時事熱話

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   1


洋房

積分: 91


1#
發表於 19-8-23 10:49 |只看該作者
點解反送中民意一直高企? 點解最新民意調查仲係72%反對林鄭而得20%支持林鄭?

除左市民本身政治立場之外, 爭取中立市民支持都好重要, 而重點就係向中立市民宣揚自己嘅理念.
連登仔雖然係你地眼中嘅廢青, 但佢地真係好努力向中立人士甚至淺藍人士做文宣,
而我都真係見到有幾個朋友由中立變淺黃,甚至由淺藍變淺黃
反觀BK嘅駐場藍絲, 不單不擅於講道理 (甚至會轉貼明顯係假嘅新聞), 仲動不動就鬧人黃屍文宣, 甚至侮辱人係曱甴, 用詞之狠毒, 比幫港出聲更甚. (連登仔最鍾意鬧人五毛, 都只係收錢出POST嘅意思)
漸漸地, BK時事區已經成為激進藍絲俱樂部, 同你地唔同意見嘅人唔會再入嚟.
你地可能會覺得好開心, 以為越來越多人贊成你地.

但實情係, 好多中立嘅人都畀你地鬧走/嚇走左, 剩返你地一百幾人喺度開私人派對, 整體社會對你地嘅支持只會越來越少.

奉勸BK駐場藍絲一句: 你鬧走曬D黃絲同中立人士係無意義

我唔會再出POST了, 再會.

點評

AmyLee11    發表於 20-2-2 01:23
jcctiu    發表於 20-1-28 00:33
FFKKKKKKKKKK    發表於 20-1-27 20:03
manhinching    發表於 20-1-27 02:28
瑜瑜    發表於 20-1-24 23:34
kckammy    發表於 20-1-22 13:53
nextsunday    發表於 20-1-21 16:09
mchan89    發表於 20-1-8 12:18
Chestnut'sMum    發表於 20-1-8 10:43
angellam028    發表於 20-1-8 00:47
FJmom    發表於 20-1-5 11:48
很心痛    發表於 20-1-5 00:06
小詠    發表於 19-8-23 14:24
E_gold8806    發表於 19-8-23 13:35
大米愛老鼠    發表於 19-8-23 11:25


大宅

積分: 1166


2#
發表於 19-8-23 10:54 |只看該作者
nardo 發表於 19-8-23 10:49
點解反送中民意一直高企? 點解最新民意調查仲係72%反對林鄭而得20%支持林鄭?

除左市民本身政治立場之外, ...

讚呀!一針見血!

點評

Queengogogo    發表於 20-1-23 06:38
hkgra    發表於 19-8-23 23:29


大宅

積分: 1166


3#
發表於 19-8-23 10:55 |只看該作者
不過我估呢度dc9 仍然會繼續插


大宅

積分: 2781


4#
發表於 19-8-23 11:09 |只看該作者

回覆樓主:

理性的分析是要聽取不同立場的人和意見,我們可以用不同的理據去表達自己的想法,但是也是用尊重聆聽的心去聽取不同的意見,從中分析事件的真相。

不滿意特首的管治不代表要推翻這個制度,簡單地用顏色去區分政治立場也有失偏頗。

現在不同立場的討論完全是「情緒主導」,任何一方都聽不進不同立場的信息,加上很多造假的新聞和資訊,更讓情緒加溫,難以收抬。

或者現在大家可以做的,就是降溫,不要再在「我對你錯」、「非友即敵」的層面再作爭論。

點評

jcctiu    發表於 20-2-15 00:45
Bella23    發表於 20-1-29 22:16
花生蘿蔔    發表於 20-1-27 12:11
babycam    發表於 20-1-8 11:56
榮盛    發表於 20-1-5 05:16
1314625    發表於 19-8-23 11:45


別墅

積分: 501


5#
發表於 19-8-23 11:24 |只看該作者
Well said , 好多媽媽都話呢度嚇走好多正常人 。
咁做 只會拉高中立媽媽 對黃絲 或連登仔認同 。

任何選舉 , 中間選民直接影響成敗 。

後會有期 。

點評

hungng    發表於 20-1-22 23:56
kckammy    發表於 20-1-22 13:54
hkgra    發表於 19-8-23 23:29


別墅

積分: 501


6#
發表於 19-8-23 11:26 |只看該作者
你地以為鬧走中立 或黃絲媽媽係成功 , 成日鬧走人係曱甴, 只會直接令更多人認同連登仔 。


子爵府

積分: 10956


7#
發表於 19-8-23 11:34 |只看該作者
樓主,一路好走

我本來係中立,但實在見你班人洗腦式的宣傳,又暴力黑社會咁破壞,你教我如何可以支持你地?道德、良心真係好緊要

點評

james1    發表於 20-1-30 11:21
sukihazuki    發表於 20-1-27 23:57
Sand8148    發表於 20-1-22 15:39
kckammy    發表於 20-1-22 13:55
mchan89    發表於 20-1-8 12:19
annann246    發表於 20-1-5 22:00
FJmom    發表於 20-1-5 11:49


別墅

積分: 501


8#
發表於 19-8-23 11:39 |只看該作者
omekmh 發表於 19-8-23 11:34
樓主,一路好走

我本來係中立,但實在見你班人洗腦式的宣傳,又暴力黑社會咁破壞,你教我如何可以支持你地 ...

其實樓主 講到好溫和 , 明就明 , 唔明就唔明 。
你想人認同, 係要同佢宣傳你理念 , 要佢認同你 , 多過不斷鬧其他 JM 曱甴文宣 。

如果你打算幫政府 拉中間選民 , 方法真係錯哂 。


點評

瑜瑜    發表於 20-1-24 23:36
Queengogogo    發表於 20-1-23 06:39


大宅

積分: 4747


9#
發表於 19-8-23 11:49 |只看該作者
肥豬寶B 發表於 19-8-23 11:39
其實樓主 講到好溫和 , 明就明 , 唔明就唔明 。
你想人認同, 係要同佢宣傳你理念 , 要佢認同你 , 多 ...

成日話鬧走晒啲黃絲同中立嘅,咁點解你重唔肯走嘅?
莫非你都係藍嘅?

點評

Sand8148    發表於 20-1-22 15:39
mchan89    發表於 20-1-8 12:20
annann246    發表於 20-1-5 22:01
FJmom    發表於 20-1-5 11:52
weldrick    發表於 19-8-23 12:14


侯爵府

積分: 20128

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


10#
發表於 19-8-23 11:56 |只看該作者

回覆樓主:

一個人是否中立,看看他們過往的發言,不是單看本章。扮也扮不了。

可否是其是、非其非?
不盲撑,不盲抹黑?


公爵府

積分: 27258


11#
發表於 19-8-23 12:05 |只看該作者
咁點解d文宣係都要來Bk玩野先,做乜係都要收復Bk先,我哋係度都與世無爭,咁點解黃c係要挑釁先,點解黃c丶文宣揾交鬧就得,我哋反擊就錯,唔好將d責任歸于藍的,你自己黃,就梗係幫住d黑衣啦。

點評

Bella23    發表於 20-1-29 22:17
Sand8148    發表於 20-1-22 15:42
mchan89    發表於 20-1-8 12:20


複式洋房

積分: 157


12#
發表於 19-8-23 12:07 |只看該作者
nardo 發表於 19-8-23 10:49
點解反送中民意一直高企? 點解最新民意調查仲係72%反對林鄭而得20%支持林鄭?

除左市民本身政治立場之外, ...

本帖最後由 kyyk 於 19-8-23 12:09 編輯

現在你又做緊乜?你好有修養,郁D閙人Bk,人有人的言論自由,誰可閙走誰,唔夠人講就走,你講野一D分析能力都無,好可笑


大宅

積分: 4747


13#
發表於 19-8-23 12:15 |只看該作者

回覆樓主:

如果可以鬧得走啲黃絲離開bk,我就真係多謝都嚟唔切啦。
唔該俾番個清靜地方我地啦 。你地去番連登啦。

點評

mchan89    發表於 20-1-8 12:21
babycam    發表於 20-1-8 11:58


公爵府

積分: 25594


14#
發表於 19-8-23 12:19 |只看該作者
其實呢到嘅網友,好多都係靠獨立思考同人生經驗同人據理力爭討論社會事,而你話黃絲離場,只不過因為佢地同人爭辯論理時據不足所致。另外你眼中所謂中立人事,應該係指淺黃吧,但入得來討論區討論,自然有自己立場同見解先入來討論,如果話中立,何必入來討論

點評

sukihazuki    發表於 20-1-27 23:59
Sand8148    發表於 20-1-22 15:44
mchan89    發表於 20-1-8 12:21
babycam    發表於 20-1-8 11:58


大宅

積分: 1932


15#
發表於 19-8-23 12:23 |只看該作者
回覆 nardo 的帖子

我本來是淺黃, 但係facebook見到黃c既一見其他人有不同意見就用"辱罵", "問候人地媽咪"或"粗口"去攻擊人.
我是一名母親, 有小朋友, 我真的不能接受一出口就是"粗口".

我都認為政府係有錯, 好多野做得唔好.
但我實在覺得黃人既思考太偏激. 沒有教養. 不能接受~~~

點評

mchan89    發表於 20-1-8 12:22


子爵府

積分: 10435


16#
發表於 19-8-23 12:26 |只看該作者
回覆 nardo 的帖子

中立?班黃屍做d犯法野又唔出來出說, 到警察做錯野就放大100倍係咁講, 咁都算中立!

點評

Sand8148    發表於 20-1-22 15:50
mchan89    發表於 20-1-8 12:22


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


17#
發表於 19-8-23 12:28 |只看該作者
肥豬寶B 發表於 19-8-23 11:39
其實樓主 講到好溫和 , 明就明 , 唔明就唔明 。
你想人認同, 係要同佢宣傳你理念 , 要佢認同你 , 多 ...

本帖最後由 Jasmine-4711 於 20-1-22 15:17 編輯

首先, 我係彩虹色, 不是活在只有兩色的世界.
你地話反暴力的就係撐藍的三毛五毛, 思想狹隘.

反暴亂不等於撐林鄭政府, 亦不等於盲撐有過失的警察. 香港有警監會, 你地可以去投訴, 而不是去圍警署及防火.

用惡毒的話鬧走晒d黄c?

1) 但豬b,你自己仲都好生猛日日在bk開post 撐黄,
同一日一時扮好人關懷警察家眷安危, 一時又話警察子女係因乞人憎才被同學蝦,
睇到我目瞪口呆.
玩四川變臉呀?

2) 你自己都冇禮貌, 不同意你就話人
“ 死蠢”!或“低智低學歷C9, 番去讀多d書先啦”

3) 如果有人post 假新聞 同相, 為何會員唔可出聲以正視聽. 你地見倒假相假新聞也可出聲指正.

點評

Sand8148    發表於 20-1-22 15:52
dailypara01    發表於 20-1-17 14:16
mchan89    發表於 20-1-8 12:23


珍珠宮

積分: 36888

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


18#
發表於 19-8-23 12:30 |只看該作者
反對林鄭,唔代表就一定係支持黑衣!唔好誤會!

好怕你地啲黑衣人咁既單一思維!

點評

sukihazuki    發表於 20-1-23 01:24
mchan89    發表於 20-1-8 12:23


男爵府

積分: 7426


19#
發表於 19-8-23 12:33 |只看該作者
omekmh 發表於 19-8-23 11:34
樓主,一路好走

我本來係中立,但實在見你班人洗腦式的宣傳,又暴力黑社會咁破壞,你教我如何可以支持你地 ...

我都係咁言今諗


大宅

積分: 1038


20#
發表於 19-8-23 12:43 |只看該作者
nardo 發表於 19-8-23 10:49
點解反送中民意一直高企? 點解最新民意調查仲係72%反對林鄭而得20%支持林鄭?

除左市民本身政治立場之外, ...

唔係人多一定啱㗎 當年毛澤東接見就1,300,000,000的紅衛兵 咁你睇返轉頭紅衛兵嘅所作所為係啱定係錯

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo