烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1779


1#
發表於 19-12-31 15:09 |只看該作者
想問下大家多唔多用呢種魚來煲湯?是否一般街市也可以買到?


複式洋房

積分: 398


2#
發表於 19-12-31 21:58 |只看該作者
Hapi2017 發表於 19-12-31 15:09
想問下大家多唔多用呢種魚來煲湯?是否一般街市也可以買到?

我媽媽以前成日煲,一般街市有得買,好懐念


大宅

積分: 3855


3#
發表於 20-1-22 19:26 |只看該作者
banana@baby 發表於 19-12-31 21:58
我媽媽以前成日煲,一般街市有得買,好懐念
媽媽的湯其他地方永遠找不到


別墅

積分: 895


4#
發表於 20-4-18 19:16 |只看該作者
Hapi2017 發表於 19-12-31 15:09
想問下大家多唔多用呢種魚來煲湯?是否一般街市也可以買到?

呢隻魚煲湯好鮮甜,加埋蕃茄薯仔南瓜,超級好飲,係我們一家人大愛

點評

333s    發表於 20-4-18 21:03


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo