烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 250


1#
發表於 20-4-6 18:47 |只看該作者
本帖最後由 同夢奇緣 於 20-6-10 10:05 編輯

月經不順,成日見暈,又手腳凍有冇咩湯水可以補下啊🙏🏼🙏🏼
吾該


大宅

積分: 3879


2#
發表於 20-4-7 23:09 |只看該作者
同夢奇緣 發表於 20-4-6 18:47
老婆月經不順,成日見暈,又手腳凍有冇咩湯水可以補下啊🙏🏼🙏🏼
吾該晒
...

唉,同我一樣。bb班: 紅棗,南棗,龍眼肉,杞子,麥冬


伯爵府

積分: 17192


3#
發表於 20-4-9 10:48 |只看該作者
同夢奇緣 發表於 20-4-6 18:47
老婆月經不順,成日見暈,又手腳凍有冇咩湯水可以補下啊🙏🏼🙏🏼
吾該晒
...

不如睇下中醫,有時藥材未必人人都適合。好似我,我唔食得杞子,紅棗,北芪.....
p. s. 每人體質唔同


伯爵府

積分: 15099


4#
發表於 20-4-9 11:24 |只看該作者
我最近開始飲滴雞精,台灣嘢,我見台灣孕婦生完bb飲佢嚟補身!每日一包,好好飲但唔平!你上網睇吓
我飲完覺得唔錯


大宅

積分: 3265


5#
發表於 20-4-15 01:16 |只看該作者
ccss115 發表於 20-4-9 11:24
我最近開始飲滴雞精,台灣嘢,我見台灣孕婦生完bb飲佢嚟補身!每日一包,好好飲但唔平!你上網睇吓
我飲完 ...

有好多隻牌子,你係邊隻雞精?


伯爵府

積分: 15099


6#
發表於 20-4-15 07:45 |只看該作者
回覆 evafu2005 的帖子

我飮過大師姐同老協珍你去專賣台灣食品或網上都有得賣

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo