夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   2


洋房

積分: 61


1#
發表於 17-9-9 08:38 |只看該作者
其實我好愛我老婆,但係我時不時都會諗返佢曾經出軌嘅事實。雖然我已經知道左幾個月,但係仲係有啲放唔低。
有冇人有同樣經驗?或者有冇啲人可以輔導下我?


公爵府

積分: 26412

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


2#
發表於 17-9-9 11:52 |只看該作者
你心知好愛就可以了,忘記之前的一切,重新出發,時間可以沖淡一切,既然選擇原諒就不要再特登記起~


別墅

積分: 843


3#
發表於 17-9-9 12:56 |只看該作者

回覆樓主

如果你係好愛佢,亦原諒左佢,就唔好再諗,諗吓點樣改善關係好過,我祝你地可以繼續行落去,我都係向前看緊,再諗對大家都唔係好事。控制自己。加油

點評

wcpcelia    發表於 17-9-9 20:28


大宅

積分: 1141


4#
發表於 17-9-9 13:29 |只看該作者
zelda123 發表於 17-9-9 08:38
其實我好愛我老婆,但係我時不時都會諗返佢曾經出軌嘅事實。雖然我已經知道左幾個月,但係仲係有啲放唔低。 ...

你個心想原諒已經不容易,內心的傷口需要時間癒合,盡量正面思考將來,慢慢讓時間冲淡,努力重建親蜜關係,若能渡過這考驗,將來大家會更了解珍惜彼此


男爵府

積分: 5408


5#
發表於 17-9-9 15:15 |只看該作者
zelda123 發表於 17-9-9 08:38
其實我好愛我老婆,但係我時不時都會諗返佢曾經出軌嘅事實。雖然我已經知道左幾個月,但係仲係有啲放唔低。 ...

話就話原諒左,心點都會有條刺,等時間慢慢沖淡


大宅

積分: 3944


6#
發表於 17-9-9 15:19 |只看該作者
zelda123 發表於 17-9-9 08:38
其實我好愛我老婆,但係我時不時都會諗返佢曾經出軌嘅事實。雖然我已經知道左幾個月,但係仲係有啲放唔低。 ...

我現在就係經歷緊這樣野...


公爵府

積分: 27460


7#
發表於 17-9-9 15:34 |只看該作者

回覆樓主:

你地有冇攤牌?同埋係咪原諒咗佢先,如果係就冇諗咁多,唔係繼續一齊都冇幸福


珍珠宮

積分: 31496


8#
發表於 17-9-9 16:17 |只看該作者

回覆樓主:

需要時間嘅……


禁止訪問

積分: 3295


9#
發表於 17-9-9 16:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139710


10#
發表於 17-9-9 17:13 |只看該作者
如果已決定重新開始便一條心向前吧.


男爵府

積分: 9857


11#
發表於 17-9-9 17:43 |只看該作者

回覆樓主

社工


水晶宮

積分: 61910


12#
發表於 17-9-9 17:46 |只看該作者

回覆樓主

試下唔好再諗番件事,時間是治療的良方。


子爵府

積分: 13032


13#
發表於 17-9-9 17:59 |只看該作者

回覆樓主

假如是男出軌,大家的反應就大大不同


珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


14#
發表於 17-9-10 00:56 |只看該作者
zelda123 發表於 17-9-9 08:38
其實我好愛我老婆,但係我時不時都會諗返佢曾經出軌嘅事實。雖然我已經知道左幾個月,但係仲係有啲放唔低。 ...

同c9講出自己感受
希望她可作出補償
比回信心你
如她乜都唔做
打定輸數


男爵府

積分: 6304


15#
發表於 17-9-10 06:23 |只看該作者

回覆:老婆出軌,可以點樣面對?

硬食


子爵府

積分: 13197

BK Milk勳章


16#
發表於 17-9-10 08:00 |只看該作者
happyb_happyb 發表於 17-9-10 00:56
同c9講出自己感受
希望她可作出補償
比回信心你



珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 17-9-10 18:01 |只看該作者
zelda123 發表於 17-9-9 08:38
其實我好愛我老婆,但係我時不時都會諗返佢曾經出軌嘅事實。雖然我已經知道左幾個月,但係仲係有啲放唔低。 ...

有無坐低傾過 , 定係老婆唔知你發現咗 。


珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 17-9-10 18:02 |只看該作者
Rilakkuma312 發表於 17-9-9 17:59
假如是男出軌,大家的反應就大大不同

同意


子爵府

積分: 11420


19#
發表於 17-9-11 14:53 |只看該作者
VCBB小天使 發表於 17-9-10 18:02
同意
x2


大宅

積分: 3736


20#
發表於 17-9-11 16:15 |只看該作者

回覆樓主:

可以set個時限俾自己。例如半年,都唔得就要想清楚。放生自己同太太。男人同女人對出軌想法好唔同。祝你有幸福的將來

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo