夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


洋房

積分: 41


1#
發表於 17-8-6 17:36 |只看該作者
我個人認為睇對方電話既動機主要都係唔夠信任...我同太太都set左相方既指模可以解鎖, 但係我從來都無試過睇佢D msg
琴晚無啦啦同佢討論起呢個話題, 我地既觀點好似唔太一致
唔知大家點睇呢...?


侯爵府

積分: 23543

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 17-8-6 17:49 |只看該作者

回覆樓主:

唔覺,我有事都會睇老公電話,幫佢聽電話個時咪會睇下囉,何況大家都知大家個密碼,有時對方電話近啲都會拎黎完,用完望下都無咩問題


瑪瑙宮

積分: 139710


3#
發表於 17-8-6 19:21 |只看該作者
我電話得我自己可以掂.


男爵府

積分: 5160


4#
發表於 17-8-6 20:04 |只看該作者

回覆樓主:

睇得電話即係有不信任在其中,如果可以俾到安全感對方,還需要睇電話嗎?


子爵府

積分: 11978

2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 17-8-6 20:08 |只看該作者
C6揸車時我會幫佢check whatsapp。試過有女同事有日揾佢好多次,佢都會開俾我睇下。反而佢無乜睇我嘅。


琥珀宮

積分: 152982


6#
發表於 17-8-6 20:21 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 tansyneko 於 17-8-6 20:33 編輯

無嘢點解唔睇得?我同老公電話互睇互用,如果突然有日開唔到對方電話即係有d嘢會係警號,唔知你有無睇最近公海某post,女主角就係透過電話先知佢老公呃咗佢將近十年,女主角話老公平時好好先生,俾到安全感佢,家用又多到洗唔哂添,安全感我覺得可以係假象嚟,女主角話佢老公平時影哂相報到行蹤好有安全感架,但d相原來係一早影定嚟做在場證據呃老婆架,有圖都無真相呀!!呃足十年!!安全感?!信任?!哈哈,過份的信任咪變成日後的放任囉!!
之前有套外國電影講手機收藏現代人好多秘密,兩公婆如果要防,即係代表有嘢瞞住對方,兩公婆同朋友同事傾msg,光明正大唔明有咩唔俾得另一伴知,除非同朋友同事有暖昧對話先唔想俾另一伴知啫,或者約埋去滾的對話唔想俾另一伴知,如果係傾工作呀或八卦嘢唔明有咩秘密唔睇得,夫妻唔應該有秘密,如有咁不如做番朋友啦

點評

ashcracker    發表於 17-8-6 21:02
兔兔小馬甲    發表於 17-8-6 20:38


子爵府

積分: 10526

熱血勳章


7#
發表於 17-8-6 21:24 |只看該作者
tansyneko 發表於 17-8-6 20:21
無嘢點解唔睇得?我同老公電話互睇互用,如果突然有日開唔到對方電話即係有d嘢會係警號,唔知你有無睇最近 ...

絕對同意無左信任不如做反朋友。。在我立場。。兩個人一齊。。赤裸裸都得。。點解睇下個電話會吳得?
不過講真。。我睇c6個電話係滿足我好奇心多過check佢。。因為講真。。有咩鬼野都既時洗鬼唒啦。。仲留俾你睇咩⋯⋯


琥珀宮

積分: 152982


8#
發表於 17-8-6 21:32 |只看該作者
KATELYY 發表於 17-8-6 21:24
絕對同意無左信任不如做反朋友。。在我立場。。兩個人一齊。。赤裸裸都得。。點解睇下個電話會吳得?
不過 ...

無錯,我覺得都係滿足好奇心同八卦心,睇下佢平時講d咩,朋友間有咩講,返工有咩嘢發生咁,多過真係check


大宅

積分: 1769


9#
發表於 17-8-6 23:11 |只看該作者
KATELYY 發表於 17-8-6 21:24
絕對同意無左信任不如做反朋友。。在我立場。。兩個人一齊。。赤裸裸都得。。點解睇下個電話會吳得?
不過 ...

百密一疏嘅呢d~


子爵府

積分: 10526

熱血勳章


10#
發表於 17-8-6 23:17 |只看該作者
tansyneko 發表於 17-8-6 21:32
無錯,我覺得都係滿足好奇心同八卦心,睇下佢平時講d咩,朋友間有咩講,返工有咩嘢發生咁,多過真係check
...

都可以話係想了解一下c6日常吧。。始終日日都有十幾個鐘係吳會見到。。扣埋訓覺其實每日都見好少。。

點評

tansyneko    發表於 17-8-7 13:09


子爵府

積分: 10526

熱血勳章


11#
發表於 17-8-6 23:19 |只看該作者
babyjjj 發表於 17-8-6 23:11
百密一疏嘅呢d~

又吳係百密一疏既。。正常人都會洗啦。其實。我都會。。例如有時打機有啲人係好中意講啲衰野。。我會直接del左個人囉。。費事煩。。


大宅

積分: 1607


12#
發表於 17-8-7 00:47 |只看該作者
w.y.BB 發表於 17-8-6 20:04
睇得電話即係有不信任在其中,如果可以俾到安全感對方,還需要睇電話嗎?



大宅

積分: 1769


13#
發表於 17-8-7 00:52 |只看該作者
KATELYY 發表於 17-8-6 23:19
又吳係百密一疏既。。正常人都會洗啦。其實。我都會。。例如有時打機有啲人係好中意講啲衰野。。我會直接d ...

本帖最後由 babyjjj 於 18-2-19 00:57 編輯

。。,


子爵府

積分: 10526

熱血勳章


14#
發表於 17-8-7 00:55 |只看該作者
babyjjj 發表於 17-8-7 00:52
Haha,我意思係只要一日仲有出軌,都有可能會有所遺留,一百次總有一次。
只有唔做先會100%唔俾人知。。。
...

喔。。原來如此。。不過你說的對。。只要行得正問心無愧。。自然無有怕。。相反。。如果有做過點都會有被揭穿既一日。。


珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


15#
發表於 17-8-7 01:26 |只看該作者
wilson_ncw 發表於 17-8-6 17:36
我個人認為睇對方電話既動機主要都係唔夠信任...我同太太都set左相方既指模可以解鎖, 但係我從來都無試過睇 ...

我自己冇睇c6電話,除非佢有得意野會比我睇


複式洋房

積分: 189


16#
發表於 17-8-7 01:54 |只看該作者

回覆樓主

我日日都睇架喎,其實又唔係想check佢先睇佢電話,只係自己果個無野睇,咪拎佢部電話,睇下佢同其他人講乜,有咩唔明,仲即場問,但佢又無睇我電話的,可能我比較8掛


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


17#
發表於 17-8-7 10:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27460


18#
發表於 17-8-7 11:47 |只看該作者
wilson_ncw 發表於 17-8-6 17:36
我個人認為睇對方電話既動機主要都係唔夠信任...我同太太都set左相方既指模可以解鎖, 但係我從來都無試過睇 ...

睇咩情況囉,專門去check,咁俾到另一半感覺就唔係幾好,但係一挪佢手機就驚嘅,咁通常都有嘢嘅多


公爵府

積分: 27460


19#
發表於 17-8-7 11:47 |只看該作者
w.y.BB 發表於 17-8-6 20:04
睇得電話即係有不信任在其中,如果可以俾到安全感對方,還需要睇電話嗎?

呢個又係幾岩


伯爵府

積分: 18109


20#
發表於 17-8-7 12:01 |只看該作者

回覆樓主

我無秘密但絕對唔會比人睇,私隱問題 連我都不尊重有咩資格做我伴侶?根本人品有問題


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo