求職招聘

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3158


1#
發表於 13-3-6 08:42 |只看該作者
我面试着‘叫我返来等电话‘话2個星期内会通知‘我等着3日了‘好心急‘因为我好需要一份工‘唔知有冇人做過‘你又等着几耐先收到通知呢?tx


別墅

積分: 770

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 睛靈勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-3-6 10:25 |只看該作者
據我所知馬會面試係即時通知結果,因為你pass咗便會即場再考個電腦測驗...然後就會畀張日期表你,叫你去上堂...


大宅

積分: 3158


3#
發表於 13-3-6 10:48 |只看該作者

回覆:请問有冇人系馬会既电话投注部返工

啊……即系唔请我啊,哎‘唔请既话仲同我講點返工‘點上堂‘點出粮‘晒自己的口水,
唔乖晒你啊,我可以去揾第二份工了


大宅

積分: 2560


4#
發表於 13-3-6 11:35 |只看該作者

回覆:majuan1219 的帖子

請問點知馬會請人?邊度睇到?





大宅

積分: 3158


5#
發表於 13-3-6 11:59 |只看該作者
http://corporate.hkjc.com/corporate/chinese/career/part-time.aspx


禁止訪問

積分: 1127


6#
發表於 13-3-6 12:45 |只看該作者

回覆:请問有冇人系馬会既电话投注部返工

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17464


7#
發表於 13-3-6 13:04 |只看該作者
回覆 ~may~ 的帖子

上五日堂冇錢真系接受吾到。


大宅

積分: 3158


8#
發表於 13-3-6 13:20 |只看該作者

回覆:请問有冇人系馬会既电话投注部返工

啊‘唔好做啊,因为我日頭要凑小朋友,只想返星期六同星期日,又揾唔到其他工


大宅

積分: 1057


9#
發表於 13-3-6 22:10 |只看該作者
~may~ 發表於 13-3-6 12:45
馬會唔好做,我返左1日就冇返,又要上5日堂仲要冇錢又要考12個試

宜家上堂冇錢咩?
以前在跑馬地上堂有錢的
但一定要笫1天準時上班


子爵府

積分: 14807


10#
發表於 13-3-6 22:24 |只看該作者

引用:Quote:~may~+發表於+13-3-6+12:45+馬會唔好

原帖由 danzighill 於 13-03-06 發表
宜家上堂冇錢咩?
以前在跑馬地上堂有錢的
但一定要笫1天準時上班
其實係你要第一日返工足四粒鐘先會出番個training fee 俾你,如test 肥左或者唔返工就冇


大宅

積分: 1057


11#
發表於 13-3-6 23:32 |只看該作者
kecyc2003 發表於 13-3-6 22:24
其實係你要第一日返工足四粒鐘先會出番個training fee 俾你,如test 肥左或者唔返工就冇

...

咪係lor
所以上面話冇 training fee 我真係嚇親


子爵府

積分: 14807


12#
發表於 13-3-6 23:36 |只看該作者

引用:Quote:kecyc2003+發表於+13-3-6+22:24+其實

原帖由 danzighill 於 13-03-06 發表
咪係lor
所以上面話冇 training fee 我真係嚇親
唔會冇既,其實只要你乖乖地按時間返工唔遲到已經攞得番,而家新入仲可以三個月內攞$1500新人獎金,我個陣都冇


侯爵府

積分: 22144

陪月勳章


13#
發表於 13-3-7 16:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+danzighill+於+13-03-06+發表

原帖由 kecyc2003 於 13-03-06 發表
唔會冇既,其實只要你乖乖地按時間返工唔遲到已經攞得番,而家新入仲可以三個月內攞$1500新人獎金,我個陣 ...
我返左8日已經有$1500




侯爵府

積分: 21782


14#
發表於 13-3-7 16:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kecyc2003+於+13-03-06+發表

原帖由 choi0112 於 13-03-07 發表
我返左8日已經有$1500
請問好做嗎? 易上手嗎?


大宅

積分: 3158


15#
發表於 13-3-7 17:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kecyc2003+於+13-03-06+發表

原帖由 choi0112 於 13-03-07 發表
我返左8日已經有$1500
请问如果请既话系唔系即时知道架


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-3-7 17:12 |只看該作者
可唔可以揀時間做?


侯爵府

積分: 22144

陪月勳章


17#
發表於 13-3-7 19:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+choi0112+於+13-03-07+發表我

原帖由 Minatabo03 於 13-03-07 發表
請問好做嗎? 易上手嗎?
都算易上手
跑馬日都幾多call




侯爵府

積分: 22144

陪月勳章


18#
發表於 13-3-7 19:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+choi0112+於+13-03-07+發表我

原帖由 majuan1219 於 13-03-07 發表
请问如果请既话系唔系即时知道架
叫你等通知應該都唔請了




大宅

積分: 3158


19#
發表於 13-3-7 20:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+majuan1219+於+13-03-07+發表

原帖由 choi0112 於 13-03-07 發表
叫你等通知應該都唔請了
唔乖晒


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo