夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1820


1#
發表於 17-8-17 00:53 |只看該作者
我唔係一個清高或者聖人,我有時會有以下感受,只想搵下有冇同路人,不喜勿插
同老公結婚冇多餘錢擺酒,只係去個旅行同簽紙,但身邊朋友又酒店擺酒又旅行行婚禮
結婚時候既禮金係我自己出,戒子錢係自己出,渡蜜月旅費都係我自己出哂,因為老公冇多餘錢
身邊朋友見到身邊朋友嫁左唔使同男家住,自己就冇本事買樓要同老公成家住
身邊朋友陀b生仔就去私家醫院開刀,唔使捱十級陣痛
有d 朋友生完bb, 老公肯請工人幫手仲可以辭左份工
自己老公呢,除左係月光族冇錢儲,d 小朋友既保險費全部自己俾

工人錢係兩公婆share
有時夜欄人靜諗諗下,就覺得自己當年太衝動



大宅

積分: 4393


2#
發表於 17-8-17 01:18 |只看該作者
ngan2012 發表於 17-8-17 00:53
我唔係一個清高或者聖人,我有時會有以下感受,只想搵下有冇同路人,不喜勿插
同老公結婚冇多餘錢擺酒,只 ...

妳愛老公?比上不足 比下有餘,做人知足常樂,今日環境不好,不代表一切,有時妳睇人好,人睇妳好!小朋友健康,屋企人齊齊整整已經很好了!


別墅

積分: 759


3#
發表於 17-8-17 01:46 |只看該作者

回覆樓主

老公係自己揀既,只要佢愛你錫你,其他已經唔重要


大宅

積分: 4473


4#
發表於 17-8-17 01:53 |只看該作者

回覆樓主

你愛佢 佢又愛你既話,
4個字: 知足常樂


男爵府

積分: 6304


5#
發表於 17-8-17 03:11 |只看該作者

回覆:大家會唔會同其他女性朋友比較下,忽然後悔嫁俾佢

唉!人比人就比死人?最緊要个C6對你好嗎?做人要向前望,望遠啲千奇吾好望返轉頭。


子爵府

積分: 10155


6#
發表於 17-8-17 06:26 |只看該作者
以你現時生活質素,難免會呻下怨下,好多女人都係咁,唔係例外。
雖然會呻,但自問揀多一次,都好大機會再揀而家老公,佢有佢優點,你當日先會衝動。

老土講,你今日冇,但將來會有,或者第日老公搵到錢呢,際遇冇人會知


瑪瑙宮

積分: 139710


7#
發表於 17-8-17 07:23 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-8-17 17:31 編輯

你方向錯左,你要同差过你的人比較。例如:工人,你係主人,又5使離开家人去打工,好幸福.
同埋,唔好計番你自願做ge 野(你出錢)。

同埋你不滿足的, 都係同錢有關, 而家已經定晒, 唯有兩公婆齊齊努力. 係搵个有錢 d maybe 會舒服 d , 但人地又揀唔揀你呢?


个老公个心投入家庭果 d 我比較羡慕, 例如, 邊个收早邊个煮飯, 放假會主動做家務.


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


8#
發表於 17-8-17 08:07 |只看該作者
你為佢做咁多,當時一定係好愛佢同佢一定有吸引你之處,
既然係咁,點解仲要去比較去後悔去自尋煩惱?
你唔係要後悔揀錯人,你係要去學習感恩同不去常埋怨。。


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


9#
發表於 17-8-17 08:14 |只看該作者
我見到別人老公,只會更發現自己當年的決定是對的。。
人沒完美,我都唔係世上最好,兩個陌生人可以相識相知及相愛,成為一段正常的關係,是不簡單的,當中要有好深的感情同緣份,才可以做到。。你要學懂珍惜,我也要。。大家加油啊


子爵府

積分: 13032


10#
發表於 17-8-17 09:40 |只看該作者
回覆 ngan2012 的帖子

如果兩個搵錢生活到都可以啦
唔通有個較有錢的男人出現,你就跟佢走咩? 人比人,比死人


翡翠宮

積分: 79228


11#
發表於 17-8-17 09:53 |只看該作者
就算唔衝動
都唔代表嫁到有能力既人


公爵府

積分: 27460


12#
發表於 17-8-17 10:08 |只看該作者
ngan2012 發表於 17-8-17 00:53
我唔係一個清高或者聖人,我有時會有以下感受,只想搵下有冇同路人,不喜勿插
同老公結婚冇多餘錢擺酒,只 ...

會,結婚幾年都會對比下身邊嘅朋友,有時心情down果陣,仲有過離婚嘅諗頭,不過好快就打消咗,因為好多時人地兩公婆好唔好,外人好難睇得到,但係自己老公好唔好,自己可以feel到,所以都冇後悔嫁俾佢


公爵府

積分: 27460


13#
發表於 17-8-17 10:08 |只看該作者
Rilakkuma312 發表於 17-8-17 09:40
回覆 ngan2012 的帖子

如果兩個搵錢生活到都可以啦

講得岩,有時有錢嘅,真係未必就對妳好好


子爵府

積分: 13032


14#
發表於 17-8-17 10:19 |只看該作者
回覆 hoganbaby 的帖子

係人都想個老公高大威猛、有錢、有學識、對自己好、對小朋友好、對自己父母好、專一....
試問有都幾多人可以做到?


洋房

積分: 68


15#
發表於 17-8-17 10:34 |只看該作者

回覆樓主

老公愛你就夠喇


大宅

積分: 3287


16#
發表於 17-8-17 11:30 |只看該作者

回覆樓主

我有D女朋友都嫁有錢老公,住半山、揸波子、成身名牌。我C6有時都會話:哎吔,我俾唔到呢D嘢你,但我會好努力,令你嘅生活越來越好

其實我對現況已十分滿意,我自己又唔鐘意鑽石、名牌,雖然唔係住半山揸波子,只係住一個兩房單位坐地鐵,我食大x活茶餐都好開心㗎!

所以有錫自己嘅人,心裡踏實知足,就唔會有任何後悔!當然,我唔同c6一齊,亦都未必搵到更好的吧


子爵府

積分: 12169


17#
發表於 17-8-17 11:43 |只看該作者
回覆 ngan2012 的帖子

當時你選擇和老公一起,就算他窮沒有樓沒有錢你都願意和他結婚,
那是因為他有相對比錢更高的價值讓你被吸引住,
如果一直和別人比較,
其實苦了的也只是自己,
你光看到別人的開心,
但你又知道當中要付出甚麼的代價?
每對夫妻都是獨特的,
都有著自己的開心或煩惱處,
夫妻的生活原不容易,
在你現在來說是錢重要?還是一家人開開心心在愛裡生活重要?
人生是有著一定的平衡點,
一得和一失之間永遠都是有著平衡的關係,
人最重要是好好珍惜自己現在的一切,
「知足常樂」或許就是古人的智慧之言,
因為知足所以會經常很開心滿足於現有的生活,
相反如果天天和別人比較,
只有自己不開心又無補於事…

如果讓你再回到過去選擇,
除非你擁有現在的記憶,
還有是預知未來的能力,
那麼你才有把握說你的選擇不會再出錯。
mc <()>


伯爵府

積分: 18628


18#
發表於 17-8-17 11:59 |只看該作者

回覆樓主

人俾人俾死人,如果當初你嫁左個男人係出曬錢結婚擺酒度蜜月等等,你今時今日又可能要同徐子X比較,覺得自己又後悔所以唔好諗太多,容易鑽牛角尖,知足常樂,最緊要你老公錫你!


珍珠宮

積分: 36897


19#
發表於 17-8-17 12:11 |只看該作者
無論任何事,
只要同人比較你都唔會快樂。


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


20#
發表於 17-8-17 12:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo