烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1038


1#
發表於 20-2-20 17:06 |只看該作者
因為我偷懶整蛋糕成日都用蛋糕粉,雖然過咗篩, 但係啲牛奶就算攤凍咗再撈最後 麵粉都唔完全溶曬有啲結塊, 想問下呢度咁多位大佬如果將牛奶加熱咗先整會唔會破壞咗咩結構或者流失營養


子爵府

積分: 13893

2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


2#
發表於 20-2-20 18:06 |只看該作者
kI07904 發表於 20-2-20 17:06
因為我偷懶整蛋糕成日都用蛋糕粉,雖然過咗篩, 但係啲牛奶就算攤凍咗再撈最後 麵粉都唔完全溶曬有啲結塊, ...

不用加熱,攪拌完過「䇴」隔去「粉粒」
以馬內利, 神與我們同在! :-D  :-D


伯爵府

積分: 15029

虎到金來勳章


3#
發表於 20-2-20 19:00 |只看該作者
kI07904 發表於 20-2-20 17:06
因為我偷懶整蛋糕成日都用蛋糕粉,雖然過咗篩, 但係啲牛奶就算攤凍咗再撈最後 麵粉都唔完全溶曬有啲結塊, ...

唔關奶熱/凍, 粉要過篩, 遂少加入, 一路加一路攪


大宅

積分: 1038


4#
發表於 20-2-20 21:22 |只看該作者
Manwah 發表於 20-2-20 18:06
不用加熱,攪拌完過「䇴」隔去「粉粒」

我有過篩但係都會結塊 同埋唔知點解每次如果攪拌到唔結個蛋糕焗出嚟就扁塌塌咁 唔知係咪時間太耐


大宅

積分: 1038


5#
發表於 20-2-20 21:23 |只看該作者
Manwah 發表於 20-2-20 18:06
不用加熱,攪拌完過「䇴」隔去「粉粒」

sorry我諗我明你講咩喇 係過篩個粉漿唔係麵粉 thxxx


子爵府

積分: 13893

2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


6#
發表於 20-2-20 21:25 |只看該作者
kI07904 發表於 20-2-20 21:23
sorry我諗我明你講咩喇 係過篩個粉漿唔係麵粉 thxxx

Yes. 是粉漿過䇴
以馬內利, 神與我們同在! :-D  :-D


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 20-2-20 23:39 |只看該作者
kI07904 發表於 20-2-20 21:22
我有過篩但係都會結塊 同埋唔知點解每次如果攪拌到唔結個蛋糕焗出嚟就扁塌塌咁 唔知係咪時間太耐 ...

係味攪拌過度或者個模問題?有冇跟足指示加入材料?否則用蛋糕粉好少會失敗。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo