夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   1


公爵府

積分: 28858


1#
發表於 19-1-27 22:14 |只看該作者
我講先,我老公患有情緒病已有10多年,無事嘅就好正常,一遇到有事刺激佢就會亂諗好多野令佢情緒高漲,跟住會好多好多野講,講到令我哋覺得好煩躁,叫佢收聲又唔肯,醫生要佢每日要食藥但佢成日偷雞唔食,話自己無事唔駛食,就算食都係間唔中食一兩日咁,我哋家人已經好忍讓,但有時都會令我哋受唔住令我哋鬧佢一餐,因為跟本家人嘅感覺係好難受,講番佢個病醫生話佢係情緒高漲係唔會令佢想自殺嘅,但佢成日一病發時就會講野講唔停,真係好令人反感,街外人唔知會覺得佢好鬼煩,有無一啲講座可以讓家人去聽下點樣令自己放鬆下呢?


翡翠宮

積分: 85759

2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 19-1-27 23:03 |只看該作者
他肯去就去學靜觀
自由太多會令世人失去平衡


公爵府

積分: 28858


3#
發表於 19-1-27 23:07 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 19-1-27 23:03
他肯去就去學靜觀

邊到有呀?但其實我想去聽下。


翡翠宮

積分: 85759

2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 19-1-28 01:01 |只看該作者
cibewong 發表於 19-1-27 23:07
邊到有呀?但其實我想去聽下。

上網打靜觀課程

自由太多會令世人失去平衡


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 19-1-28 11:39 |只看該作者
cibewong 發表於 19-1-27 22:14
我講先,我老公患有情緒病已有10多年,無事嘅就好正常,一遇到有事刺激佢就會亂諗好多野令佢情緒高漲,跟住 ...
女性就有,好無遠景,又無寄望,樣樣都唔想做,成日怪人地?人地物


大宅

積分: 4037


6#
發表於 19-1-30 20:32 |只看該作者
我老公有驚恐症,成日會無啦啦病發,心跳加速


公爵府

積分: 28858


7#
發表於 19-1-30 20:35 |只看該作者
milk0760 發表於 19-1-30 20:32
我老公有驚恐症,成日會無啦啦病發,心跳加速

佢有無食藥呀?


大宅

積分: 4037


8#
發表於 19-1-30 20:37 |只看該作者
cibewong 發表於 19-1-30 20:35
佢有無食藥呀?

有呀,食緊2粒血清素每日


公爵府

積分: 28858


9#
發表於 19-1-30 20:39 |只看該作者
milk0760 發表於 19-1-30 20:37
有呀,食緊2粒血清素每日

最慘係我哋做老婆嘅,佢唔喜歡就向我發脾氣。


大宅

積分: 4037


10#
發表於 19-1-30 20:41 |只看該作者
cibewong 發表於 19-1-30 20:39
最慘係我哋做老婆嘅,佢唔喜歡就向我發脾氣。

咁我老公唔會發脾氣,佢就係自己亂唸到好灰暗,我都好無奈,都明白控制唔到,但擔心囉


別墅

積分: 520


11#
發表於 19-2-1 20:06 |只看該作者
cibewong 發表於 19-1-30 20:39
最慘係我哋做老婆嘅,佢唔喜歡就向我發脾氣。

身同感受 , 身心疲勞
有時真系唔知邊句刺激左佢


珍珠宮

積分: 38029

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章


12#
發表於 19-2-2 01:16 |只看該作者
我覺得佢有! 佢做服務業,可能平時受氣,回家就發洩係家人身上,有時佢鬧佢媽都費得好癲,但佢媽零反應,某程度上我覺得佢媽縱成佢咁,有時佢發起癲上黎會掟野,好似女人咁,唉....我越黎越憎佢
大事化小, 小事化毛.........


大宅

積分: 2255


13#
發表於 19-2-2 01:59 |只看該作者
我係女,反而我覺得自己有


公爵府

積分: 28858


14#
發表於 19-2-2 10:33 |只看該作者
kmbb519 發表於 19-2-2 01:16
我覺得佢有! 佢做服務業,可能平時受氣,回家就發洩係家人身上,有時佢鬧佢媽都費得好 ...

係囉要我哋咁受氣,可唔可以調番轉要佢受番我哋氣呀。


珍珠宮

積分: 38029

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章


15#
發表於 19-2-2 10:39 |只看該作者
cibewong 發表於 19-2-2 10:33
係囉要我哋咁受氣,可唔可以調番轉要佢受番我哋氣呀。

我99成日話,佢返工已經受氣,所以回到家我地應該忍下佢
唉,咪就係呢d思想縱到佢咁
大事化小, 小事化毛.........


公爵府

積分: 28858


16#
發表於 19-2-2 10:51 |只看該作者
kmbb519 發表於 19-2-2 10:39
我99成日話,佢返工已經受氣,所以回到家我地應該忍下佢
唉,咪就係呢d思想縱到佢咁
...

你問番奶奶我受咗氣向邊個出氣呀?


珍珠宮

積分: 38354


17#
發表於 19-2-3 01:31 |只看該作者
回覆 cibewong 的帖子

我先生曾經有憂鬱症。是由佢前妻種的。錯配吧,年少性盛,不懂擇偶之道。嘆息!我先生份人好相處。佢唔會發燜憎,收埋收埋自己內心,因為佢講小小,就畀佢前妻踐踏多幾腳。
佢認識我後開始轉好。而且由食五粒藥減至零,慢慢來。佢可以對我完全袒露佢既內心世界。
佢以性愛我來發洩方式。我任由佢。
「將殘的燈火,『我』不吹滅。壓傷的蘆薈,『我』不折斷」
現在他由完全在佢前妻影響下慢慢獨立出來。




你自己都要懂看顧你自己,不要被對方搞到自己憂鬱症。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38354


18#
發表於 19-2-3 01:59 |只看該作者
cibewong 發表於 19-2-2 10:33
係囉要我哋咁受氣,可唔可以調番轉要佢受番我哋氣呀。

學懂切實地評估未來,就不好寄望。除非換了第二個。或者,年老時,佢冇能力,要調返轉頭靠翻你。
有時,人夾人緣。
個個認識我同前夫的親朋都認為係我前夫畀氣我受。
但我前夫的真實感受係我畀好多氣佢受。

Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


複式洋房

積分: 297


19#
發表於 19-2-3 14:59 |只看該作者
cibewong 發表於 19-1-27 22:14
我講先,我老公患有情緒病已有10多年,無事嘅就好正常,一遇到有事刺激佢就會亂諗好多野令佢情緒高漲,跟住 ...

試吓搵自在社,他們有講座和活動。
可能幫助到你明白他

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo