夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 107


1#
發表於 18-11-25 22:54 |只看該作者
本帖最後由 yummygummybear 於 19-7-26 15:15 編輯

.


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


2#
發表於 18-11-25 23:27 |只看該作者
改善關係比離婚簡單得多,多溝通多欣賞少埋怨,關係才會改善


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


3#
發表於 18-11-26 00:05 |只看該作者
yummygummybear 發表於 18-11-25 22:54
同老公拍左三年拖,上年有左BB所以結婚。但兩個人價值觀唔同,成日因少少事而鬧交,今日又因爲少事而嘈交, ...

因什麼事嘈交?


瑪瑙宮

積分: 139710


4#
發表於 18-11-26 07:17 |只看該作者
未適应做爸爸?好好地溝通下。


子爵府

積分: 14680

2025勳章蛇年勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 18-11-26 07:57 |只看該作者
yummygummybear 發表於 18-11-25 22:54
同老公拍左三年拖,上年有左BB所以結婚。但兩個人價值觀唔同,成日因少少事而鬧交,今日又因爲少事而嘈交, ...

人人都覺得自己價值觀先至係啱,另一半應該跟我,但有冇想過大家退一步,睇開一D,忍讓一D,兩人會和睦D?

你都識講下下為小事嘈,如果果D小事就下佢,比佢做,又得唔得?


翡翠宮

積分: 79228


6#
發表於 18-11-26 08:00 |只看該作者

回覆樓主:

"覺得好辛苦,點解唔可以開開心心,結婚後既生活同我想像既好唔同。"

你老公好可能有完全一樣既感受


子爵府

積分: 14110


7#
發表於 18-11-26 09:15 |只看該作者

回覆樓主:

兩個人唔同係好正常
問題唔係因為唔同
係唔識處理雙方的唔同
若雙方都各持己見
雙方都要對方就自己
實火星撞地球
仔女都生埋
大家都要長大啦!
求同存異
協商
化解衝突
都好重要
呢啲唔係一朝一夕識
要學


珍珠宮

積分: 38502

減齡達人勳章


8#
發表於 18-11-26 09:21 |只看該作者
婚姻要磨合,仲要大家互相協調,有時要退讓。你嘅理想婚姻只會係童話故事中出現,現實係好殘酷。
兩個由不同成長環境長大嘅人,點可以咩想法一樣
點解唔退一步,可能就可以解決到,唔好太執著,否則會輸掉一個家


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


9#
發表於 18-11-26 10:21 |只看該作者
yummygummybear 發表於 18-11-25 22:54
同老公拍左三年拖,上年有左BB所以結婚。但兩個人價值觀唔同,成日因少少事而鬧交,今日又因爲少事而嘈交, ...

價值觀唔同又會走去結婚?不過你兩個係唔係都年紀好輕?妳老公咁樣走咗出去似係借啲意多啲...而且似乎係面對唔到做人夫同爸爸嘅壓力,逃避緊!

百花叢裡過,片葉不沾身。


複式洋房

積分: 107


10#
發表於 18-11-26 23:26 |只看該作者
RAY媽 發表於 18-11-26 00:05
因什麼事嘈交?

佢覺得我湊B方式有問題,話我過份緊張,加上我成日叫佢膜B洗手,出完街沖涼換衫先好膜B,佢就覺得我好煩,話我令到佢唔想返屋企。


複式洋房

積分: 107


11#
發表於 18-11-26 23:27 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 18-11-26 07:17
未適应做爸爸?好好地溝通下。

有溝通過,但佢唔明我。


複式洋房

積分: 107


12#
發表於 18-11-26 23:30 |只看該作者
ada_fung 發表於 18-11-26 07:57
人人都覺得自己價值觀先至係啱,另一半應該跟我,但有冇想過大家退一步,睇開一D,忍讓一D,兩人會和睦D? ...

其實好多時鬧交原因都係環繞住湊BB,我緊張我仔,我一心一意為個仔都有錯嗎?佢覺得我太緊張,縱使係咁,可唔可用好d既方式表達?我都係初為人母,點都會比較緊張,點解唔好好諒解我,而要責罵我,話我煩?


複式洋房

積分: 107


13#
發表於 18-11-26 23:32 |只看該作者
mini1204 發表於 18-11-26 08:00
"覺得好辛苦,點解唔可以開開心心,結婚後既生活同我想像既好唔同。"

你老公好可能有完全一樣既感受

我一中一意為個仔,我諗黎諗去都唔覺得自己錯。我為左個仔改變晒,冇晒自己既生活。而我老公放假都要出去,完全唔會話留係屋企陪下我同仔。


複式洋房

積分: 107


14#
發表於 18-11-26 23:35 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-11-26 09:15
兩個人唔同係好正常
問題唔係因為唔同
係唔識處理雙方的唔同

我願意同佢傾,但每次鬧交佢話要冷靜,然後自己走左,淨返我同BB係屋企,之後就扮冇事。我可以點?


翡翠宮

積分: 79228


15#
發表於 18-11-26 23:36 |只看該作者
yummygummybear 發表於 18-11-26 23:32
我一中一意為個仔,我諗黎諗去都唔覺得自己錯。我為左個仔改變晒,冇晒自己既生活。而我老公放假都要出去 ...

一心一意為個仔
咁你有無分番5分鐘比自己老公


複式洋房

積分: 107


16#
發表於 18-11-26 23:37 |只看該作者
FennieMan 發表於 18-11-26 09:21
婚姻要磨合,仲要大家互相協調,有時要退讓。你嘅理想婚姻只會係童話故事中出現,現實係好殘酷。
兩個由不 ...

本帖最後由 yummygummybear 於 18-11-26 23:39 編輯

我而加日日係屋企湊B, 個人已經好抑鬱,佢仲要咁樣令到我更加難受。

以前鬧交都係我退一步,佢從來唔會退一步,唔會氹我。


複式洋房

積分: 107


17#
發表於 18-11-26 23:37 |只看該作者
wing1388 發表於 18-11-26 10:21
價值觀唔同又會走去結婚?不過你兩個係唔係都年紀好輕?妳老公咁樣走咗出去似係借啲意多啲...而且似乎係面 ...

因為有左BB而結婚,我28,佢35


複式洋房

積分: 107


18#
發表於 18-11-26 23:40 |只看該作者
mini1204 發表於 18-11-26 23:36
一心一意為個仔
咁你有無分番5分鐘比自己老公

有,相反佢返到屋企就手機不離手


瑪瑙宮

積分: 139710


19#
發表於 18-11-26 23:43 |只看該作者
yummygummybear 發表於 18-11-26 23:37
本帖最後由 yummygummybear 於 18-11-26 23:39 編輯

我而加日日係屋企湊B, 個人已經好抑鬱,佢仲要咁樣 ...

你無諗住搵人湊 B 自己做番野?


翡翠宮

積分: 79228


20#
發表於 18-11-27 00:04 |只看該作者
yummygummybear 發表於 18-11-26 23:40
有,相反佢返到屋企就手機不離手

話題會吾會99%係阿B,另外1% 嘈佢吾洗手呢

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo