夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25196


1#
發表於 19-4-2 16:43 |只看該作者
壞皮氣, 自我, 唔肯去見輔導, 工作了20年都係零存款, 我買機票去濟州散下心, 唔想對住佢負能量滿身, 佢 無我邊度都去唔到, 我有錢有能力 女人 要有獨立的能力同精神, 呢個世界, 無話無左邊個唔得, 比唔到面包同愛情我, 只比到壞皮氣同粗口.


大宅

積分: 4710


2#
發表於 19-4-2 17:11 |只看該作者

回覆樓主:

無細路,真係可以好蕭灑


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


3#
發表於 19-4-2 17:39 |只看該作者
你自己去定同埋個女去?


公爵府

積分: 25196


4#
發表於 19-4-2 18:17 |只看該作者
pinkcar 發表於 19-4-2 17:11
無細路,真係可以好蕭灑

我有, 所以我只係去散心, 無小朋友 我仲會番黎比佢閙?


公爵府

積分: 25196


5#
發表於 19-4-2 18:18 |只看該作者
o_____o 發表於 19-4-2 17:39
你自己去定同埋個女去?

me only, 錫自己


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


6#
發表於 19-4-2 18:23 |只看該作者
micsin 發表於 19-4-2 18:18
me only, 錫自己

世界好大,離開下去玩下,回來可能自己有另外既諗法,可能佢又會有所改變!


公爵府

積分: 25196


7#
發表於 19-4-2 19:02 |只看該作者
o_____o 發表於 19-4-2 18:23
世界好大,離開下去玩下,回來可能自己有另外既諗法,可能佢又會有所改變!
...

佢唔會變架, 除非真離婚啦, 佢的皮氣 只會向媽媽同太太發, 對別人好好架, 無人信我講


寶石宮

積分: 346836

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 19-4-2 19:06 |只看該作者
micsin 發表於 19-4-2 16:43
壞皮氣, 自我, 唔肯去見輔導, 工作了20年都係零存款, 我買機票去濟州散下心, 唔想對住佢負能量滿身, 佢 無 ...

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-9-19 13:31 編輯

……


公爵府

積分: 25196


9#
發表於 19-4-2 20:31 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 19-4-2 19:06
話走就走需要好大嘅勇氣。無論散心定離婚

每個人都應為自己幸福作選擇 人生係你既


寶石宮

積分: 346836

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 19-4-2 20:31 |只看該作者
micsin 發表於 19-4-2 20:31
每個人都應為自己幸福作選擇 人生係你既

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-9-19 13:31 編輯

……


公爵府

積分: 25196


11#
發表於 19-4-2 20:59 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 19-4-2 20:31
留低幸福定係走咗之後可以再搵到幸福都係未知之數
最緊要自己過得開心
...

搵?單身時我無諗過搵 幸福 不是男人比架, 係自己身上, 無男人 不用死, 花若盛開 蝴蝶自來


大宅

積分: 4431


12#
發表於 19-4-2 23:35 |只看該作者
micsin 發表於 19-4-2 16:43
壞皮氣, 自我, 唔肯去見輔導, 工作了20年都係零存款, 我買機票去濟州散下心, 唔想對住佢負能量滿身, 佢 無 ...



大宅

積分: 2225


13#
發表於 19-4-3 02:43 |只看該作者

回覆樓主:

我都想學你咁灑脫,真係家家有本難念的經,只可惜我剛懷孕中,我都好lost...想走都無力走。


男爵府

積分: 9236


14#
發表於 19-4-3 03:13 |只看該作者
micsin 發表於 19-4-2 20:59
搵?單身時我無諗過搵 幸福 不是男人比架, 係自己身上, 無男人 不用死, 花若盛開 蝴蝶自來
...

講得好啱……與其等人俾幸福,不如自己掌握仲實際……


公爵府

積分: 25196


15#
發表於 19-4-3 09:08 |只看該作者
一嚿大番薯 發表於 19-4-3 02:43
我都想學你咁灑脫,真係家家有本難念的經,只可惜我剛懷孕中,我都好lost...想走都無力走。
...

我2次懷孕都有出走, 同朋友出去, 開開心心回來


公爵府

積分: 25196


16#
發表於 19-4-3 09:13 |只看該作者
一嚿大番薯 發表於 19-4-3 02:43
我都想學你咁灑脫,真係家家有本難念的經,只可惜我剛懷孕中,我都好lost...想走都無力走。
...

說真的, 懷孕同餵奶係最苦的, 不能哭, 死忍難忍, 唉, 有時諗 咁辛苦做咩呢, 人活著 係要開心的, 生左又離唔到, 我就等緊一天, 讓小孩識得同法官說出實情, 佢無權同我爭, 無錢又無愛, 只識打機, 食瞓, 屙, 到時要佢一無所有, 鬼叫佢騙婚, 不懂珍惜我, 你給愛我就留, 只懂辱罵, 我緊係走啦, 我媽生我, 不是比你欺負架


大宅

積分: 2225


17#
發表於 19-4-3 10:44 |只看該作者
micsin 發表於 19-4-3 09:08
我2次懷孕都有出走, 同朋友出去, 開開心心回來

你好叻,我自問自己無用,又唔想阿媽擔心,又唔知去得邊,旅行又唔敢去,只係自己唔開心又驚影響阿b...唯有自己冷靜,但真係好難頂,我都睇清左一啲嘢,希望有日可以似係咁堅強。


公爵府

積分: 25196


18#
發表於 19-4-3 11:03 |只看該作者
一嚿大番薯 發表於 19-4-3 10:44
你好叻,我自問自己無用,又唔想阿媽擔心,又唔知去得邊,旅行又唔敢去,只係自己唔開心又驚影響阿b...唯 ...

你擔心 可以同媽媽去 我問過醫生, 駝隱左係可以外遊架, 不要太刺激運動便可, 行開下, 2 3 日都可, 番大陸看看花也可, 錫多點自己


複式洋房

積分: 354


19#
發表於 19-4-3 11:18 |只看該作者
一嚿大番薯 發表於 19-4-3 10:44
你好叻,我自問自己無用,又唔想阿媽擔心,又唔知去得邊,旅行又唔敢去,只係自己唔開心又驚影響阿b...唯 ...

大家咁話,做唔到咁瀟灑,唔想影響個囡。但要受哂所有脾氣好難頂,反抗只換來更大傷害。唔想改變現狀又解決唔到問題,我唯有調節心態,事情過左差不多一星期,我個心舒服左d,d火下左,但真心唔想同佢對話,講唔岩聽又發過脾氣。學樓主話,要對自己好,令自己好過,大家努力!


水晶宮

積分: 50870


20#
發表於 19-4-3 12:34 |只看該作者
咁嘅男人仲同佢生二個

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo