烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5432


1#
發表於 20-4-30 11:34 |只看該作者
請教各jm 用麵包機整做型麵包同用廚師機整有冇分別?


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 20-5-1 23:29 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 TMC3012 於 20-5-1 23:30 編輯

麵包機打麵團仲可以做埋1發, 咁可以攞出黎排氣就造型, 以前我係煮餸前擺好材料, 咁食完洗完碗就有得造型, 如果懶既就直接整方包
廚師機就多用途啲咁啦, 整包整蛋糕一部機搞掂, 都方便既, 睇你自己鍾意啦


大宅

積分: 1051


3#
發表於 20-5-2 22:59 |只看該作者
leerock 發表於 20-4-30 11:34
請教各jm 用麵包機整做型麵包同用廚師機整有冇分別?

我覺得用麵包機方便d, 廚師機係比烘焙高手用嘅!


男爵府

積分: 9796

馬年勳章 牛年勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


4#
發表於 20-5-4 10:08 |只看該作者
如果比我買,我選廚師機,多功能d。只可惜廚房冇位,唯有繼續用手搓


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo