夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4971


1#
發表於 17-8-7 21:45 |只看該作者
自從我生完之後已經差唔多年半,唔知係攰定身體變化,都唔想同老公行埋,每次都覺得係例行公事,唔好講行埋,連比佢摸都唔想,本以為生完一排就會回復正常,但而家都係咁,我好驚會唔會其實係因為唔愛佢先係咁呢??


侯爵府

積分: 24385


2#
發表於 17-8-7 22:08 |只看該作者
venusbbpig 發表於 17-8-7 21:45
自從我生完之後已經差唔多年半,唔知係攰定身體變化,都唔想同老公行埋,每次都覺得係例行公事,唔好講行埋 ...

可能因為身體發生變化,連心理都起了變化,過多一段時間可能回復正常


大宅

積分: 4971


3#
發表於 17-8-7 22:20 |只看該作者
Meir079 發表於 17-8-7 22:08
可能因為身體發生變化,連心理都起了變化,過多一段時間可能回復正常

要幾耐到,都成年半了(emoji)


侯爵府

積分: 24385


4#
發表於 17-8-7 22:23 |只看該作者
venusbbpig 發表於 17-8-7 22:20
要幾耐到,都成年半了(emoji)

好難講,咁你自己心理是否還未準備好?


別墅

積分: 986


5#
發表於 17-8-7 22:30 |只看該作者

回覆樓主:

我同你情況一樣都是好唔想,佢一摸我就覺得好煩,只是想唔該比我瞓啦!可能我是FT M,揍注2隻化骨龍,每日最享受瞓落床嗰下,背脊掂到張床已經瞓著,再比佢攪醒想打人,重點做呀!


大宅

積分: 4971


6#
發表於 17-8-7 22:31 |只看該作者
Meir079 發表於 17-8-7 22:23
好難講,咁你自己心理是否還未準備好?

不斷璀眠自己接受,但都唔得喔


大宅

積分: 4971


7#
發表於 17-8-7 22:35 |只看該作者
Arshanyy 發表於 17-8-7 22:30
我同你情況一樣都是好唔想,佢一摸我就覺得好煩,只是想唔該比我瞓啦!可能我是FT M, ...

係,湊b真係好攰,雖然我要返工,但收工後都要湊b,洗下野抹下野,到返左上床,只想好好享受癱係度既舒服,完全唔想比佢搞,覺得佢好煩


大宅

積分: 4750


8#
發表於 17-8-7 22:38 |只看該作者

回覆樓主:

如果餵人奶會無性趣,到戒完奶之後一排就會正常


翡翠宮

積分: 79228


9#
發表於 17-8-7 22:55 |只看該作者
venusbbpig 發表於 17-8-7 22:20
要幾耐到,都成年半了(emoji)



已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


10#
發表於 17-8-8 08:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139710


11#
發表於 17-8-8 10:15 |只看該作者
兩公婆去拍下拖


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


12#
發表於 17-8-8 11:13 |只看該作者
hunterml 發表於 17-8-8 08:59
半年叫耐? 我老婆已有你咁既情況 over 1 年.
人地話一年半啊… 你啲火已上眼,乜都睇唔清。。


侯爵府

積分: 23624


13#
發表於 17-8-8 11:37 |只看該作者
jeremylui83 發表於 17-8-8 11:13
人地話一年半啊… 你啲火已上眼,乜都睇唔清。。



大宅

積分: 2129


14#
發表於 17-8-8 13:58 |只看該作者
我C9快3年了, 完全無改變過, 只覺佢對我越來越淡.


大宅

積分: 2129


15#
發表於 17-8-8 13:58 |只看該作者
本帖最後由 sram 於 17-8-8 13:59 編輯

我C9快3年了, 完全無改變過, 只覺佢對我越來越淡.唔盡快改變一下, 只會惡性循環, 越來越差.


男爵府

積分: 6304


16#
發表於 17-8-8 16:23 |只看該作者

回覆:有愛是否有性?

首先我回應咗個標題先當然啦?人之初性本善,色食性也,性愛性愛都係性行先?樓主你說已經年半又是耐左啲,如果要返工又要揍B又要做家務係慘既,真是提不起性趣可言,可否請个工人舒緩吓呢?人係有須要既你長期請个老公食檸檬?啫係推佢出去揾食啫?


水晶宮

積分: 50566


17#
發表於 17-8-8 16:42 |只看該作者
tommy715 發表於 17-8-8 16:23
首先我回應咗個標題先當然啦?人之初性本善,色食性也,性愛性愛都係性行先?樓主你說已經年半又是耐左啲, ...

係囉好似一家人出去食飯咁, 有時碟餸就算有幾唔啱食都係咁二濕吓個口囉, 如果佢係好老公咪當奬吓佢囉。。。何必咁忍心要佢成日食自己呢

家務搭湊仔仲要番工, 真心明有幾難頂, 同老公講咁多野做真係攪到個人無 mood, 如佢係鍚你都會主動幫吓手啦係咪呀。。。。如佢咩鬼都唔願理就咪鬼奬佢


公爵府

積分: 27460


18#
發表於 17-8-8 16:56 |只看該作者

回覆樓主:

我果陣都係咁,後嚟仲兩公婆為咗呢啲嘢嘈過,不過後面大家有溝通,慢慢就好咗


公爵府

積分: 27460


19#
發表於 17-8-8 16:57 |只看該作者
sram 發表於 17-8-8 13:58
我C9快3年了, 完全無改變過, 只覺佢對我越來越淡.

一定要同佢傾,有溝通先得


公爵府

積分: 29789


20#
發表於 17-8-8 19:22 |只看該作者
hunterml 發表於 17-8-8 08:59
半年叫耐? 我老婆已有你咁既情況 over 1 年.

其實,女人生完之後,可能身體hormone出現變化,成年都唔想都真係唔出奇。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo