自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5289


1#
發表於 26-6-17 01:09 |只看該作者
請問大家會在出發前插卡?還是在飛穖上插卡?


水晶宮

積分: 69660


2#
發表於 26-6-17 01:17 |只看該作者
一直都係在飛機上食完飛機餐就換


珍珠宮

積分: 37843

睛靈勳章


3#
發表於 26-6-17 06:02 |只看該作者
本帖最後由 jollyma 於 26-6-17 06:06 編輯
baby_yee 發表於 26-6-17 01:17
一直都係在飛機上食完飛機餐就換

千祈唔好, 試過唔小心連埋個卡槽彈咗落地, 仲要係自己原本嗰張, 真係晴天霹靂, 因為飛機太多機關同雜物, 搵咗好耐, 又準備落機唔可以企身搵, 嗰一刻心跳加速, 簡直係九宵驚魂
雖然最终搵返, 但以後唔敢, 唔爭在嗰少少時間, 過咗移民局先坐低慢慢換

點評

Skytree1000    發表於 26-6-17 10:42
333s    發表於 26-6-17 08:20


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 26-6-17 06:09 |只看該作者
jollyma 發表於 26-6-17 06:02
千祈唔好, 試過唔小心連埋個卡槽彈咗落地, 仲要係自己原本嗰張, 真係晴天霹靂, 因為飛機太多機關同雜物, ...

我會喺飛機上換,自己小心就冇問題


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


5#
發表於 26-6-17 06:09 |只看該作者
baby_yee 發表於 26-6-17 01:17
一直都係在飛機上食完飛機餐就換

x2


水晶宮

積分: 74262

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


6#
發表於 26-6-17 06:12 |只看該作者
我唔會係飛機上換,我太論盡


伯爵府

積分: 17991


7#
發表於 26-6-17 06:20 |只看該作者
我出發前放定入去

點評

333s    發表於 26-6-17 08:20


男爵府

積分: 7807


8#
發表於 26-6-17 06:24 |只看該作者
wawa70 發表於 26-6-17 01:09
請問大家會在出發前插卡?還是在飛穖上插卡?

以前我都係機上插,後來諗下,響香港都search唔到網絡,根本啟動唔到。
之後出發前插,set 左個咭槽唔啟用,到左當地先開就可以了


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


9#
發表於 26-6-17 06:29 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-17 06:09
我會喺飛機上換,自己小心就冇問題

X 2

飛機一落地,就立即連上數據~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


侯爵府

積分: 24537


10#
發表於 26-6-17 06:35 |只看該作者
wawa70 發表於 26-6-17 01:09
請問大家會在出發前插卡?還是在飛穖上插卡?

出發前在家插定,在飛機上地方少,跌咗落地就麻煩

點評

333s    發表於 26-6-17 08:21


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


11#
發表於 26-6-17 06:38 |只看該作者
幸福花海 發表於 26-6-17 06:35
出發前在家插定,在飛機上地方少,跌咗落地就麻煩

咁你拎唔拎走自己張卡?
我會拎走自己張卡,所以一定唔會預先換

點評

CMMANDY    發表於 26-6-17 07:12


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


12#
發表於 26-6-17 06:47 |只看該作者
CYT0408 發表於 26-6-17 06:24
以前我都係機上插,後來諗下,響香港都search唔到網絡,根本啟動唔到。
之後出發前插,set 左個咭槽唔啟用 ...

放喺Sim 2 卡槽? 我就唔敢咁做,朋友試過Reset 部機,唔小心開咗自己張卡,覆咗幾個WhatsApp 後發現,返香港要比幾千蚊

點評

CMMANDY    發表於 26-6-17 07:12


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


13#
發表於 26-6-17 06:50 |只看該作者
cecelc 發表於 26-6-17 06:12
我唔會係飛機上換,我太論盡

如果成日唔小心,就真係唔好喺飛機上換


水晶宮

積分: 69660


14#
發表於 26-6-17 06:52 |只看該作者
jollyma 發表於 26-6-17 06:02
千祈唔好, 試過唔小心連埋個卡槽彈咗落地, 仲要係自己原本嗰張, 真係晴天霹靂, 因為飛機太多機關同雜物, ...

咁多年都未試過。因為我本身都好小心


珍珠宮

積分: 37843

睛靈勳章


15#
發表於 26-6-17 06:55 |只看該作者
baby_yee 發表於 26-6-17 06:52
咁多年都未試過。因為我本身都好小心

以前都冇問題, 可能年紀大手腳協調差咗


水晶宮

積分: 74262

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


16#
發表於 26-6-17 07:09 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-17 06:50
如果成日唔小心,就真係唔好喺飛機上換



伯爵府

積分: 17256

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


17#
發表於 26-6-17 07:18 |只看該作者

回覆樓主:

出發前係屋企換


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


18#
發表於 26-6-17 07:32 |只看該作者
幸福花海 發表於 26-6-17 06:35
出發前在家插定,在飛機上地方少,跌咗落地就麻煩

我也是


水晶宮

積分: 64342


19#
發表於 26-6-17 07:38 |只看該作者
wawa70 發表於 26-6-17 01:09
請問大家會在出發前插卡?還是在飛穖上插卡?

雙卡機,喺屋企插定落sim 2


水晶宮

積分: 74419


20#
發表於 26-6-17 07:41 |只看該作者
wawa70 發表於 26-6-17 01:09
請問大家會在出發前插卡?還是在飛穖上插卡?

就嚟落地先換

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo