求職招聘

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9845


1#
發表於 13-2-16 10:38 |只看該作者
本帖最後由 ms.aeroplane 於 13-2-16 10:43 編輯

如題!
因為見到依度好多想揾工嘅,都好似要湊小朋友,但出面又真係唔多工可以張就到,真係好難揾,所以想統計一下!
好想比D僱主知,依度仲有班有工作能力嘅人等工作!點解唔考慮呢?




複式洋房

積分: 212


2#
發表於 13-2-16 17:11 |只看該作者
非常認同!

我係一名要湊小朋友返放學嘅媽咪,每日上午8:00-下午2:00時間都可以,中五畢業,行政、管理及銷售工作經驗豐富!正想物色一份合適嘅兼職!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


3#
發表於 13-2-16 17:53 |只看該作者

回覆:要湊小朋友嘅媽咪,你地最想揾到返咩時間/日子嘅工呢?

Me2!我又係要湊小朋友番放學,想搵份番1-5,8:00-2:00既工都唔容易




男爵府

積分: 6165


4#
發表於 13-2-16 18:21 |只看該作者
我好好彩~~我只可以返9-12:30~~
咁都比我搵到份9-12既文職~~(岩岩好係囝囝既返學時間)
雖然人工不多~~不過好過冇

各位媽咪加油!

其實各位媽咪可以試下初頭搵份長少少既工~~
做夠1-2個月先同僱主講返少d~~
我本身僱主都要求我返長d~~返返下我先同僱主傾想返短d的


大宅

積分: 2903


5#
發表於 13-2-16 23:24 |只看該作者
最理想就屋企附近返10至2文職,不過我知發夢冇甘早

點評

PandaVV  唔係呀! 朋友公司真係搵人返半日. 唔知時間係9:00 am - 1:00pm 定係10:00 am - 2:00  發表於 13-3-11 14:11
333s    發表於 13-2-20 19:44


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-2-16 23:52 |只看該作者

引用:我好好彩~~我只可以返9-12:30~~咁都比我搵

原帖由 mikina 於 13-02-16 發表
我好好彩~~我只可以返9-12:30~~
咁都比我搵到份9-12既文職~~(岩岩好係囝囝既返學時間)
雖然人工不多~~不過 ...
請問係時薪嗎,約幾錢個鐘





男爵府

積分: 6165


7#
發表於 13-2-17 00:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mikina+於+13-02-16+發表我好

原帖由 seavl 於 13-02-16 發表
請問係時薪嗎,約幾錢個鐘
時薪40




別墅

積分: 562


8#
發表於 13-2-17 01:37 |只看該作者
最好8:00 - 1:00


男爵府

積分: 9845


9#
發表於 13-2-17 11:51 |只看該作者
mikina 發表於 13-2-17 00:43
時薪40
你都好好呀~!日頭通常都係8~2為主,返而我想揾夜晚8點後,因為我自己本身都好夜瞓...!阿女放假或者病都影響唔到返唔到工!不過係難揾架.....!大家努力,希望D僱主會考慮一下啦~!


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 13-2-17 16:33 |只看該作者

回覆:要湊小朋友嘅媽咪,你地最想揾到返咩時間/日子嘅工呢?

我想搵份7:00-3:00



點評

twinsjenny  呢個時間岩岩好係7-11早更時間  發表於 13-2-24 00:13
順順利利 大吉大利       


公爵府

積分: 27141


11#
發表於 13-2-17 17:09 |只看該作者

引用: 如題!因為見到依度好多想揾工嘅,都好似要

原帖由 ms.aeroplane 於 13-02-16 發表
本帖最後由 ms.aeroplane 於 13-2-16 10:43 編輯

如題!
我幫人湊BB,返一至五8-3pm,有時就到屋企人放假就返多份pt sales




男爵府

積分: 9845


12#
發表於 13-2-17 19:51 |只看該作者
easonkinki 發表於 13-2-17 17:09
我幫人湊BB,返一至五8-3pm,有時就到屋企人放假就返多份pt sales

PT sales ,返全日?唔洗限返幾多日架?好喎


公爵府

積分: 27141


13#
發表於 13-2-17 20:36 |只看該作者

引用:Quote:easonkinki 發表於 13-2-17 17:09 我

原帖由 ms.aeroplane 於 13-02-17 發表
PT sales ,返全日?唔洗限返幾多日架?好喎
全曰,就到就返




水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


14#
發表於 13-2-19 21:13 |只看該作者

回覆:要湊小朋友嘅媽咪,你地最想揾到返咩時間/日子嘅工呢

我女返全日可9:30~17:30


男爵府

積分: 9845


15#
發表於 13-2-20 17:44 |只看該作者
勞記見到,有興趣媽咪可以諗諗...


空缺: 1 個
編號:23-13-0004774 CK 臨時工 日期:20/02/2013 勞工處
職位:文員
公司/僱主名稱:盈捷速運亞洲有限公司
地區:九龍灣,荃灣 行業:運輸業
職責: General clerical job/ tradelink declaration / filing / scanning, etc.

資歷: 中五程度; 2年經驗; 良好粵語; 一般普通話; 一般英語優先; 懂讀寫中文; 懂讀寫英文; 懂英文打字 40 字(每分鐘); 懂中英文電腦操作; 懂中文打字 30 字(每分鐘)

待遇: 每月$4,500, 有銀行假期, 星期一至六: 上午9時至下午1時, 每週工作5天至6天, 每天工作 4 小時, 工作期6個月

申請須知:求職者可致電22620003與盈捷速運亞洲有限公司鍾 小姐聯絡。
備註:-


禁止訪問

積分: 1096


16#
發表於 13-2-21 13:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7893


17#
發表於 13-2-21 13:13 |只看該作者
我都係係BK搵到工渣
想多D時間陪仔仔~ 平時媽咪湊,收工放假都比哂時間仔仔同佢玩
返緊文員,星期1-5, 返10收6點
好開心搵到1份咁就到時間既工!

點評

ms.aeroplane    發表於 13-2-21 16:47


禁止訪問

積分: 14223


18#
發表於 13-2-21 13:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2951


19#
發表於 13-2-23 13:27 |只看該作者
回覆 Granadilla 的帖子

咁好時薪嘅,做D乜,係邊區?仲請唔請人呀?我都想揾Partime呀....


子爵府

積分: 13446


20#
發表於 13-2-23 22:30 |只看該作者
回覆 ms.aeroplane 的帖子

我想搵mon-fri, 9am-1pm, 希望賺d外快又照顧到囡囡!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo