自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 9948

2025勳章蛇年勳章


1#
發表於 26-6-18 08:58 |只看該作者
河南省漯河野生動物園近日招聘「黑熊NPC(扮演者)」,年薪高達10萬元人民幣(約11.6萬港元)。動物園職員周三(17日)表示,目前報名人數已有100多人,尚未招滿。

漯河野生動物園職員稱,崗位不需要專業技能,核心工作是「和遊客互動」,全程嚴禁說人話。性格方面「愈抽象愈加分」,要敢放飛、敢搞怪、不怯場,最好是社牛一點。考慮到夏季戶外工作較為辛苦,動物園特意將薪酬定在較高水平。動物園希望借此為年輕人提供一個鍛煉舞台和就業新路,同時為營運探索新的可能性。





寶石宮

積分: 407279

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 26-6-18 09:11 |只看該作者
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3#
發表於 26-6-18 09:33 |只看該作者

回覆樓主:

才8000多月薪,一不小心就中鼠死蹺蹺
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


別墅

積分: 891


4#
發表於 26-6-18 09:41 |只看該作者
扮黑熊表演,呃遊客?


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


5#
發表於 26-6-18 09:50 |只看該作者
yyyin412 發表於 26-6-18 09:41
扮黑熊表演,呃遊客?
工作係「和遊客互動」,應該同扮公仔果種性質一樣,唔係呃遊客,真正熊唔會同遊客玩。



珍珠宮

積分: 32299


6#
發表於 26-6-18 09:59 |只看該作者
yyyin412 發表於 26-6-18 09:41
扮黑熊表演,呃遊客?
咪玩啦, 咁高調請點呃呀?? 同樂園米奇一樣之嘛, 著公仔衫同遊客互動


水晶宮

積分: 74958


7#
發表於 26-6-18 10:06 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 brother4 於 26-6-18 10:07 編輯

上面人工算是高级經理,平均人工约二千,可能踏鋼線,跳火圈,扮萌等


侯爵府

積分: 20574


8#
發表於 26-6-18 10:29 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-18 10:06
上面人工算是高级經理,平均人工约二千,可能踏鋼線,跳火圈,扮萌等

內地都有最低工資架一定唔止二千


水晶宮

積分: 74958


9#
發表於 26-6-18 10:30 |只看該作者
本帖最後由 brother4 於 26-6-18 10:34 編輯
orezo 發表於 26-6-18 10:29
內地都有最低工資架一定唔止二千

平均二千差不多,但深圳因香港人消费人工就有五至六千
attach0/tmp/phpIlGhnT


男爵府

積分: 9948

2025勳章蛇年勳章


10#
發表於 26-6-18 13:07 |只看該作者
andyman 發表於 26-6-18 09:33
才8000多月薪,一不小心就中鼠死蹺蹺

鼠死蹺蹺?


水晶宮

積分: 52963


11#
發表於 26-6-18 13:26 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-18 10:06
上面人工算是高级經理,平均人工约二千,可能踏鋼線,跳火圈,扮萌等

唔係呀嘛,平均人工係7千左右,唔通河南大部人係高級經理?
attach0/tmp/phpCZ0dad


水晶宮

積分: 74958


12#
發表於 26-6-18 13:29 |只看該作者
本帖最後由 brother4 於 26-6-18 13:32 編輯
JoanC 發表於 26-6-18 13:26
唔係呀嘛,平均人工係7千左右,唔通河南大部人係高級經理?

你問番AI可,估地方分區中心,中心外,外圍價不同,見圖最後一段相差好大


水晶宮

積分: 52963


13#
發表於 26-6-18 18:50 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-18 13:29
你問番AI可,估地方分區中心,中心外,外圍價不同,見圖最後一段相差好大

都兜得幾快


大宅

積分: 3577


14#
發表於 26-6-19 16:28 |只看該作者
吓?扮黑熊都有咁高人工㗎?啲人真係創意無限喎


伯爵府

積分: 16503

馬年勳章


15#
發表於 26-6-19 17:01 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-18 10:06
上面人工算是高级經理,平均人工约二千,可能踏鋼線,跳火圈,扮萌等

來香港做傭工福利更好啊! 好想聘請啊!好抵啊!


公爵府

積分: 25545

母親節2025勳章


16#
發表於 26-6-20 10:35 |只看該作者
不如養真熊,依家日本熊出沒注意,啲熊又無野食,不如領養真既

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo