求職招聘

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1990


1#
發表於 13-3-10 16:54 |只看該作者
小女子26歲,剛發現懷孕,知道現在物價高漲,希望在BB出來之前盡一點力賺奶粉、尿片錢.
請問東區附近會有人招聘兼職或全職嗎? 無需任何福利,希望大家幫幫忙,謝謝。


已刪除用户

積分: 25751

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-3-10 19:03 |只看該作者

回覆:剛懷孕急求兼職/全職,東區

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 25751

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-3-10 19:06 |只看該作者

回覆:剛懷孕急求兼職/全職,東區

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3003


4#
發表於 13-3-10 23:14 |只看該作者

回覆:lucille_lai_ha 的帖子

家家有本!好多嘢,系試試吧!一切隨緣#



男爵府

積分: 7199


5#
發表於 13-3-10 23:18 |只看該作者

回覆:剛懷孕急求兼職/全職,東區

其實好難,就算part time個雇主都要幫你買保險,如果你工作期間有乜冬瓜豆腐都要賠比你,其實你唔介意嘅可以做住酒店棒餐炒散先,上fb有個group專請炒散嘅,另外只可以講句加油啦




男爵府

積分: 7199


6#
發表於 13-3-10 23:19 |只看該作者

引用:其實好難,就算part+time個雇主都要幫你買

原帖由 Demonbb 於 13-03-10 發表
其實好難,就算part time個雇主都要幫你買保險,如果你工作期間有乜冬瓜豆腐都要賠比你,其實你唔介意嘅可 ...
都有50-60蚊一個鍾嘅,你可以自己衡量下輕重先




禁止訪問

積分: 687


7#
發表於 13-3-10 23:31 |只看該作者

引用:其實好難,就算part+time個雇主都要幫你買

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7199


8#
發表於 13-3-10 23:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Demonbb+於+13-03-10+發表其

原帖由 Aa40582 於 13-03-10 發表
個Group叫咩名?
我自己未跟過佢地開工,淨係八卦入去莊過下,個group叫casualdb呀




大宅

積分: 1990


9#
發表於 13-3-10 23:57 |只看該作者
咁如果我講到明懷孕佢都會請?


大宅

積分: 1990


10#
發表於 13-3-10 23:58 |只看該作者
多謝各位,我當然知道問題所在,但都係想出一分力,儲得一蚊得一蚊!


複式洋房

積分: 268


11#
發表於 13-3-11 00:04 |只看該作者
我唔建議你做炒散啊
因為d碟,上菜有d都幾粗重
明白你想賺多個錢for第日bb出世
但你現在係要好好養好身體靜待bb出世
唔好做粗重工作
如果係文員之類我覺得比較岩你
或者有無考慮上網做d生意仔啊?


大宅

積分: 1990


12#
發表於 13-3-11 09:02 |只看該作者
有啊 但而家網上競爭咁大,無從入手……

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo