夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1166


1#
發表於 17-9-2 23:19 |只看該作者
經常係依度見到各位JM遇到出軌問題會問應否離婚、原唔原諒、如何原諒、小朋友點算等。

其實我會念,為小朋友唔一定要唔離婚,可以原諒然後選擇用一個不憎恨的方式同前夫相處,同c6 共同撫養小朋友,但同時分開放生自己,或者會係一個選擇。分居,但繼續讓小孩明白爸爸媽媽永遠都是爸爸媽媽;不用仇恨去處理跟前夫關係,而用孩子爸爸的想法去繼續來往;這樣不用再繼續親密相處,卻為了孩子著想。或者這是更理想的方法。即使對方條件再好,如果相處之間有條刺,倒不如放生自己,和平的處理大人之間的關係,小孩仍然可以很健康的成長。

寧可笑著累,也不要哭著享受。

只係小小想法 ,不喜勿插。

點評

NipponTsuma    發表於 17-9-4 12:31


子爵府

積分: 10805


2#
發表於 17-9-3 02:26 |只看該作者
BBFrog 發表於 17-9-2 23:19
經常係依度見到各位JM遇到出軌問題會問應否離婚、原唔原諒、如何原諒、小朋友點算等。

其實我會念,為小朋 ...

現實好多人系累都算,依然要哭


複式洋房

積分: 495


3#
發表於 17-9-3 03:02 |只看該作者

回覆樓主

家家不同,但我相信樓主講可以是其中一個方法。


大宅

積分: 1877


4#
發表於 17-9-3 04:17 |只看該作者
BBFrog 發表於 17-9-2 23:19
經常係依度見到各位JM遇到出軌問題會問應否離婚、原唔原諒、如何原諒、小朋友點算等。

其實我會念,為小朋 ...

我就係放生大家

嘗試過分居的好
更加唔駛旨意我會要番去

點評

wcpcelia    發表於 17-9-6 16:20


大宅

積分: 1166


5#
發表於 17-9-3 08:17 |只看該作者
星星的後裔 發表於 17-9-3 03:02
家家不同,但我相信樓主講可以是其中一個方法。

係既,我都唔係鼓勵大家一定要離婚,不過如果真係處於繼續一齊令自己更痛苦既階段,或者咁樣會係一個辦法,講到尾都唔應該用自己既將來去懲罰自己。


大宅

積分: 1166


6#
發表於 17-9-3 08:18 |只看該作者
dotdot.blue 發表於 17-9-3 04:17
我就係放生大家

嘗試過分居的好

JM 同 c6 既關係還可以嗎?係咪放過左自己所有野都變得順眼d?


大宅

積分: 1877


7#
發表於 17-9-3 09:18 |只看該作者
BBFrog 發表於 17-9-3 08:18
JM 同 c6 既關係還可以嗎?係咪放過左自己所有野都變得順眼d?

關係可以
甚至乎會一齊出街
雙方關係唔好 小朋友影響最大
大家都同意甘樣對個仔最好


大宅

積分: 1166


8#
發表於 17-9-3 10:29 |只看該作者
dotdot.blue 發表於 17-9-3 09:18
關係可以
甚至乎會一齊出街
雙方關係唔好 小朋友影響最大

JM好叻!加油!大人唔可以一齊行落去唔代表小朋友要受影響。咁仔仔明唔明白?JM點同仔仔講呀?


大宅

積分: 1877


9#
發表於 17-9-3 11:54 |只看該作者
BBFrog 發表於 17-9-3 10:29
JM好叻!加油!大人唔可以一齊行落去唔代表小朋友要受影響。咁仔仔明唔明白?JM點同仔仔講呀?
...

本帖最後由 dotdot.blue 於 17-9-3 12:03 編輯

直接講 話爸爸同媽媽要分開
但爸爸媽媽係唔會同bb分開
成日都會見到
but btw 因二家住得近
基本上日日見


大宅

積分: 1166


10#
發表於 17-9-3 22:07 |只看該作者
dotdot.blue 發表於 17-9-3 11:54
本帖最後由 dotdot.blue 於 17-9-3 12:03 編輯

直接講 話爸爸同媽媽要分開

咁同無離婚最大分別係咩


大宅

積分: 1877


11#
發表於 17-9-3 22:19 |只看該作者
BBFrog 發表於 17-9-3 22:07
咁同無離婚最大分別係咩

最大分別咪分番開住 唔駛對住佢家人
除左個仔啲野 其他野都唔駛再交代
我同佢屋企係同一區 差幾個巴士站


公爵府

積分: 27460


12#
發表於 17-9-3 22:22 |只看該作者

回覆樓主:

呢個都係個好辦法,但好難做到囉


大宅

積分: 1877


13#
發表於 17-9-3 22:23 |只看該作者
BBFrog 發表於 17-9-3 22:07
咁同無離婚最大分別係咩

我個態度係 我無左個老公
唔代表小朋友要無左個爸爸
作為父母 就算分開左
都想成日見到個仔

點評

SorenLorensen    發表於 17-9-8 13:40


大宅

積分: 1877


14#
發表於 17-9-3 22:25 |只看該作者
BBFrog 發表於 17-9-2 23:19
經常係依度見到各位JM遇到出軌問題會問應否離婚、原唔原諒、如何原諒、小朋友點算等。

其實我會念,為小朋 ...

就係因為唔再鍾意大家
所以先唔再恨
愛的反面是恨
沒有愛那有恨
簡直是放生大家


別墅

積分: 872


15#
發表於 17-9-3 23:14 |只看該作者

回覆樓主:

想問一下,小朋友係跟你定前夫?我上網睇雖然話共同撫養,但係都要有一個監護人,所以共同撫養如同虛設。同埋你同前夫屋企關係如何?小朋友又同佢地關係如何?


伯爵府

積分: 18627


16#
發表於 17-9-4 00:47 |只看該作者
BBFrog 發表於 17-9-2 23:19
經常係依度見到各位JM遇到出軌問題會問應否離婚、原唔原諒、如何原諒、小朋友點算等。

其實我會念,為小朋 ...

當某人玩到唔理孩子感受、叫孩子咪咗住佢、叫孩子去死!某人還能做爸爸嗎?


大宅

積分: 1166


17#
發表於 17-9-6 15:03 |只看該作者
kiki523 發表於 17-9-4 00:47
當某人玩到唔理孩子感受、叫孩子咪咗住佢、叫孩子去死!某人還能做爸爸嗎?
...

本帖最後由 BBFrog 於 17-9-6 15:04 編輯

咁當然如過對方根本唔念小朋友既,以上既方法梗係唔apply啦。咁既情況JM都係快d帶埋小朋友走。


大宅

積分: 2465


18#
發表於 17-9-6 16:24 |只看該作者
我都想咁做
可惜永遠只係WHATAPP溝通,打親比佢都唔Q聽.
小朋友有事找他就死
所以只有恨上加恨


大宅

積分: 2795


19#
發表於 17-9-8 08:48 |只看該作者

回覆樓主:

請問樓主, 分居吾係最長只有2年? 時間一到都會變番自動離婚。 可以長期分居?


伯爵府

積分: 19137


20#
發表於 17-9-8 15:24 |只看該作者
BBFrog 發表於 17-9-2 23:19
經常係依度見到各位JM遇到出軌問題會問應否離婚、原唔原諒、如何原諒、小朋友點算等。

其實我會念,為小朋 ...

你同你老公宜家關係點樣?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo