夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


複式洋房

積分: 382


1#
發表於 17-8-22 17:26 |只看該作者
本帖最後由 noel082 於 17-8-24 01:08 編輯

thanks for all help


禁止訪問

積分: 649


2#
發表於 17-8-22 17:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139710


3#
發表於 17-8-22 17:52 |只看該作者
佢比緊機會大家, 你做返好自己先.


複式洋房

積分: 382


4#
發表於 17-8-22 17:53 |只看該作者
明白, 我而家好努力唔煩佢, 唔比壓力佢, 亦都唔再亂發脾氣, 希望佢會感覺到


大宅

積分: 4511


5#
發表於 17-8-22 17:54 |只看該作者
如果你真係想修補關係, 我覺得你要同佢好好地傾多一次, 好真誠地道歉, 講返好想佢原諒妳, 以後會改....呢D....照咁睇佢真係去到爭在未攞小冊子出嚟咋...加油喇, 我都好明白佢感受, 我以前都係過來人, 不過我係妳老公嘅位置~


子爵府

積分: 13146


6#
發表於 17-8-22 18:16 |只看該作者

回覆樓主:

好多時,女性總愛炫耀另一半對自己點好,慕求要令身邊女性羨慕/妒忌。漸漸步入危機也不自知。


大宅

積分: 1607


7#
發表於 17-8-22 18:27 |只看該作者
noel082 發表於 17-8-22 17:26
我同我先生拍左3 年半拖, 結左婚一年, 未有小朋友,剛剛買左一層樓供緊.一直以來, 佢都係好好先生, 我屋企人 ...

睇黎佢都未原全想放棄,你要加油。有好多心底話,你老公未必會講曬,屈住屈住,個心成日會好唔開心
要建立返感情唔容易,我同我老公都鬧到要離婚,我唔肯放棄,同佢講我好愛佢,一個家放棄有幾難,要維繫先唔容易

真係要將心中既不滿,一一講曬先有用,再聽下專業人仕意見,而家關係好左好多

我地都係努力緊,關係仲會唔會惡化都唔知,大家一齊努力


複式洋房

積分: 399


8#
發表於 17-8-22 18:28 |只看該作者

回覆樓主:

不如試下親手寫封信表明心跡


侯爵府

積分: 21478

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 17-8-22 18:34 |只看該作者
回覆 noel082 的帖子

係時候好好反省, 一個人對你好唔係必然嘅, 唔好將人哋對你嘅容忍肆意咁消耗盡, 多D換位思考下, 你都

唔鐘意人咃事無大小咁向你發脾氣。

good luck!


複式洋房

積分: 382


10#
發表於 17-8-22 18:46 |只看該作者

回覆樓主:

我明白自己之前係好唔啱,我有極力去反省,亦都應承佢以後唔會再發脾氣,但佢好消沉咁話你本性係咁,唔會改嫁
我呢個月好努力比佢知我唔會再亂咁鬧佢遲返,佢唔覆wtapp, 唔揾我,我都無怨言,但有時對住佢,我收唔起我個落寞嘅樣,佢可能會以為我又黑佢面
我有提出過揾婚姻輔導,但佢無贊成亦都無反對,感覺上就唔太願意想去


珍珠宮

積分: 38498

減齡達人勳章


11#
發表於 17-8-22 18:49 |只看該作者

回覆樓主

一個男人愛你嘅時候,真係可以寵到你公主一樣,但當個男人頂唔順爆煲嘅時候,往往就已經冇得救!佢仲返99家住3晚,擺明就唔想見到你,男人怕煩,返佢亞媽到住,一定會比人問長問短。

照睇你老公有諗過離婚,不過可能仲有啲唔捨得。改下啲小姐脾氣,公主病,你唔好諗住一時三刻你老公就會冇事,佢忍你幾年,你起碼用幾個月,證明你真係改。

仲有唔係嚇你,如果你老公身邊出現個,溫柔體貼,明白事理嘅女人,你就一定輸




珍珠宮

積分: 36897


12#
發表於 17-8-22 19:20 |只看該作者
努力修補返個關係,
做好自己,
真係唔好再公主上身。
加油!


翡翠宮

積分: 79228


13#
發表於 17-8-22 19:31 |只看該作者

回覆樓主:

吾該,吾好再亂爆
好肯定你再爆半次,佢一定走無回頭

有野點解吾可以好好地講?點解吾可以文明地心頭氣和地溝通?因為知佢愛你所以你覺得點癲都得?咁你呢D叫愛佢咩??!!


複式洋房

積分: 818


14#
發表於 17-8-22 19:45 |只看該作者

回覆樓主

想像到你有幾無助,我相信你老公會睇到你嘅誠意架,加油!


複式洋房

積分: 314


15#
發表於 17-8-22 19:47 |只看該作者
其實佢都觀察緊段關係,你真的要改下脾氣,對佢好d,多d關心, 同理心...之後再搵時機同佢再傾下。我以前都好任性,成日發脾氣,直到我另一半爆發先知自己衰。加油!


伯爵府

積分: 18628


16#
發表於 17-8-22 20:02 |只看該作者

回覆樓主

既然佢都講左忍得辛苦,有冇講埋忍你邊方面,咁你就應該改變收斂下自己D脾氣,關心下佢,而唔係不停要求佢好似以前點點點對你,埋怨佢變左……
有冇試過真正咁去了解佢,了解佢嘅需要,點樣佢先會開心D!記住,再好嘅人都有脾氣,都有底線,煩事唔好去咁盡


複式洋房

積分: 144


17#
發表於 17-8-22 20:10 |只看該作者

回覆樓主

男人會忽然間變or主動話離婚,只會有一個原因:已經搵到新目標
信不信由你


侯爵府

積分: 20164


18#
發表於 17-8-22 20:17 |只看該作者
noel082 發表於 17-8-22 18:46
我明白自己之前係好唔啱,我有極力去反省,亦都應承佢以後唔會再發脾氣,但佢好消沉咁話你本性係咁,唔會改 ...

我讚同你老公既觀點喔
你唔係今日先係甘,我相信佢亦唔係今日先表現出不滿,既然大家既性格如此,點解唔趁未有小朋友放生大家呢?
大家各自搵過個更適合自己既咪OK囉,有男人係中意女人發脾氣咖


大宅

積分: 2795


19#
發表於 17-8-22 21:46 |只看該作者

回覆樓主:

其實樓主依家好被動,没什麽可以做,只是做好自巳,等他回心轉意。若他真的要離開,你都冇乎。佢都比你糟質左幾年,可能近期才瞓醒知道世界上係會有温柔體贴嘅女人,呢段時間比d空間佢,等佢諗吓你有没有藉得他留低嘅優點。


男爵府

積分: 9525


20#
發表於 17-8-22 21:51 |只看該作者
岚月亮 發表於 17-8-22 20:17
我讚同你老公既觀點喔
你唔係今日先係甘,我相信佢亦唔係今日先表現出不滿,既然大家既性格如此,點解唔趁未 ...

我也覺得樓主不會改變到。性格這回事⋯⋯⋯⋯不是一朝一夕了

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo