烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9628


1#
發表於 20-4-13 01:34 |只看該作者
各位好:
因想整海棉蛋糕,請問打發蛋白是否可用黄砂糖嗎? Tks!


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 20-4-13 05:23 |只看該作者
我用過黃糖,得架,我屋企唔用白糖。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


男爵府

積分: 9628


3#
發表於 20-4-13 11:05 |只看該作者
rose-mag 發表於 20-4-13 05:23
我用過黃糖,得架,我屋企唔用白糖。

Tks!
[img align=left]D:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\My Pictures\▲▽◎~1.gif[/img] [img align=left]C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\My Pictures\p1.gif[/img]


伯爵府

積分: 17192


4#
發表於 20-4-13 13:07 |只看該作者
AppleChow 發表於 20-4-13 11:05
Tks!

可以用三溫糖


伯爵府

積分: 15029

虎到金來勳章


5#
發表於 20-4-13 19:58 |只看該作者
AppleChow 發表於 20-4-13 01:34
各位好:
因想整海棉蛋糕,請問打發蛋白是否可用黄砂糖嗎? Tks!

可以, 我都係用黃糖


禁止訪問

積分: 224


6#
發表於 20-4-13 20:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9628


7#
發表於 20-4-13 22:03 |只看該作者

回覆樓主:

知道。 谢谢各位!
[img align=left]D:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\My Pictures\▲▽◎~1.gif[/img] [img align=left]C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\My Pictures\p1.gif[/img]


男爵府

積分: 7335


8#
發表於 20-4-14 19:14 |只看該作者
dorchiu 發表於 20-4-13 13:07
可以用三溫糖

咩叫三温糖?我見有D食譜都話三温糖


伯爵府

積分: 17192


9#
發表於 20-4-16 23:14 |只看該作者
CKBB 發表於 20-4-14 19:14
咩叫三温糖?我見有D食譜都話三温糖

日本黃糖,淺黃色用黎做甜品

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo