夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 92


1#
發表於 17-8-10 21:48 |只看該作者
我想問夫妻的生活係平時互不理睬,無乜共同話題,但有性生活,有需要先msg大家,星期六日過family day, 其實應該要覺得滿意?


別墅

積分: 885


2#
發表於 17-8-10 22:14 |只看該作者
應該要 有 溝通 、 有無小孩? 有小孩就應該 好多野 要 處理⋯ 無共同話題?


洋房

積分: 92


3#
發表於 17-8-10 22:26 |只看該作者
charmykittyy 發表於 17-8-10 22:14
應該要 有 溝通 、 有無小孩? 有小孩就應該 好多野 要 處理⋯ 無共同話題?
...

本帖最後由 insanlei 於 17-8-10 22:27 編輯

有小朋友,但佢完全唔會理小朋友,得星期六日會理,但佢拖住個女出街,而我就靜靜咁跟住後面,零交流。

共同話題多數係佢要我幫手或者有野揾我做就會出聲傾下,其餘閒計都係零。


侯爵府

積分: 24127


4#
發表於 17-8-10 22:26 |只看該作者

回覆樓主:

人哋係點我唔知...

老公係我好朋友好partner好爸爸,有咩開心,困難,煩惱一定同佢傾訴,佢亦一樣,每日都會攬下錫下


子爵府

積分: 10718


5#
發表於 17-8-10 22:34 |只看該作者
女的性格是否較強?


洋房

積分: 92


6#
發表於 17-8-10 22:37 |只看該作者
LeBlue 發表於 17-8-10 22:34
女的性格是否較強?

唔強,佢知我為佢付出好多,個女我照顧,屋企開支我出⋯


翡翠宮

積分: 79228


7#
發表於 17-8-10 22:43 |只看該作者
insanlei 發表於 17-8-10 22:37
唔強,佢知我為佢付出好多,個女我照顧,屋企開支我出⋯

咁係相當之強(不是說你態度)
會吾會佢自卑?


子爵府

積分: 10718


8#
發表於 17-8-10 22:48 |只看該作者
回覆 insanlei 的帖子

那是否拍拖也是一樣?是否很少"嗲"你?
有無主動"蹺"著你一起行傾下計?


侯爵府

積分: 24385


9#
發表於 17-8-10 22:53 |只看該作者
insanlei 發表於 17-8-10 21:48
我想問夫妻的生活係平時互不理睬,無乜共同話題,但有性生活,有需要先msg大家,星期六日過family day, 其 ...

我老公都係無乜話題的人,話題都係我講先。有時我覺得唔好講咁多仲好,費事講下講下又嘈


子爵府

積分: 10718


10#
發表於 17-8-10 22:56 |只看該作者
我覺得兩公婆無話題好慘
可試下一起去學一樣野
或者攪下家庭聚會

講真,結婚耐左,要KEEP住有話題唔易架
不過我地結婚超過20年
好彩都仲有野傾下
所以其實做女人都要不停增值,唔好OUT左同人無話題


別墅

積分: 885


11#
發表於 17-8-10 23:01 |只看該作者
Meir079 發表於 17-8-10 22:53
我老公都係無乜話題的人,話題都係我講先。有時我覺得唔好講咁多仲好,費事講下講下又嘈
...

都係架, 好多 時 對方 講講下 就 拿些東西來 發悔氣⋯ 負能量 爆燈⋯ 好像 玩對抗


別墅

積分: 885


12#
發表於 17-8-10 23:03 |只看該作者
LeBlue 發表於 17-8-10 22:56
我覺得兩公婆無話題好慘
可試下一起去學一樣野
或者攪下家庭聚會

講飲講食 都 易 打開話題⋯ 看看對方 近來 喜歡甚麼娛樂, 出去看套電影 拍下拖 都 可以試試⋯

點評

LeBlue    發表於 17-8-10 23:07


侯爵府

積分: 24385


13#
發表於 17-8-10 23:09 |只看該作者
charmykittyy 發表於 17-8-10 23:01
都係架, 好多 時 對方 講講下 就 拿些東西來 發悔氣⋯ 負能量 爆燈⋯ 好像 玩對抗
...

無錯


別墅

積分: 885


14#
發表於 17-8-10 23:17 |只看該作者
Meir079 發表於 17-8-10 23:09
無錯

如 對方 失控地 發難, 就會 ( 控制自己冷靜地回應)一句: 「你次次都找我來發脾氣!」 他就回應: 「不向你發gum 找誰呀 」,跟住 就 收皮了 ⋯⋯


伯爵府

積分: 17287


15#
發表於 17-8-10 23:31 |只看該作者
mini1204 發表於 17-8-10 22:43
咁係相當之強(不是說你態度)
會吾會佢自卑?

Agree


洋房

積分: 92


16#
發表於 17-8-10 23:48 |只看該作者
mini1204 發表於 17-8-10 22:43
咁係相當之強(不是說你態度)
會吾會佢自卑?

但佢都唔主動跟屋企野,份家佣追黎追去都唔比我先頂住,但佢真係唔會嗲我,又唔會主動講野咁。


洋房

積分: 92


17#
發表於 17-8-10 23:53 |只看該作者

回覆樓主

我有提出過不如去睇戲,然後佢話佢自己一個人睇就可以~〇左嘴,我唔知我out唔out, 專業唔同就一定,一個文一個理,但係我發脾氣話佢唔理我,佢又好小小。

前兩個月同佢發生左單外遇風雲,差啲就離婚,佢就開始好似烏龜咁。樣樣都唔想理


水晶宮

積分: 50566


18#
發表於 17-8-10 23:54 |只看該作者
insanlei 發表於 17-8-10 23:48
但佢都唔主動跟屋企野,份家佣追黎追去都唔比我先頂住,但佢真係唔會嗲我,又唔會主動講野咁。
...
咁有小強邊個打 ?


洋房

積分: 92


19#
發表於 17-8-10 23:56 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-10 23:54
咁有小強邊個打 ?

我打,佢怕小強架喎


侯爵府

積分: 24127


20#
發表於 17-8-11 00:05 |只看該作者
insanlei 發表於 17-8-10 23:56
我打,佢怕小強架喎

你好勁,我寧願睇住小強走都唔要打死佢執屍。

結婚幾耐,幾時開始關係變差?

佢對阿女好?搞家庭聚會,一家人去野餐,帶埋阿女去睇戲,一家人一齊去

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo