但會鬧,我覺得語言暴力都係一種。我地可以一齊傾下


瑪瑙宮

積分: 139661


7#
發表於 19-6-18 07:32 |只看該作者
你养5起自己同d女,都冇得諗离婚住。你話个女个女5都5聽,你都就惯哂。


大宅

積分: 1931


8#
發表於 19-6-18 07:43 |只看該作者
回覆 belky 的帖子

你報警,備定案等你老公唔敢再打個囡先,如果佢有日發酒瘋,真係會隨時出手過重傷害個囡的。而家兩個囡咁細,離婚法庭一定係判撫養權俾媽咪,你老公有埋虐兒記錄,除左喪失撫養權,重要俾贍養費


大宅

積分: 1726


9#
發表於 19-6-18 08:03 |只看該作者
回覆 lingcheechee 的帖子

暫時無人觸動佢,佢又未始於動手。同埋備案既話大家關係就會去到好差,好難同一屋簷下。我又未諗後路,小朋友點安排邊個照顧又未諗,唔想搞到呢個地步先。


子爵府

積分: 14765


10#
發表於 19-6-18 10:38 |只看該作者
回覆 belky 的帖子

雖然我唔明你點解會生第二個,但唔生都生咗,只好硬著頭皮捱落去

其實你都知道你離婚的籌碼不足,你呢刻唯有當自己係假單親,無視佢,唔好指意佢幫手,習慣自己搞掂一切,為之後準備,盡量係佢俾的錢裏面留起多啲,唔夠就應該問佢攞,親子活動佢鍾意join就join,唔join就唔好勉強,無謂搞到大家情緒差,氣氛差,小朋友仲唔開心。

因為即使法官判俾你,你C6一定係嗰種唔俾或拖贍養費賤人,你無錢或其他嘢backup,千其唔好輕舉妄動,明白要忍係好辛苦,但為咗對仔女,只可以由依家起做準備


男爵府

積分: 7424


11#
發表於 19-6-18 11:43 |只看該作者
belky 發表於 19-6-18 02:29
訓左係張床2個幾鐘都訓唔著.....我同老公拍拖差不多9年結婚,結左婚都5年了。大囡4歲幾,細囡8個月。

佢以 ...

其實可唔可以唔同99住呢,冇99咪少樣野嘈囉,我老公都係成日放工嗌累,但自己又成日禁住個電話,佢肯倍啲子女玩下已好好,都唔敢望佢幫啲咩手,加上你有工人,佢自己阿媽又係度,點會需要做野丫,只係仲做緊人個仔,未做到人老公,老豆囉…


複式洋房

積分: 380


12#
發表於 19-6-18 12:02 |只看該作者
大囡唔鍾意奶奶,我覺得個囡係無禮貌但又無可厚非??點解呢???


伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


13#
發表於 19-6-18 12:16 |只看該作者
belky 發表於 19-6-18 03:50
其實我唔介意自己,但係佢呢個育兒模式成日令個囡唔開心。難道我叫個囡唔好理個老豆....
我已經忍到覺得無 ...

唔知點解,睇到你小朋友,就諗起我小時候,就好似你的小朋友咁...
因為爸爸咁樣對呀哥,形成左呀哥好對抗呀爸,而我做細妹就好細個都學識妥協(同埋講大話)
最後父母分開左,我地覺得個心仲舒服


伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


14#
發表於 19-6-18 12:20 |只看該作者

回覆樓主:

講多少少,其實小朋友未必係唔識禮貌!
只係都要睇對方(大人:爸爸麻麻) 對佢做左啲咩! 先引致嗰一刻小朋友無禮貌/有情緒..
如果情況一路差,做媽媽嘅就裝備吓自己,為搵工準備吓,小朋友一番學就搵野做


大宅

積分: 1726


15#
發表於 19-6-18 13:23 |只看該作者
回覆 HOPEFORBB 的帖子

我只係最怕佢成日影響晒大家D情緒, 你諗下如果個囡揾佢,成日都俾佢拒絕或者係罵,禁童年會開心咩。佢唔係公仔,你心情好就同佢玩下,心情唔好就罵!
罵人又唔求証。為人父母唔係只係打罵令小朋友妥協。


大宅

積分: 1726


16#
發表於 19-6-18 13:27 |只看該作者
回覆 Challll 的帖子

在我而言,尊重係雙方既。小朋友都應該得到尊重。嬤嬤成日都會摸佢臉呀頭呀,佢已經表達左好多次唔鍾意,嬤嬤都係唔理,都會照做。
而且老人家成日有尿味...唔係禁衛生。佢話唔鍾意!


大宅

積分: 1726


17#
發表於 19-6-18 13:30 |只看該作者
回覆 Miss.Hui 的帖子

就係禁藥,就係唔想個囡單向思維,俾人罵就妥協!如果佢真係冇禮貌,我一定會了解清楚,即時指正,唔會縱容佢。同埋小朋友已經道歉,仲想佢點。我知道歉唔係一定得到原諒,但你都要教佢點樣可以得到你原諒


男爵府

積分: 7988


18#
發表於 19-6-18 13:35 |只看該作者
belky 發表於 19-6-18 02:29
訓左係張床2個幾鐘都訓唔著.....我同老公拍拖差不多9年結婚,結左婚都5年了。大囡4歲幾,細囡8個月。

佢以 ...

小朋友既情緒可以係先天,可以係受家人影響,佢地對人既愛惡好單純好直接,例如見到佢愛錫既人受傷害,佢未必識去保護人但會識得唔鍾意傷害人既人… 所以一定要知佢唔聽話既原因,對症下藥…

至於樓主老公,小朋友咁細就已經唔理唔理咁,顧住自己打機玩樂,講真,呢d男人多的是但有幾多人改變到?眼見既唔多,幾乎無,樓主如果要為自己為小朋友打算,就要早少少安排,包括經濟能力、小朋友既照顧安排等等


子爵府

積分: 14765


19#
發表於 19-6-18 13:37 |只看該作者
回覆 belky 的帖子

明白,所以你更加唔好再浪費時間,如果決心要離開,就要盡量留多啲錢,諗一諗除咗工人,屋企人可唔可以幫你睇小朋友,大女已經要受佢呢啲咁o既脾氣,你都唔希望細嗰個重滔覆轍。你自己都好清楚佢會唔會改到,你係度左諗右諗唔會改變到現況


別墅

積分: 602


20#
發表於 19-6-18 15:57 |只看該作者
belky 發表於 19-6-18 02:29
訓左係張床2個幾鐘都訓唔著.....我同老公拍拖差不多9年結婚,結左婚都5年了。大囡4歲幾,細囡8個月。

佢以 ...

想問,點解老公性格甘差,妳結婚前真的不清楚?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo