時事熱話

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 8658

BK Milk勳章


1#
發表於 20-1-3 10:59 |只看該作者
分享一下:

昨天看到亞仔校內的一名年輕男老師的fb, 說好憎d警察,其中話因為市民會行行下街都會比警察拉。

我睇咗之後問亞仔

我: 佢有無教過你?
仔: 佢form 3 教我中文。
我: 你知道他是黃嗎?
仔: 知呀!深黃,好黃。

一個是非不分,倒果為因的中文老師,就算他沒有帶領學生去遊行和去衝,但學生的心每天都被他們引領着,他們真的會藍黃是政見,黑白是良知嗎?我相信他連黑白也搞不清楚,又如何談良知。


公爵府

積分: 29337

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2#
發表於 20-1-3 19:13 |只看該作者
其實香港有冇唔黃嘅教師?


伯爵府

積分: 15127


3#
發表於 20-1-3 21:26 |只看該作者

回覆樓主:

可恥


翡翠宮

積分: 91060

2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 20-1-3 21:31 |只看該作者
小菜豆 發表於 20-1-3 19:13
其實香港有冇唔黃嘅教師?

一定有,我有幾個教書朋友同阿仔學校都有老師唔黃

點評

小菜豆    發表於 20-1-3 23:54


男爵府

積分: 8658

BK Milk勳章


5#
發表於 20-1-3 22:29 |只看該作者
小菜豆 發表於 20-1-3 19:13
其實香港有冇唔黃嘅教師?

我相信有,但也有不少黃

點評

小菜豆    發表於 20-1-3 23:54


男爵府

積分: 8658

BK Milk勳章


6#
發表於 20-1-3 22:31 |只看該作者
bb2 發表於 20-1-3 21:31
一定有,我有幾個教書朋友同阿仔學校都有老師唔黃

我仔都有話校內知道有幾位老師係藍,問題係黃老師係自覺黃是真理,他們有些是黃得偏激,黃得無操手


男爵府

積分: 8658

BK Milk勳章


7#
發表於 20-1-3 22:34 |只看該作者
kamkong 發表於 20-1-3 21:26
可恥

你看今晚的集會,他們宣揚老師須要政治立場,學生應尊敬有政治立場的老師


瑪瑙宮

積分: 149922

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 20-1-3 22:49 |只看該作者
老師其身不正, 如何教好學生?? 支持教育局嚴懲犯法老師!!


男爵府

積分: 8485


9#
發表於 20-1-4 13:32 |只看該作者
doris880 發表於 20-1-3 10:59
分享一下:

昨天看到亞仔校內的一名年輕男老師的fb, 說好憎d警察,其中話因為市民會行行下街都會比警察拉。 ...
投訴去教育局!


男爵府

積分: 8485


10#
發表於 20-1-4 13:34 |只看該作者
doris880 發表於 20-1-3 22:34
你看今晚的集會,他們宣揚老師須要政治立場,學生應尊敬有政治立場的老師
...

好恐怖! 佢地會變成美國去殺死伊朗高級官員咁殺警方高級官員。真替鄧sir 擔心


男爵府

積分: 8658

BK Milk勳章


11#
發表於 20-1-4 16:03 |只看該作者
readymama 發表於 20-1-4 13:32
投訴去教育局!

本帖最後由 doris880 於 20-1-5 10:04 編輯

無得投訴,fb 係佢私人的言論,只係知道老師的思想偏頗,佢平日係如何引導學生思考,家長根本唔會知道。


別墅

積分: 586


12#
發表於 20-1-4 18:24 |只看該作者
doris880 發表於 20-1-3 10:59
分享一下:

昨天看到亞仔校內的一名年輕男老師的fb, 說好憎d警察,其中話因為市民會行行下街都會比警察拉。 ...

個人政治偏頗係無問題,但教育上偏頗就係誤人子弟,點解部份黃老師番工時政治中立都做唔到,咁學生點會有分析力


男爵府

積分: 5627


13#
發表於 20-1-5 00:46 |只看該作者
看到一則報導,話個小朋友是警察的兒子,但被人欺負。
這小朋友更希望自己被犧牲,這樣可以控告這些欺負他的人。

一個小朋友有如此想法,真的很憤怒。
為什麼學校可以縱容欺負這學生的存在,為什麼仍有縱容和包庇?

學校應該教導每一位同學,遇到或見到不公的事都要舉報。


大宅

積分: 3108

虎到金來勳章


14#
發表於 20-1-5 09:02 |只看該作者

回覆樓主:

有,希望教育局做好D,否則,洗腦一定繼續,暴亂一定持續。


男爵府

積分: 8658

BK Milk勳章


15#
發表於 20-1-5 10:07 |只看該作者
kennischan2003 發表於 20-1-5 09:02
有,希望教育局做好D,否則,洗腦一定繼續,暴亂一定持續。

唔止要做好d,係要改革至得。睇下近10年,香港的教育是由誰主導,係各大補習社和補習天王,呢樣已經唔正常喇。


別墅

積分: 686


16#
發表於 20-1-5 19:26 |只看該作者
doris880 發表於 20-1-4 16:03
本帖最後由 doris880 於 20-1-5 10:04 編輯

無得投訴,fb 係佢私人的言論,只係知道老師的思想偏頗,佢 ...

點解無得投訴?之前有老師叫曱甴都被人停課。老師更要注重言論身教,唔系只系教書囉!個個都以私人言論為藉口,咁fb,ig等都會被大眾睇到,有宣傳的意圖,咁同當眾講有咩唔同?
fb,ig等正常人都認為只有當事人去登入同用,每每有人fb,ig比人投訴,都推比身邊人,跟住無事?!fb,ig系屬於誰,誰就應負責,你點解唔管理好你的account?
重有佢話行行下街都會被警察拉已是誹謗,可以向教育局投訴吧?如果唔得,咁不如送上國安?


男爵府

積分: 8658

BK Milk勳章


17#
發表於 20-1-6 18:03 |只看該作者
bellac.bk 發表於 20-1-5 19:26
點解無得投訴?之前有老師叫曱甴都被人停課。老師更要注重言論身教,唔系只系教書囉!個個都以私人言論為 ...

所以國安咁受歡迎


大宅

積分: 4873


18#
發表於 20-1-7 09:10 |只看該作者

回覆樓主:

黃藍都唔緊要,
但教書要教學生理性分析,
就算係新聞都只係記者寫出黎,
並非事實全部,
影片亦只影到一部分情況


大宅

積分: 3471


19#
發表於 20-1-30 11:12 |只看該作者
doris880 發表於 20-1-3 10:59
分享一下:

昨天看到亞仔校內的一名年輕男老師的fb, 說好憎d警察,其中話因為市民會行行下街都會比警察拉。 ...

投訴啦,家長唔好出名,保護仔仔


洋房

積分: 84


20#
發表於 20-1-31 19:51 |只看該作者
最穩當就係send 小朋友返內地升學,甘就唔駛擔心黄老師呢個問題

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo