夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4892


1#
發表於 18-9-7 22:36 |只看該作者
本帖最後由 零零七 於 19-4-14 21:58 編輯

大家篤眼篤鼻, 佢唔搬, 但自己又冇本事搬出去, 咁點樣過?


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


2#
發表於 18-9-8 23:03 |只看該作者

回覆樓主

有冇小朋友?盡量入房吧!


瑪瑙宮

積分: 139657


3#
發表於 18-9-8 23:28 |只看該作者
當睇佢唔到囉, 唔係點.


男爵府

積分: 7281


4#
發表於 18-9-9 00:27 |只看該作者
本帖最後由 cedarcone 於 18-9-9 00:31 編輯

香港最大問題是冇得安居,其次是經濟。
若果對方冇家暴記錄的話 , 同屋不同房是可以接受的,當作他是同屋隣居。
既然冇本事搬,就要調整自己心態,去迎接不同生活模式。
平常心面對過去的人,放下執著勿記往太多!
加油!




大宅

積分: 4892


5#
發表於 18-9-9 23:27 |只看該作者
回覆 cedarcone 的帖子

唯有係咁, 佢會自己洗衫煮飯, 但係其他洗抺工作唔會做囉, 去完廁所又唔整番乾淨, 不過鬼叫自己冇本事, 搬出去洗費又大, 又係問題, 只好係呢度同大家呻吓!


大宅

積分: 3556

認識瑞士牛牛第一回


6#
發表於 18-9-23 12:00 |只看該作者
零零七 發表於 18-9-9 23:27
回覆 cedarcone 的帖子

唯有係咁, 佢會自己洗衫煮飯, 但係其他洗抺工作唔會做囉, 去完廁所又唔整番乾淨, ...

加油呀! 您得ge.


伯爵府

積分: 19137


7#
發表於 18-9-25 13:38 |只看該作者
零零七 發表於 18-9-7 22:36
大家篤眼篤鼻, 佢唔搬, 但自己又冇本事搬出去, 咁點樣過?

無地方住都無辦法,暫時只可以同住


翡翠宮

積分: 79226


8#
發表於 18-9-25 16:23 |只看該作者

回覆樓主:

揾多份 overnight ok 已經可以租劏房


子爵府

積分: 10028

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


9#
發表於 18-9-25 21:13 |只看該作者
其實現在住屋咁貴,應該好多人都係咁捱住先😔


大宅

積分: 4892


10#
發表於 18-9-30 16:33 |只看該作者
小Honey 發表於 18-9-25 21:13
其實現在住屋咁貴,應該好多人都係咁捱住先😔


如果賣咗而層樓又驚買唔番, 連個竇都冇埋好冇安全感!


子爵府

積分: 11729


11#
發表於 19-3-15 09:44 |只看該作者
正要踏上呢條路,請問這個pattern的生活,你們仍work 嗎?咁樣,大家回到家其實也不開心不舒服


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 19-3-15 18:47 |只看該作者
零零七 發表於 18-9-7 22:36
大家篤眼篤鼻, 佢唔搬, 但自己又冇本事搬出去, 咁點樣過?
私人野,小心處理唔係見報就頭痛


珍珠宮

積分: 38354


13#
發表於 19-3-16 13:32 |只看該作者
ahjoechan 發表於 19-3-15 09:44
正要踏上呢條路,請問這個pattern的生活,你們仍work 嗎?咁樣,大家回到家其實也不開心不舒服
...

我個人認為好視乎二人過去的相處歷史。
我先生為左個仔要爸有爸,叫媽有媽,選擇與他前妻同屋住。
我先生係好相處之人。離婚前與離婚後的相處方式依然沒變。
到個仔讀大學後,我先生至搬來同我住。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


大宅

積分: 2654


14#
發表於 19-3-17 14:16 |只看該作者
零零七 發表於 18-9-30 16:33
如果賣咗而層樓又驚買唔番, 連個竇都冇埋好冇安全感!

層樓你有冇份供先?


大宅

積分: 4892


15#
發表於 19-4-13 22:07 |只看該作者
本帖最後由 零零七 於 19-4-13 22:07 編輯

回覆 ml628 的帖子

有呀, 一半一半咁喇, 不過已經供滿!


大宅

積分: 4848


16#
發表於 19-4-13 23:34 |只看該作者
零零七 發表於 19-4-13 22:07
回覆 ml628 的帖子

有呀, 一半一半咁喇, 不過已經供滿!

樓主咁分居期滿層樓又點分法?


大宅

積分: 4892


17#
發表於 19-4-14 20:11 |只看該作者
回覆 stella^^ 的帖子

我都唔知, 就係咁先至煩

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo