時事熱話

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5851


1#
發表於 20-4-23 02:49 |只看該作者
黑區議員多管閒事,應做嘅嘢唔做,警方執法佢就第一時間到場。

黑街坊對保安工人拳打腳踢!
野蠻可恥!


注意內有粗口!
https://youtu.be/4WLd2ng7sns


侯爵府

積分: 22672


2#
發表於 20-4-23 13:03 |只看該作者
Marcus-Mama 發表於 20-4-23 02:49
黑區議員多管閒事,應做嘅嘢唔做,警方執法佢就第一時間到場。

黑街坊對保安工人拳打腳踢!
黑區議員做法等同下列
點解唔剪鹿鼎記呢句: 「..如果我們要對抗清廷的話,就要用這些蠢人,對付這些蠢人,就絕對不可以對他們說真話,要用宗教的形式來催眠他們,讓他們覺得自己做的事都是對的,其實反清復明只是句口號,跟阿彌陀佛是一樣的……。

kckammy


男爵府

積分: 5851


3#
發表於 20-4-23 17:11 |只看該作者
回覆 kckammy 的帖子

我都有睇呢條片睇吓搵唔搵到,再貼出來


禁止訪問

積分: 62


4#
發表於 20-4-23 17:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7405


5#
發表於 20-4-24 00:01 |只看該作者
Marcus-Mama 發表於 20-4-23 02:49
黑區議員多管閒事,應做嘅嘢唔做,警方執法佢就第一時間到場。

黑街坊對保安工人拳打腳踢!
腦殘藍絲很奇怪,人家說黑警死全家,佢又要將黑當為一個形容詞 ,大陸落嚟嘅新移民,因為自己國家,新聞封鎖, 無言論自由, 一般來都沒有創意 ,佢地只跟人口水尾,呢啲大6人,全家染了武漢肺炎/中共病毒, 千祈唔好入香港醫院,因為裏面有很多你腦殘藍C口中的黑醫護,全家趕快回去維尼國的慌張醫院!香港黑警拳打腳踢示威者?


男爵府

積分: 5851


6#
發表於 20-4-24 00:22 |只看該作者
回覆 catcatmom 的帖子

中國文字好多年前已經有啦,你咪食人口水用梗中文字囉個“黑”字你發明架,攞咗專利呀~
你講果個腦殘新移民係咪條片入面果個“黃絲鄉講人”呀


禁止訪問

積分: 2053


7#
發表於 20-4-24 11:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1228


8#
發表於 20-4-24 18:07 |只看該作者
catcatmom 發表於 20-4-24 00:01
腦殘藍絲很奇怪,人家說黑警死全家,佢又要將黑當為一個形容詞 ,大陸落嚟嘅新移民,因為自己國家,新聞封 ...

香港醫院呢唔係剩係得嗰班垃圾架 淨係識得講話罷工 一啲醫德都冇 你地黃c成日都識講架納稅人有份俾錢佢哋出糧點解唔可以享用服務? 點解唔去得?你哋班人暴徙一出嚟就喺度霸佔馬路拎晒鐵通咁 一句唔啱聽就亂打市民 警察拉晒你哋就啱㗎喇


男爵府

積分: 5851


9#
發表於 20-4-24 18:09 |只看該作者
回覆 catcatmom 的帖子

個犯黑區議員識架?黑街坊又識架?你又識架?咁緊張!即刻撲出嚟護航…
個犯比警察拉咗,你條氣唔順,就可以打保安員出氣呀~


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


10#
發表於 20-4-25 14:55 |只看該作者
catcatmom 發表於 20-4-24 00:01
腦殘藍絲很奇怪,人家說黑警死全家,佢又要將黑當為一個形容詞 ,大陸落嚟嘅新移民,因為自己國家,新聞封 ...

內地人無創意?香港好多大學都係依賴內地研究生,深圳創科產業已經超出香港好多,你成日井底觀做評論,知唔知醜字點寫?


男爵府

積分: 5851


11#
發表於 20-4-26 17:19 |只看該作者
回覆 catcatmom 的帖子

所有正常人都知有病要睇有醫德嘅醫生,有需要絕對可以入院。

支持黑醫護嘅唔入都得架,[size=1.6em]叫黑醫護用罷工手法同你醫病啦


男爵府

積分: 5851


12#
發表於 20-4-26 18:53 |只看該作者
Marcus-Mama 發表於 20-4-26 17:19
回覆 catcatmom 的帖子

所有正常人都知有病要睇有醫德嘅醫生,有需要絕對可以入院。

你做咩唔係呢個post覆我呀,你驚呢個post推上頂呀~





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo