夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7602

畀面勳章


1#
發表於 17-8-24 23:04 |只看該作者
我本身有鼻敏感, 所以有時夜晚瞓覺開冷氣會鼻塞攪到扯鼻鼾! 試過幾次瞓到半夜老公突然大喝一聲或者好大力拍去床頭板, 攪到我嚇醒咗, 跟住我就意識到係我嘈住佢睇戲或者瞓覺! 之後我就唔敢瞓, 驚瞓著又嘈住佢, 要等佢瞓著聽到佢d鼻鼾聲我先敢瞓返!

跟住會諗點解我咁慘, 喺自己屋企張床都唔可以舒舒服服咁瞓, 要咁大壓力!


水晶宮

積分: 50566


2#
發表於 17-8-24 23:15 |只看該作者
karenball 發表於 17-8-24 23:04
我本身有鼻敏感, 所以有時夜晚瞓覺開冷氣會鼻塞攪到扯鼻鼾! 試過幾次瞓到半夜老公突然大喝一聲或者好大力拍 ...

打側瞓會唔會好d 架?


大宅

積分: 3277


3#
發表於 17-8-24 23:43 |只看該作者

回覆樓主:

我都有鼻敏感,但冇鼻鼾,兩者應該冇關係,不過聽你咁講,真係瞓都瞓得唔安樂


男爵府

積分: 7602

畀面勳章


4#
發表於 17-8-24 23:49 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-24 23:15
打側瞓會唔會好d 架?

我臨瞓嗰時係打側身架!



男爵府

積分: 7602

畀面勳章


5#
發表於 17-8-24 23:50 |只看該作者
Stepmother 發表於 17-8-24 23:43
我都有鼻敏感,但冇鼻鼾,兩者應該冇關係,不過聽你咁講,真係瞓都瞓得唔安樂
...

但我臨瞓就鼻敏感發作要狂呻鼻涕, 又鼻塞, 所以以為係鼻敏感攪到鼻塞所以扯鼻鼾咋!


大宅

積分: 3277


6#
發表於 17-8-24 23:55 |只看該作者
karenball 發表於 17-8-24 23:50
但我臨瞓就鼻敏感發作要狂呻鼻涕, 又鼻塞, 所以以為係鼻敏感攪到鼻塞所以扯鼻鼾咋!
...

我鼻塞會改用口呼吸,所以瞓覺會流口水


大宅

積分: 3277


7#
發表於 17-8-24 23:57 |只看該作者
Stepmother 發表於 17-8-24 23:55
我鼻塞會改用口呼吸,所以瞓覺會流口水

我曾經鼻敏感都十分嚴重,瞓覺要用紙巾塞住個鼻,等啲鼻水唔好流出黎,之後我又勤啲清潔間房,勤啲洗隔塵網,勤啲換床單,又好左啲喎,你可以參考下


男爵府

積分: 5640


8#
發表於 17-8-24 23:58 |只看該作者

回覆樓主:

有冇吸下塵蟎,我見啲鼻敏感朋友換床褥換得好密


複式洋房

積分: 295


9#
發表於 17-8-25 00:35 |只看該作者
karenball 發表於 17-8-24 23:04
我本身有鼻敏感, 所以有時夜晚瞓覺開冷氣會鼻塞攪到扯鼻鼾! 試過幾次瞓到半夜老公突然大喝一聲或者好大力拍 ...

會唔會睡眠窒息症,check 下好喎


複式洋房

積分: 295


10#
發表於 17-8-25 00:41 |只看該作者
carwaichu 發表於 17-8-24 23:58
有冇吸下塵蟎,我見啲鼻敏感朋友換床褥換得好密

我老公有鼻敏感,我買左部吸塵蟎既機,貴到痴肺個部rainbxx, 我老公用一星期已經好左好多,而且鼻敏感情況改善左9成,雖然真係好那貴,我月供每月1xxx, 但真心講,我覺得絕對值,2萬幾蚊睇醫生食蟲草係醫唔好我老公,但呢部機得,所以我覺得好值。
利申:我係用家,唔係sales


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 17-8-25 01:02 |只看該作者
karenball 發表於 17-8-24 23:04
我本身有鼻敏感, 所以有時夜晚瞓覺開冷氣會鼻塞攪到扯鼻鼾! 試過幾次瞓到半夜老公突然大喝一聲或者好大力拍 ...
個重點完全錯哂!你都唔想有鼻敏感,更加唔想扯鼻鼾,
你C6不滿你扯鼻鼾而大喝或大力拍床頭板,
暴力嚇醒你,簡直離哂大譜,
佢咁做遲早嚇到你神經衰弱。
根本佢睇戲打機可以用耳筒丶瞓覺可以戴耳塞!
當時幾點?你都未怪佢嘈住你瞓,佢仲想點!


男爵府

積分: 5804


12#
發表於 17-8-25 01:02 |只看該作者

回覆樓主

我老公之前都係勁大鼻鼾,跟住有排佢話聽嘢唔清楚,我捉左佢去睇耳鼻喉科,結果係話佢鼻敏感影響,裏面塞晒,所以勁鼻鼾同耳塞!依家佢晚晚噴鼻,d鼻鼾好多好多,又無再話耳塞!所以建議你,快d去睇醫生,睇下乜事再對症下藥啦!


男爵府

積分: 7602

畀面勳章


13#
發表於 17-8-25 01:40 |只看該作者
soso1227 發表於 17-8-25 01:02
個重點完全錯哂!你都唔想有鼻敏感,更加唔想扯鼻鼾,
你C6不滿你扯鼻鼾而大喝或大力拍床頭板,
暴 ...

多謝你呀! 無錯我都唔想鼻敏感, 我都唔想扯鼻鼾, 係咪扯鼻鼾就要比人咁樣嚇醒??

通常係半夜2, 3點左右, 尋晚係3點幾, 係因為佢仲未瞓, 所以覺得我嘈住佢, 如果佢瞓先就唔會, 因為佢自己都會扯鼻鼾!


琥珀宮

積分: 156836

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 17-8-25 02:29 |只看該作者

回覆樓主

你老公個人一向好燥底?

好恐怖



伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


15#
發表於 17-8-25 02:37 |只看該作者

回覆樓主:

睇完我覺得自己好衰
因為我C6打鼻寒好嘈,我都係一野推醒佢
或者直接用手改變佢個口型,令佢唔好嘈....
身邊果個打鼻寒真係好煩架

樓主盡量改善吓,有啲噴鼻都好似有幫助
我有家人鼻敏感30年,切左粒鼻息肉就好番


大宅

積分: 3577


16#
發表於 17-8-25 03:15 |只看該作者

回覆樓主

我都有鼻敏感,有時瞓覺都會鼻塞,但完全無鼻鼾.我老公無鼻敏感但有鼻鼾,鼻鼾大真係好擾人,不如你睇下醫生.


大宅

積分: 3948


17#
發表於 17-8-25 06:53 |只看該作者

回覆樓主:

叫你老公帶耳塞瞓囉!最唔鍾意發脾死,拍打床板


公爵府

積分: 25047


18#
發表於 17-8-25 07:22 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 二小姐 於 17-8-25 07:23 編輯

我老公鼻寒超勁,我無一日瞓到㗎
以前要喊住求佢貼鼻寒貼,係會細聲少少,好過無。不過佢唔肯貼,話貼左唔舒服!唔舒服但佢繼續好好瞓喎

終於,由佢出軌後分開瞓,我就安枕無憂

好明鼻寒勁嘈個種困擾,你有無想辦法改善,你辛苦,你老公都好辛苦


大宅

積分: 3570


19#
發表於 17-8-25 08:10 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-24 23:15
打側瞓會唔會好d 架?



男爵府

積分: 7874


20#
發表於 17-8-25 09:49 |只看該作者

回覆樓主:

你試試吸塵蟎,dysxn又好,rainbxw又好,或者連鎖電器店都有專吸塵蟎機,你去睇睇啦。我有朋友敏感都好嚴重,佢睇中醫有改善呀

其實你同佢都慘,我都係d好醒瞓嘅人,真係小小聲都會瞓唔到架,當然你唔係特登又唔可以怪你,雙方都試試唔同方法啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo