嬰兒醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10880


1#
發表於 08-8-19 15:20 |只看該作者
事因我bb因為發燒, 燒下退下咁, 跟住去法國醫院睇夜診, 跟住入咗醫院住咗5日4夜, 埋單19,5xx, 我有同bb買保險, 但claim唔足, 自己可能要比8k到, 想問下你地幫bb買咗邊隻醫療保險?? 唔知政府醫院的藥同醫生係咪冇私家咁好呢??


男爵府

積分: 8948


2#
發表於 08-8-19 16:01 |只看該作者
我BB出世1個月到,我哋就同佢買保險,最主要買醫療.....什麼儲蓄/人壽買好少,


大宅

積分: 1336

環保接龍勳章


3#
發表於 08-8-19 17:19 |只看該作者
我諗越黎越多人會買。我亞b一攞左出世紙我就買左,咁細買平好多,供10年,保成世,到19歲又有錢攞番(供咁多攞番咁多),咪當無利息諸錢囉。如亞b到大個時認為唔夠,到時佢自己再加單囉。
同埋事實,依加d病菌越黎越犀利,小朋友病的機會好大,如買了保險,有乜事送佢入私家醫院觀察多兩日,大人又可以陪過夜,咁都好d吖!


大宅

積分: 3546


4#
發表於 08-8-19 21:41 |只看該作者
我都買左lu!~


大宅

積分: 2758

畀面勳章


5#
發表於 08-8-19 22:42 |只看該作者
我都有幫bb買ah. 之前佢入院, 都claim 足.


別墅

積分: 730


6#
發表於 08-8-20 17:23 |只看該作者
我都喺阿B六個月大嗰陣買左lu~隱陣D~


男爵府

積分: 5239


7#
發表於 08-8-22 17:02 |只看該作者
我都同BB買左。


大宅

積分: 1081


8#
發表於 08-8-22 17:17 |只看該作者
原文章由 kkalice 於 08-8-19 22:42 發表
我都有幫bb買ah. 之前佢入院, 都claim 足.

我都想幫BB買份保險,你買邊一種係唔係淨醫療啊?


男爵府

積分: 7472

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 08-8-22 18:54 |只看該作者
原文章由 kkf2210 於 08-8-19 16:01 發表
我BB出世1個月到,我哋就同佢買保險,最主要買醫療.....什麼儲蓄/人壽買好少,

我同你一樣!


大宅

積分: 4608


10#
發表於 08-8-22 20:27 |只看該作者
bb一定要買 大人唔買都話可以去公立等

bb有事等唔到,我買左AIG 上次BB又嘔又痾血入院都CLAIM足...


男爵府

積分: 8592


11#
發表於 08-8-22 22:05 |只看該作者
你買個隻是否基本有否加附加保障.如果住標準房及普通化驗應該都可以CLAIM的晒.你BB入院後有冇跟個AGENT講佢會幫你計算的.

原文章由 豬BBBB 於 08-8-19 15:20 發表
事因我bb因為發燒, 燒下退下咁, 跟住去法國醫院睇夜診, 跟住入咗醫院住咗5日4夜, 埋單19,5xx, 我有同bb買保險, 但claim唔足, 自己可能要比8k到, 想問下你地幫bb買咗邊隻醫療保險?? 唔知政府醫院的藥同醫生係咪冇私家 ...


大宅

積分: 1599


12#
發表於 08-8-23 00:04 |只看該作者
可否share買了邊間公司及月供幾多?我都有興趣幫bb買~
原文章由 sheffield 於 08-8-19 17:19 發表
我諗越黎越多人會買。我亞b一攞左出世紙我就買左,咁細買平好多,供10年,保成世,到19歲又有錢攞番(供咁多攞番咁多),咪當無利息諸錢囉。如亞b到大個時認為唔夠,到時佢自己再加單囉。
同埋事實,依加d病菌越黎越犀利,小朋友病的機 ...


大宅

積分: 2758

畀面勳章


13#
發表於 08-8-23 11:20 |只看該作者
原文章由 Bear@MAMA 於 08-8-22 17:17 發表

我都想幫BB買份保險,你買邊一種係唔係淨醫療啊?

係ah, 我淨係買醫療ja , 包埋門診囉


男爵府

積分: 7372


14#
發表於 08-8-23 13:25 |只看該作者
原文章由 kkalice 於 08-8-23 11:20 發表

係ah, 我淨係買醫療ja , 包埋門診囉

記住..一分錢一分貨...唔好貪平...出左事..claim 唔足由事何..最多都係比錢...但之後想買返足就已有既病..就唔包 luuu..
其實...幾百蚊都可以買到好足..睇你地識唔識 choose..


男爵府

積分: 8592


15#
發表於 08-8-23 14:26 |只看該作者
你講的冇錯呀!好多時人真是會以為好便但就未完全清楚內容條款.其實好多都是基本只要加少少附加就可以大多啲額.記住睇清楚內容.0-4BB是貴些4YR之後是會便好多.
原文章由 mimi362436 於 08-8-23 13:25 發表

記住..一分錢一分貨...唔好貪平...出左事..claim 唔足由事何..最多都係比錢...但之後想買返足就已有既病..就唔包 luuu..
其實...幾百蚊都可以買到好足..睇你地識唔識 choose.. ...


大宅

積分: 1150


16#
發表於 08-8-26 01:43 |只看該作者
咁你哋有無買"危疾"保險呀?我見到Prudential話供十年可以保到100歲,唔知買唔買得過?


大宅

積分: 1336

環保接龍勳章


17#
發表於 08-8-26 09:18 |只看該作者
我是幫亞b買保誠的,按我所知,他們的危疾應是rider,一定要跟life一齊買,當然我唔知你所講的你係咪同我買的一樣。無論如何,對於我來說,無論是大人或是小朋友,危疾都是很重要的,唔知有乜病,要醫好耐,就係最需要錢的情況。是買唔買得過要你自己了解完承保範圍同保費去自己決定!或者你可以多check幾間比較一下囉!

原文章由 Lamui 於 08-8-26 01:43 發表
咁你哋有無買"危疾"保險呀?我見到Prudential話供十年可以保到100歲,唔知買唔買得過?


大宅

積分: 1720


18#
發表於 08-8-26 09:21 |只看該作者
原文章由 豬BBBB 於 08-8-19 15:20 發表
事因我bb因為發燒, 燒下退下咁, 跟住去法國醫院睇夜診, 跟住入咗醫院住咗5日4夜, 埋單19,5xx, 我有同bb買保險, 但claim唔足, 自己可能要比8k到, 想問下你地幫bb買咗邊隻醫療保險?? 唔知政府醫院的藥同醫生係咪冇私家 ...


would you pls tell us why you can't claim the total amount?

lucky me, my medical plan from company covers my babies (including out-patient).

still, i suggest every mammy to buy insurance for your baby. it's too too too important! usually it's effective since the baby is 14days old. better search the info before the baby is born.

[ 本文章最後由 momama 於 08-8-26 09:23 編輯 ]


子爵府

積分: 13027


19#
發表於 08-8-26 10:15 |只看該作者
咁貴,還要claim唔足, 你有無同bb買附加保呀, 如主果份claim完, 附加保幫你比8成, 我囝囝用宏利, 因為囝囝大大話話係1歲前都入左3次港安, 每次都claim足, 有次都係住左5日4夜,都係約萬2,3左右,你買邊間保險呀


原文章由 豬BBBB 於 08-8-19 15:20 發表
事因我bb因為發燒, 燒下退下咁, 跟住去法國醫院睇夜診, 跟住入咗醫院住咗5日4夜, 埋單19,5xx, 我有同bb買保險, 但claim唔足, 自己可能要比8k到, 想問下你地幫bb買咗邊隻醫療保險?? 唔知政府醫院的藥同醫生係咪冇私家 ...


大宅

積分: 2948


20#
發表於 08-8-26 10:22 |只看該作者
你買邊間呀,醫療保障可以供十件就保成世?
可否比d資料我參考下,因為我打算幫bb買.

原文章由 sheffield 於 08-8-19 17:19 發表
我諗越黎越多人會買。我亞b一攞左出世紙我就買左,咁細買平好多,供10年,保成世,到19歲又有錢攞番(供咁多攞番咁多),咪當無利息諸錢囉。如亞b到大個時認為唔夠,到時佢自己再加單囉。
同埋事實,依加d病菌越黎越犀利,小朋友病的機 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo