walking123456 發表於 19-4-21 15:57 
好我試下
溝通是一門技術。慢慢磨練吧!
家母昨日才同我講於家父很難溝通,導致感覺難相處。我輔導家母:「我可以同你打小人咁企埋妳Lee邊來鬧爸爸,但如此做對妳同佢相處於事無補。因為每日妳還是要單身一人和爸爸相處互動的。妳點話佢衰都冇用,老公係妳的,不是她人的,不是我的,我鬧完佢可以拍拍八月十五走人,妳係要留下的人,始終要就住佢來使用。妳唯有摸清,學懂佢對妳點講話會有負面反應,妳就唔好再咁同佢講嘢。所謂:對人講人話,對鬼講鬼話。妳要分清對象是甚麼性子,順住他的性子來講嘢溝通。」
家母話她的姊夫從來唔鬧老婆的。不像家父,當眾來指住老婆來鬧。
我又係果句,「那個是姨丈,我姨媽的老公,不是妳老公 我爸爸,人地老公點對人地老婆好,都與妳無關,係人地老公,唔係妳既。比較係無補於事的。」
背景,那次家母說錯話其實好簡單,只就家父處理畀侍應生 貼士 上話家父 「唔使咁緊張」家父即刻慶過「辣雞」。
係咁鬧家母。我話:「每個人都會對某有D字眼特別敏感,越要面的人禁忌的字眼就更多。爸爸要面,妳當眾話踩佢買相唔好,緊張唔淡定。佢即刻踩翻妳轉頭。落翻妳面。妳唔想再受此氣,妳就要學會Lee個地雷埋響邊,唔好再踩。妳既然沒有分居的能力,妳就要面對現實,繼續行Lee個地雷陣。」
家父母兩個都已經年過80歲。難相處!
Love is when the other person’s happiness is more important than your own ~ H. Jackson Brown