crystal媽咪 發表於 19-3-5 09:39 
本帖最後由 crystal媽咪 於 19-3-5 09:40 編輯
我好少出聲,通常用眼神。 譬如沖完涼要開抽氣或拉開啲 ...
妳老公同我先生一樣係屬於醒目人,咁人地同佢地相處先可以唔使講。
但遇上好似樓主同我前夫Lee類人,妳講,佢都唔明,因為大家處事方式好唔同,佢只係用到佢自己果套的處事方式。妳一講妳套,仲衰多幾層,佢就會覺得壓力好大,以為妳會話佢無能,跟住起曬鋼,為己辯護一輪。我學會冇眼睇,洗手不關己事。等佢自己搞曬。後果點唔好,佢自己完全承擔,我唔使受佢氣。
我先生醒目到,我兩在陌生環境,餐館食緊越南粉,一手用spoon,一手用筷子,冇空手,我眼淚到,眼一望檯上的餐巾,佢就即刻自己用手拎餐巾,幫我輕印乾我的眼淚。點比吖!
Love is when the other person’s happiness is more important than your own ~ H. Jackson Brown