夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 498


1#
發表於 17-8-2 12:32 |只看該作者
本帖最後由 愛輕如空氣 於 17-8-5 16:46 編輯

本帖最後由 愛輕如空氣 於 17-8-5 16:44 編輯

本帖最後由 愛輕如空氣 於 17-8-3 14:20 編輯

本帖最後由 愛輕如空氣


水晶宮

積分: 50566


2#
發表於 17-8-2 12:54 |只看該作者
愛輕如空氣 發表於 17-8-2 12:32
結婚就黎兩年,同99叔仔一家住一齊,老公屬於愚孝類型,結婚甘耐一直唔斷奶,咩都要征求亞媽同意先,無論亞 ...

其實你上一個貼都係呻過同樣既野, 好多jm都俾過意見你架啦。。。


複式洋房

積分: 498


3#
發表於 17-8-2 13:00 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-2 12:54
其實你上一個貼都係呻過同樣既野, 好多jm都俾過意見你架啦。。。

佢之前冇講過會一直同亞媽住,
琴晚聽到佢甘講,覺得日子冇盼頭,真到左忍受唔時,會一走了之


水晶宮

積分: 50566


4#
發表於 17-8-2 13:04 |只看該作者
愛輕如空氣 發表於 17-8-2 13:00
佢之前冇講過會一直同亞媽住,
琴晚聽到佢甘講,覺得日子冇盼頭,真到左忍受唔時,會一走了之
...

那他之前有說過會跟你搬開住嗎?


侯爵府

積分: 24127


5#
發表於 17-8-2 13:09 |只看該作者
愛輕如空氣 發表於 17-8-2 12:32
結婚就黎兩年,同99叔仔一家住一齊,老公屬於愚孝類型,結婚甘耐一直唔斷奶,咩都要征求亞媽同意先,無論亞 ...

你有3條路可以揀
1-離婚,一走了之
2-當佢全家人同屋住,唔理佢哋
3-氹掂奶奶,等奶奶鍚晒你,用奶奶治你老公


公爵府

積分: 27460


6#
發表於 17-8-2 13:22 |只看該作者
愛輕如空氣 發表於 17-8-2 13:00
佢之前冇講過會一直同亞媽住,
琴晚聽到佢甘講,覺得日子冇盼頭,真到左忍受唔時,會一走了之
...

咁要問過自己囉,係咪真係頂唔順,可以兩公婆傾下,婆媳就個個都有,係難搞嘅嘢,不過老公就唔同,可以多啲溝通


複式洋房

積分: 498


7#
發表於 17-8-2 14:54 |只看該作者
ninachu 發表於 17-8-2 13:09
你有3條路可以揀
1-離婚,一走了之
2-當佢全家人同屋住,唔理佢哋

謝謝你的建議,我知道自己適合揀邊條路了


侯爵府

積分: 20164


8#
發表於 17-8-2 16:34 |只看該作者
ninachu 發表於 17-8-2 13:09
你有3條路可以揀
1-離婚,一走了之
2-當佢全家人同屋住,唔理佢哋

仲有第四條路:自己搵樓自己同個b搬走先
我表姐就係甘,過一排佢老公死死地氣搬埋去表姐度


珍珠宮

積分: 31496


9#
發表於 17-8-2 16:47 |只看該作者

回覆樓主:

帶埋BB返大陸娘家啦,講真,我覺得你唔夠堅強,你先係BB媽媽,無人可以阻止你,呢個媽寶老公俾返佢阿媽啦…


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 17-8-3 00:48 |只看該作者
愛輕如空氣 發表於 17-8-2 13:00
佢之前冇講過會一直同亞媽住,
琴晚聽到佢甘講,覺得日子冇盼頭,真到左忍受唔時,會一走了之
...
無講過會一直同99住, 但婚前有無傾過長遠會住邊?
唔好話我馬後炮/太現實, 呢個問題係結婚前已經要傾掂左先架啦, 無可能唔清唔楚就去結婚喎
如果佢開頭應承過會同你搬, 現在黎反口咁就一定係佢唔岩囉



伯爵府

積分: 19809


11#
發表於 17-8-4 09:14 |只看該作者

回覆樓主

樓主 我前男朋友 係未開始時 都答應將來結婚唔同佢媽住先開始
拍左兩年 開始佢話一定同媽咪住
結果? 更係分手啦


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo