夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2170


1#
發表於 17-7-15 00:02 |只看該作者
還有五個月租約期滿,但C6說再續租,我當然不想,因小朋友返學都不方便,九月想搬返娘家正式長住,方便小朋友返學放學,我寧願他六千不好交租給我在娘家生活費好過,我希望九月會找到工。
他說想繼續租,仲說住多一年,都不肯給家用我。
其實夫家有地方住,間房仲保留給我們,只不過他想一家三口住。
我都不知點阻止他好。


翡翠宮

積分: 79228


2#
發表於 17-7-15 00:08 |只看該作者

回覆樓主:

而家搬返娘家,而家即刻揾工。


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 17-7-15 00:09 |只看該作者
樓主又係你, 老老實實, 你c6仲係咪日日逼你玩制服誘惑/影變態相?
如果係, 咁你都知佢續租係為乜啦
日日做性奴仲要無家用俾, 都唔知你仲跟住佢做乜


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 17-7-15 00:13 |只看該作者
岩岩睇埋你昨天開既post, 我無言了.......
唔該你快d帶囡囡走啦, 之前我地好多jm已經話你c6遲早對你囡起色心, 你係咪要鑄成大錯先知驚呀?


大宅

積分: 2170


5#
發表於 17-7-15 00:35 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-7-15 00:09
樓主又係你, 老老實實, 你c6仲係咪日日逼你玩制服誘惑/影變態相?
如果係, 咁你都知佢續租係為乜啦: ...

最近冇逼我同冇影相好久了,他晚晚掛著打PS4


伯爵府

積分: 17287


6#
發表於 17-7-15 00:38 |只看該作者
TRISTATRISTA 發表於 17-7-15 00:02
還有五個月租約期滿,但C6說再續租,我當然不想,因小朋友返學都不方便,九月想搬返娘家正式長住,方便小朋 ...

又係你?你成日問,我地成日叫你走,但你又繼續問、我地又叫你走!但你再問,應該冇人會理你了!你都唔係保護自己、保護個囡嘅


大宅

積分: 2170


7#
發表於 17-7-15 01:07 |只看該作者
clyl03 發表於 17-7-15 00:38
又係你?你成日問,我地成日叫你走,但你又繼續問、我地又叫你走!但你再問,應 ...

但C6最近冇逼我,暫時相處冇問題,就照住,加上娘家我家人都要私人空間,唐樓交左租米照住,暫時不走住,一有問題我會返娘家避,放心。


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 17-7-15 01:36 |只看該作者
TRISTATRISTA 發表於 17-7-15 01:07
但C6最近冇逼我,暫時相處冇問題,就照住,加上娘家我家人都要私人空間,唐樓交左租米照住,暫時不走住, ...
睇黎你都仲係愛c6唔捨得離開佢, 你兩個大人既事你鍾意就好, 我地係擔心你囡囡既安全
你黎緊係搵pt定ft工作?
話就話到時小朋友已返學, 但好多時學校假期/小朋友病左唔返學, 你覺得如果你返緊工真係咁易請到假?
我當你搵到office工返5天, 但學校好多假期喎, 聖誕/新年/復活, 每次都放10日8日(我無小朋友, 唔知確實幾多日), 仲有暑假呢? 放成個幾月喎, 你覺得有咩工可以俾你放咁多假呀?
就算pt都無可能放咁耐啦
你放唔到假, 即係你c6湊女?
印象中你話c6做攝影師? 佢可能真係好多假期, 你囡囡落入佢手, 我無眼睇了


大宅

積分: 3208


9#
發表於 17-7-15 02:10 |只看該作者

回覆樓主:

佢比家用你未呀


侯爵府

積分: 22567


10#
發表於 17-7-15 02:30 |只看該作者

回覆樓主

其實你兩個幾大?


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


11#
發表於 17-7-15 10:04 |只看該作者

回覆樓主

好少可係老婆唔想一家一主想痴屋企一齊住,其實一家一主唔好咩?搬近D自己屋企咪得,如果經濟許可點解要迫埋一齊住影響大家生活,你地有其他問題?


伯爵府

積分: 17287


12#
發表於 17-7-15 10:08 |只看該作者
o_____o 發表於 17-7-15 10:04
好少可係老婆唔想一家一主想痴屋企一齊住,其實一家一主唔好咩?搬近D自己屋企咪得,如果經濟許可點解要迫 ...

根據樓主過往上來呻,離不開是老公性慾強,晚晚要,要求制服誘惑,影性感相,冇比家用,一千幾百都唔比⋯⋯


伯爵府

積分: 17287


13#
發表於 17-7-15 10:11 |只看該作者
o_____o 發表於 17-7-15 10:04
好少可係老婆唔想一家一主想痴屋企一齊住,其實一家一主唔好咩?搬近D自己屋企咪得,如果經濟許可點解要迫 ...

有次plan好咗一齊去街,因為她前一晩唔聽話,所以老公索性唔去!


瑪瑙宮

積分: 139710


14#
發表於 17-7-15 11:11 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-7-15 11:13 編輯

佢 d 錢唔係交租都唔會比你架喇, 你个 plan 係返娘家咪而家帶囡返去囉, 爭兩个月爭好多咩??

搵份工容乜易呀, 我樓下食店等人用 $60/鈡 (我聽到个老細講電話) 都出得起, 成日齋講齋問問完又唔聽, 問問問問問.



琥珀宮

積分: 152982


15#
發表於 17-7-15 12:16 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 tansyneko 於 17-7-15 12:16 編輯

你想同6299住?
你老公想同外父母住?

係人都想一家一主,又幾奇


子爵府

積分: 10424


16#
發表於 17-7-15 12:21 |只看該作者
TRISTATRISTA 發表於 17-7-15 00:02
還有五個月租約期滿,但C6說再續租,我當然不想,因小朋友返學都不方便,九月想搬返娘家正式長住,方便小朋 ...

唔畀家用,你無做嘢,食乜?


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


17#
發表於 17-7-15 12:21 |只看該作者

回覆樓主

樓主,你唔係呀化仲留?走啦

一個男人咁斤斤計較已經小家(買餸買自己,你同女就要你自己俾?)又唔俾家用,晚晚當你性奴影制服相,你咁都仲唔走?免費阿四+免費性奴,講得衰d佢有當你係老婆?果幾個字我都唔想講出口黎傷害你。

我睇番你舊post,咁多jm已經俾哂意見你,你都仲話等租續滿?等9月女開左學先?娘家容納到你都唔走,都唔知你諗乜,我相信你連社工都無搵過啦


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


18#
發表於 17-7-15 12:54 |只看該作者
clyl03 發表於 17-7-15 10:08
根據樓主過往上來呻,離不開是老公性慾強,晚晚要,要求制服誘惑,影性感相,冇比家用,一千幾百都唔比⋯ ...



大宅

積分: 2170


19#
發表於 17-7-15 13:10 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-7-15 01:36
睇黎你都仲係愛c6唔捨得離開佢, 你兩個大人既事你鍾意就好, 我地係擔心你囡囡既安全
你黎緊係搵pt定ft工作? ...

我知,但C6要我找全職,不讚成我past time。
返工,我交給我娘家湊,不會給c6單獨湊,況且他都不識湊,放假星期六日他永遠下午才起身,有時四點才食他第一個早餐,放假從未見過他早起食早餐,他都不會照顧女,假如我返工,放假我都是要自己照顧返女起居飲食,他就幸福,什麼都可以不用理,想睡到幾點就幾點起。


大宅

積分: 2170


20#
發表於 17-7-15 13:16 |只看該作者
misti 發表於 17-7-15 02:10
佢比家用你未呀

冇給

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo