夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 7836


1#
發表於 19-5-12 23:47 |只看該作者
會唔開心?
亞女6個月大,我以為母親節 c6會代亞女同我講聲母親節快樂 由朝早到而家一句都無唔好講話送花送禮物!我問c6點解乜都無,一聲母親節快樂都無,佢只回應我,在心中咪得囉我真係唔開心到 喺廁所喊!
反而我媽咪同爸爸有代我個女送支花俾我,我無諗過呢啲嘢要我屋企人代送囉但真心開心嘅
一諗返個c6就。。。。
你哋又點過母親節呢?


男爵府

積分: 5804


2#
發表於 19-5-13 00:06 |只看該作者
我都係一樣,c6一d表示都無。坐緊月,勁唔開心!


別墅

積分: 886


3#
發表於 19-5-13 00:26 |只看該作者
CiCiTang 發表於 19-5-12 23:47
會唔開心?
亞女6個月大,我以為母親節 c6會代亞女同我講聲母親節快樂 由朝早到而家一句都無唔 ...

其實只係好小事,我覺得係小朋友重細所以啲男人一時間唔記得/慣性記憶入面重未load到隔離果個已成為母親既事實姐,我老公都冇任何表示,不過連我自己都係今朝突然醒起母親節原來都關我事 利申:我仔就快8個月,有時人地叫我做bb媽媽,我都要load一load先知係叫緊我


別墅

積分: 670


4#
發表於 19-5-13 01:01 |只看該作者
C6都係要我迫先同我講句母親節快樂 都係第一年過 個心都唔開心


大宅

積分: 3590


5#
發表於 19-5-13 01:39 |只看該作者
咁你老公有無同你99慶祝母親節?


子爵府

積分: 12434


6#
發表於 19-5-13 04:42 |只看該作者
我都咩都冇,但又冇咩所謂喎
平時佢對你好咪得


別墅

積分: 929


7#
發表於 19-5-13 07:15 |只看該作者
回覆 Daisywong313 的帖子

母親節佢哋都唔記得啦, 朝早起身我已經提過佢我話你睇我兩個女生我啲花,佢都醒唔起, 佢喺屯門做嘢嘅 ,返咗年幾我都冇去過 ,係做車房, 晏晝我帶兩個兩個女入屯門, 打畀佢 ,佢叫我唔好去, 我話我想睇吓你返工間鋪(自已閞)呀 ,只知佢返工位置 ,佢叫我係屋企冇去,但我放兩曰假都想出去街吓,入咗屯門佢返工位置附近,打畀佢叫佢揸車出黎接我哋,佢一句話唔得閑,仲喺度發脾氣話我做咩要黎,我想睇吓你喺邊度返工, 同埋睇番間舖點樣,關心下你,畀個驚喜你 ,佢話 我叫你冇嚟做乜嘢我唔聽,不可理俞,我唔得閖,忙緊,唔會出嚟接你哋嘅,自己返屋企啦 ,叫我地自己行街 ,我話等佢出嚟接,帶住兩個女係路等佢接,個幾兩個鐘都唔黎亦冇電話到,到我地食完飯啦喺屯門天水圍 ,佢打黎我都有少少嬲我冇接電話,叫女接電話,佢話畀女聽,佢今晚唔會返屋企 ,真係好心寒


大宅

積分: 3426


8#
發表於 19-5-13 07:29 |只看該作者

回覆樓主:

我b 已歲幾,我同佢過緊 the one and the only one 嘅住院trip

母親節已冇人care 了。


男爵府

積分: 6731


9#
發表於 19-5-13 09:03 |只看該作者
母親節對我黎講無乜特別,琴日c6帶完阿女出playgroup返黎就送左區議員送嘅假花畀我囉唔通我又要喊咩


男爵府

積分: 7836


10#
發表於 19-5-13 09:06 |只看該作者
H.O.P.E 發表於 19-5-13 00:06
我都係一樣,c6一d表示都無。坐緊月,勁唔開心!

唔知點解男人係咁
但你要坐好個月諗返啲開心嘢


男爵府

積分: 7836


11#
發表於 19-5-13 09:07 |只看該作者
miko0702 發表於 19-5-13 00:26
其實只係好小事,我覺得係小朋友重細所以啲男人一時間唔記得/慣性記憶入面重未load到隔離果個已成為母親既 ...

我只係想佢講聲母親節快樂唧


男爵府

積分: 7836


12#
發表於 19-5-13 09:08 |只看該作者
Wai1020 發表於 19-5-13 01:01
C6都係要我迫先同我講句母親節快樂 都係第一年過 個心都唔開心

你c6起碼迫佢,都有講。。。
我嗰個迫佢。。都唔講。。。
仲要加多句,在心中
我嬲到而家都未嬲完佢


子爵府

積分: 11320


13#
發表於 19-5-13 09:09 |只看該作者
cometingliu 發表於 19-5-13 09:03
母親節對我黎講無乜特別,琴日c6帶完阿女出playgroup返黎就送左區議員送嘅假花畀我囉唔通我又要喊 ...

係囉~從來都冇特別慶祝母親節~要對我好平時就要啦~得呢日把鬼咩


男爵府

積分: 7836


14#
發表於 19-5-13 09:09 |只看該作者
jujupig 發表於 19-5-13 01:39
咁你老公有無同你99慶祝母親節?

提早慶祝咗


男爵府

積分: 7836


15#
發表於 19-5-13 09:10 |只看該作者
Daisywong313 發表於 19-5-13 04:42
我都咩都冇,但又冇咩所謂喎
平時佢對你好咪得

但我只想佢講句母親節快樂唧
乜真係咁難?


男爵府

積分: 7836


16#
發表於 19-5-13 09:26 |只看該作者
liyinheung 發表於 19-5-13 07:15
回覆 Daisywong313 的帖子

母親節佢哋都唔記得啦, 朝早起身我已經提過佢我話你睇我兩個女生我啲花,佢都 ...

本帖最後由 CiCiTang 於 19-5-13 09:26 編輯

有時真係諗唔明男人個腦諗乜


男爵府

積分: 7836


17#
發表於 19-5-13 09:27 |只看該作者
Chickentailbun 發表於 19-5-13 07:29
我b 已歲幾,我同佢過緊 the one and the only one 嘅住院trip

母親節已冇人care 了。

Take care


男爵府

積分: 7836


18#
發表於 19-5-13 09:30 |只看該作者
cometingliu 發表於 19-5-13 09:03
母親節對我黎講無乜特別,琴日c6帶完阿女出playgroup返黎就送左區議員送嘅假花畀我囉唔通我又要喊 ...

咁你老公有做嘢呀
可能每個人對母親節 都唔同
我自己就好重視


大宅

積分: 1076


19#
發表於 19-5-13 09:31 |只看該作者
其實好小事,點解要個老公代替你小朋友同你講,又唔係你生你老公,講哩句說話真系咁重要嗎?你話你生日無慶祝你唔開心都話,母親節只系商家嘅手法。


男爵府

積分: 7836


20#
發表於 19-5-13 09:40 |只看該作者
一顆心 發表於 19-5-13 09:31
其實好小事,點解要個老公代替你小朋友同你講,又唔係你生你老公,講哩句說話真系咁重要嗎?你話你生日無慶 ...

對我嚟講 真係好重要

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo