夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1045


1#
發表於 17-8-5 13:05 |只看該作者
今日係我同距之間登記結婚第七年,即結婚紀念日!距話今日唔係擺酒個日,唔慶祝!咁都算,一大早又為距屋企人的事大吵了一架,明明早幾日先吵完!好累!次次都係我自己係度喊,喊到眼都腫埋!可憐我夜晚仲要返工,一想到同事會問我點解眼會咁,就連工都唔想返了!好一個七年結婚紀念日…


伯爵府

積分: 16331


2#
發表於 17-8-5 13:19 |只看該作者
可能係性格嘅關係啦,
我就唔介意唔慶祝d乜日物日嘅,
所以從來唔會為呢d嘢(冇謂嘢)而嘈咬.
但其他問題反而要認真咁溝通吓,
呢d先至傷感情啊.


男爵府

積分: 5303

BB防敏心得分享勳章


3#
發表於 17-8-5 13:32 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 13:05
今日係我同距之間登記結婚第七年,即結婚紀念日!距話今日唔係擺酒個日,唔慶祝!咁都算,一大早又為距屋企 ...

咁就睇下到擺酒個日有冇做野


侯爵府

積分: 24127


4#
發表於 17-8-5 13:47 |只看該作者

回覆樓主:

我結婚11年,我自己只有1次記得紀念日,本身唔重視節日生日紀念日,亦同老公講唔需要慶祝,可能你老公同我一樣唔重視節日,最緊要係平時對你好


水晶宮

積分: 50566


5#
發表於 17-8-5 13:52 |只看該作者

回覆樓主:

雖則話今日係, 但樓主你有準備野咩?

又唔係話買咗禮物無得送, 係咪都係出街食餐飯咁咋?

番夜班少咗好多相處時間, 可以不吵就最好不吵啦, 佢想點咪由佢囉。。


大宅

積分: 1045


6#
發表於 17-8-5 13:54 |只看該作者
ninachu 發表於 17-8-5 13:47
我結婚11年,我自己只有1次記得紀念日,本身唔重視節日生日紀念日,亦同老公講唔需要慶祝,可能你 ...

重點唔係距唔同我慶祝,而係又因為距屋企人同我嘈交!呢排嘈得密,覺得好累!


侯爵府

積分: 24127


7#
發表於 17-8-5 13:57 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 13:54
重點唔係距唔同我慶祝,而係又因為距屋企人同我嘈交!呢排嘈得密,覺得好累!
...

因咩事嘈?大家一家人,唔啱講到啱。
可唔可以講咩事,睇下有冇辦法解決。


琥珀宮

積分: 182811

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


8#
發表於 17-8-5 13:59 |只看該作者
都7年喇,一人讓一步啦


公爵府

積分: 27460


9#
發表於 17-8-5 13:59 |只看該作者

回覆樓主:

佢對妳好,就日日都係紀念日,對妳唔好,正日幫妳擺都冇用,要睇個男人係咪對妳有心


大宅

積分: 1045


10#
發表於 17-8-5 14:08 |只看該作者
ninachu 發表於 17-8-5 13:57
因咩事嘈?大家一家人,唔啱講到啱。
可唔可以講咩事,睇下有冇辦法解決。
...

平時我地自己一家三口係一齊我就覺得我地系真正一家人!當距其他家人出現,揾距(事無大小都揾)我就係一個外人,其他家人講咩都會做,都要做!不管我喜不喜歡,愿不願意!


翡翠宮

積分: 79228


11#
發表於 17-8-5 14:15 |只看該作者

回覆樓主:

咁除非你嫁孤兒,佢對左屋企人幾十年,好難吾理喎


水晶宮

積分: 50566


12#
發表於 17-8-5 14:24 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 14:08
平時我地自己一家三口係一齊我就覺得我地系真正一家人!當距其他家人出現,揾距(事無大小都揾)我就係一 ...

大概係咩事呀? 唔講好難幫口鬧爆佢喎, 都唔知係佢愚教定係你霸道前好難決定邊個唔啱。。。


大宅

積分: 1045


13#
發表於 17-8-5 14:24 |只看該作者
mini1204 發表於 17-8-5 14:15
咁除非你嫁孤兒,佢對左屋企人幾十年,好難吾理喎

係,所以距同我講阻止唔到其他家人事無大小都揾距,淨係識講要我改变想法!


大宅

積分: 1045


14#
發表於 17-8-5 14:25 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 14:24
係,所以距同我講阻止唔到其他家人事無大小都揾距,淨係識講要我改变想法!
...

咁點解係距其他家人面前,我就係外人!我的意愿就要排第二?


侯爵府

積分: 24127


15#
發表於 17-8-5 14:26 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 14:08
平時我地自己一家三口係一齊我就覺得我地系真正一家人!當距其他家人出現,揾距(事無大小都揾)我就係一 ...

不論你點否定,血緣關係係一世,家人係無得斷。

每個人係獨立個體,有思想有自由,我哋不能强加自己想法逼人就範,正如你老公也不能强逼你做唔喜歡嘅事。

唯今之計有你2個選擇

1- 對佢家人避之則吉,視而不見,唔聽唔理,置身事外

2- 嘗試接納佢家人,改變自己心態,可能你哋嘅關係將會更融洽更進一步


大宅

積分: 1045


16#
發表於 17-8-5 14:42 |只看該作者
ninachu 發表於 17-8-5 14:26
不論你點否定,血緣關係係一世,家人係無得斷。

每個人係獨立個體,有思想有自由,我哋不能强加自己想法 ...

其實我就係用緊你的第一個方法!今次距其他家人揾距過澳门玩赌錢,個兩日撞正我仔仔的三個興趣班,而我都要返工。加上我仔仔根本無得入赌場,所以我話唔去!另外,有其他家人在場距就只會同距家人傾計,唔會理我,而我又只係同距家人采取唔聽唔理的態度,大家根本無計傾!


翡翠宮

積分: 79228


17#
發表於 17-8-5 14:42 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 14:24
係,所以距同我講阻止唔到其他家人事無大小都揾距,淨係識講要我改变想法!
...

你比D例子黎聽下,吾好火衮住


侯爵府

積分: 24127


18#
發表於 17-8-5 14:50 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 14:42
其實我就係用緊你的第一個方法!今次距其他家人揾距過澳门玩赌錢,個兩日撞正我仔仔的三個興趣班,而我都 ...

忍唔住...講聲...死佬呀,死去賭錢唔湊仔,打得少

你又要返工,咁點算,仔仔缺課?

你真係有急切需要商量家庭工作分配


大宅

積分: 1045


19#
發表於 17-8-5 14:56 |只看該作者
ninachu 發表於 17-8-5 14:50
忍唔住...講聲...死佬呀,死去賭錢唔湊仔,打得少

你又要返工,咁點算,仔仔缺課?

我份工系兼職,距覺得唔返米唔返!仔仔度有2個咁係缺課啦,無得請假!唯學琴可以請一堂!距應該覺得陪距其他家人玩重要d!我話唔去澳門就係唔比面,唔識做人!


男爵府

積分: 5408


20#
發表於 17-8-5 16:55 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 13:05
今日係我同距之間登記結婚第七年,即結婚紀念日!距話今日唔係擺酒個日,唔慶祝!咁都算,一大早又為距屋企 ...

結左婚覺得男人都唔會特別慶祝紀念日,我已經習慣左,對佢希望越大失望越大

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo