求職招聘

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4530


1#
發表於 13-2-27 14:53 |只看該作者
本人讀書出來, 在同一間公司做會計工作已十年了, 一直都沒有考Lcc 任何証書,
由於公司關閉, 所以要再搵工, 在網上睇, 一般要求有LCC 中級証書, 請問大家會
唔會嘗試 Send Resume. 如 Send, resume 內 應怎樣寫 (有經驗, 但無証書) 呢?


複式洋房

積分: 356


2#
發表於 13-2-27 15:02 |只看該作者

回覆:tokichun1 的帖子

經驗搭夠一試無妨




水晶宮

積分: 70536


3#
發表於 13-2-27 15:15 |只看該作者
寫有經驗, 但無証書,
if you have time, try to 考 LCC, have cert. is better.
The examination is not very difficult. You can read and do the past examination paper.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo