夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 467


1#
發表於 19-4-29 22:08 |只看該作者
我唔明點解次次99串我,我c6都叫我忍,點解佢唔可以調停?要由個呀媽俾說話我聽同串我?點解次次翻親99到,個廳我c6瞓緊教,根本睇唔住個女,但我99好搞笑咁由得我女係廳自己玩,我女先1歲3個月。佢自己入廚房山埋個廚房門講電話,之後我個女上梳化,之後係梳化到跌左落泥。c6一句話都無話過99,99仲話小朋友係要跌下架啦,c6仲話係囉,小朋友跌下唔怕。而我?我因為有時做家務,c6都係屋企,我女一跌親,就會話我唔好好睇住個女。點解99放個女係廳跌親,你一句都無話下?點解就要話我?你唔可以睇下嘅咩?究竟點解乜都可以話我,而唔話下自己個呀媽?因為我係外人?


男爵府

積分: 7514


2#
發表於 19-4-29 23:25 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Solarflare 於 19-4-29 23:26 編輯

因為你好蝦啲囉。
果個佢呀媽, 長輩, 出口話呀媽既後果通常係比呀媽鬧番轉頭。
而你係佢老婆, 係同輩位置, 你老公甚至可能覺得自已地位係你之上, 所以佢淨係話你。
我諗你唔好再 focus 係你99度了, 有問題果個係你老公。個女跌親, 佢無責任? 個女跌親果時佢死左去邊? 對眼望邊? 佢有冇睇住個女? 點解個女受傷係老婆/呀媽錯, 而佢做老豆永遠無錯?
下次去99度, 唔準你c6再訓覺!! 叫佢好好睇住個女!


複式洋房

積分: 467


3#
發表於 19-4-29 23:30 |只看該作者
Solarflare 發表於 19-4-29 23:25
因為你好蝦啲囉。
果個佢呀媽, 長輩, 出口話呀媽既後果通常係比呀媽鬧番轉頭。
而你係佢老婆, 係同輩位置, ...

本帖最後由 可不可以 於 19-4-29 23:31 編輯

因為我成日都唔想嘈,我就會不停忍,忍到佢哋個個都覺得我好好蝦咁。我出聲又只會嗌大交。唉,究竟點先改善到。唔想再咁落去。

我次次講到明,翻佢媽到,就要佢湊女,但最後佢媽都係死嗌爛嗌,嗌翻我


水晶宮

積分: 51137


4#
發表於 19-4-29 23:30 |只看該作者

回覆樓主:

你老公應該睇實自己個女,唔係賴俾佢阿媽!
你99應該係怪自己個仔,唔係怪人地個女!


複式洋房

積分: 467


5#
發表於 19-4-29 23:34 |只看該作者
做個靚太 發表於 19-4-29 23:30
你老公應該睇實自己個女,唔係賴俾佢阿媽!
你99應該係怪自己個仔,唔係怪人地個女!
...

要做大少爺咁。
次次一有咩事,佢個仔d嘢,佢媽都會搵我泥話,但5話個仔。大佬,唔關我事架,點解唔去話個仔要話我


男爵府

積分: 7514


6#
發表於 19-4-29 23:40 |只看該作者
可不可以 發表於 19-4-29 23:30
本帖最後由 可不可以 於 19-4-29 23:31 編輯

因為我成日都唔想嘈,我就會不停忍,忍到佢哋個個都覺得我 ...

人善被人欺丫樓主。你係咪一向林善?
你老公跟本係消失的爸爸, 呢啲人唔丙獲金佢唔會知道自已有問題。
你覺得唔想嗌交? 但唔嗌交又解決到問題咩?
你c6明知自已阿媽(99)粗心大意, 仲咁安心係99家大覺訓, 唔睇住個歲半女, 佢跟本無盡爸爸責任。


複式洋房

積分: 467


7#
發表於 19-4-29 23:44 |只看該作者
Solarflare 發表於 19-4-29 23:40
人善被人欺丫樓主。你係咪一向林善?
你老公跟本係消失的爸爸, 呢啲人唔丙獲金佢唔會知道自已有問題。
你覺 ...

我好唔想嘈交真係,唉 。
我99唔係粗心大意架,佢係特登架,因為佢做好多嘢出泥,都係扮唔小心,但明眼人一睇,就知咩事,係我老公過份孝順個呀媽,乜都覺得佢媽年紀大,唔係有心。


水晶宮

積分: 51137


8#
發表於 19-4-30 00:11 |只看該作者
可不可以 發表於 19-4-29 23:34
要做大少爺咁。
次次一有咩事,佢個仔d嘢,佢媽都會搵我泥話,但5話個仔。大佬,唔關我事架,點解唔去話個 ...

咁咪直接同99講,你同佢講啦~
我咩都唔知!


複式洋房

積分: 467


9#
發表於 19-4-30 00:18 |只看該作者
做個靚太 發表於 19-4-30 00:11
咁咪直接同99講,你同佢講啦~
我咩都唔知!

試過啦,我不停話你同你仔講啦,但佢扮聽唔到,仲不停同我講。戈時我同99係房,我老公係廳,我直接嗌出去同我老公講,你媽有嘢搵你吖。之後我老公入到房,我99就講左2句就唔講。。。


水晶宮

積分: 51137


10#
發表於 19-4-30 00:19 |只看該作者
可不可以 發表於 19-4-30 00:18
試過啦,我不停話你同你仔講啦,但佢扮聽唔到,仲不停同我講。戈時我同99係房,我老公係廳,我直接嗌出去 ...

咁咪唔好番99度囉~


複式洋房

積分: 467


11#
發表於 19-4-30 00:19 |只看該作者
做個靚太 發表於 19-4-30 00:19
咁咪唔好番99度囉~

宜家我老公話翻,我會話唔翻,點解要成日翻。之後就唔翻去。


水晶宮

積分: 51137


12#
發表於 19-4-30 00:21 |只看該作者
可不可以 發表於 19-4-30 00:19
宜家我老公話翻,我會話唔翻,點解要成日翻。之後就唔翻去。

咁咪得囉!唔番去唔見佢~
你個女你要自己保護!


複式洋房

積分: 467


13#
發表於 19-4-30 00:22 |只看該作者
做個靚太 發表於 19-4-30 00:21
咁咪得囉!唔番去唔見佢~
你個女你要自己保護!

連老公都唔想見


男爵府

積分: 8319


14#
發表於 19-4-30 00:45 |只看該作者
其實婆媳問題最老土真係係男人身上,佢處理唔到/唔肯處理就會爆,最後又係煩到自己。個老公撐老婆,基本上衰到好似我99咁都會三思下收下口/癲少d,因為知個仔唔係幫哂自己,唔想得失個仔!另一方面你做慣順得人,咩都就哂佢地死忍佢地,淨係呻下唔堅持唔識發惡,佢地當你唱歌,呻完咪又死死氣比佢地恰囉!所以,你應該要同你老公傾清楚,企硬d!


複式洋房

積分: 467


15#
發表於 19-4-30 00:49 |只看該作者
章魚妹妹 發表於 19-4-30 00:45
其實婆媳問題最老土真係係男人身上,佢處理唔到/唔肯處理就會爆,最後又係煩到自己。個老公撐老婆,基本上 ...

我都唔需要佢撐我其實,我只想佢調停下,可能講句,睇電視啦,唔好講啦,都好吖,而唔係同我講佢媽年紀大,要我不停忍。所以宜家對住佢媽我都會反擊,俾佢知,我唔會再忍,靠個老公出聲,我死戈刻都未調停到


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


16#
發表於 19-4-30 07:14 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 o_____o 於 19-4-30 07:16 編輯

咁你有冇一齊返99屋企?如果有一齊返,你C6係廳訓覺咁你做緊乜?照顧個女係父母責任,如果你唔得閒,叫你C6自己睇住個女。


男爵府

積分: 7514


17#
發表於 19-4-30 11:26 |只看該作者
可不可以 發表於 19-4-30 00:49
我都唔需要佢撐我其實,我只想佢調停下,可能講句,睇電視啦,唔好講啦,都好吖,而唔係同我講佢媽年紀大 ...

啱啦。
啲男人最怕煩, 你一於搞大件事佢, 事無大少都同99/老公嘈。總之一聽到話你乜乜乜, 就嘈, 你表示無理批評一句都唔會聽。唔好怕嘈交, 你c6可能就係睇中你呢點, 唔想嘈, 就叫你不斷忍, 不斷踩你底線。

你要鐵石心腸啲先得丫。
當你 c6 知道原來得罪老婆仲煩過得罪阿媽, 佢就會為你講說話。


琥珀宮

積分: 152982


18#
發表於 19-4-30 11:33 |只看該作者
最老土就係你老公,你要同返你老公講佢雙重標準,表達俾佢聽你唔開心


複式洋房

積分: 467


19#
發表於 19-4-30 12:25 |只看該作者
o_____o 發表於 19-4-30 07:14
咁你有冇一齊返99屋企?如果有一齊返,你C6係廳訓覺咁你做緊乜?照顧個女係父母責任,如果你唔得閒,叫你C6 ...

佢會叫佢媽睇,因為佢自認為佢媽好中2我女,但其實相反


複式洋房

積分: 467


20#
發表於 19-4-30 12:27 |只看該作者
Solarflare 發表於 19-4-30 11:26
啱啦。
啲男人最怕煩, 你一於搞大件事佢, 事無大少都同99/老公嘈。總之一聽到話你乜乜乜, 就嘈, 你表示無 ...

最係都係要靠自己

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo